"אני לא מצטערת על שום קעקוע, אבל אחרי הלידה אני רוצה לברר אם אני יכולה להוריד כמה. זה משהו מבפנים, שבא לי להיות נקייה". שיר כדר מילר בביתה

שירן כדר מילר מול המראה: "החלום שלי זה להיות אם פונדקאית עבור מישהי אחרת"

עם תאומים בני שנה ובחודש שמיני להיריון, מי שהתפרסמה כסטייליסטית מקועקעת מתמקדת בחיים משפחתיים במושב עם בעלה השף עומר מילר. ומה גילינו עליה בלי איפור?

פורסם:
צפו בשגרת הטיפוח של שירן כדר מילר מול המראה באמבטיה
( (צילום: טל שחר))

שירן, איך נכנסת לתחום האופנה?

"הפסקתי ללמוד בגיל 16 ועברתי מבית הוריי בראשון לציון לתל אביב. עברתי לגור לבד והם קיבלו את זה בסבבה. אני ילדה רביעית בבית, ולא היה להם כוח להתייחס. התחלתי לעבוד בחנויות בגדים, שם נתקלתי במקצוע שנקרא סטיילינג. לפני כן, לא ידעתי שקיים בכלל מקצוע כזה. יצרתי חברויות והתחלתי לעבוד כאסיסטנטית. בגיל 18, התחלתי לעבוד לבד בסטיילינג. עבדתי במשך עשור כמעט, אבל אף פעם לא הייתי רק סטייליסטית. תמיד עשיתי עוד כל מיני דברים. בכל פעם משהו אחר. עיצבתי הרבה. לא רק בגדים, גם תכשיטים וכלים. כל מה שנקרא לייף סטייל. בגיל 28 פתחתי את המותג שלי, שירנקה".

שזה גם שם החיבה שלך.

"לא באמת, אבל זה הפך להיות. 'שירן כדר' כבר היה תפוס באינסטגרם, אז זה הפך להיות שירנקה. שירן ו-קה – שזה הכדר. לא באמת שם שהמצאתי, אלא קיצור שם המשפחה. ככה זה הפך לכינוי שלי ונפתח לי עולם. עכשיו גם עומר קורא לי שירנקה".

"אני לא מתכוונת לשלוח אותם לגן עד גיל שלוש. רוצה שיהיו איתי בבית. יש לי עזרה, כמובן. אומרים שדווקא בגיל הקריטי הזה, עד גיל שלוש, המוח של הילדים הוא כמו ספוג. אני מעדיפה שהם יספגו כמה שיותר ממני ולא מגן פרטי, שאין לי מושג מה הולך שם"

מה כלל המותג שלך?

"בשנתיים הראשונות היו רק כלי בית. אחר כך נגסתי קצת באופנה. אני גם ארט דירקטורית של Fix, חברת הלבשה תחתונה ששייכת לדלתא. זו עבודה שאני עושה במקביל כבר חמש שנים ומאוד אוהבת. אני אחראית לכל הנראות של ימי הצילום שלהם, בחירת הצוות וכו'. לא למדתי את זה. לא למדתי כלום. למדתי את עצמי. אבל מהרגע שגיליתי שאני בהיריון הראשון, שום דבר מהעולם הזה לא עניין אותי יותר. השארתי רק את העבודה עם דלתא, שאני מאוד אוהבת. חוץ מזה, התרכזתי כל כולי בלהיות אמא. הייתי בטיפולי פוריות במשך למעלה משנתיים. עד אז הכל התנהל רגיל. לא היה שום סימן לכך שזה הולך להפסיק לעניין אותי.
"מהרגע שגיליתי שאני בהיריון, כל התפיסה שלי השתנתה. התחלתי לחקור את האימהות ולחשוב איזו אמא אני רוצה להיות בדיוק. האינסטגרם שלי היה מאוד פעיל. עכשיו הוא פי ארבע יותר. התחלתי להמליץ על המוצרים שאני משתמשת בהם להיריון ולידה. עד היום זה מה שאני מתעסקת בו. את החנות של המותג שלי סגרתי. עיקר הפעילות שלי היא באינסטגרם. הרבה נשים פונות אליי ומבקשות עצות, איך להישאר אופטימיות בזמן טיפולי פוריות. אני גם אמא מאוד אופטימית. לא חווה קשיים, למרות שאני עם תאומים בני שנה ובחודש שמיני של ההיריון. יש ימים קשים ומאתגרים. לא אגיד שהכל ורוד".
6 צפייה בגלריה
שיר כדר מילר בביתה
שיר כדר מילר בביתה
"לגבי החזרה לגוף אחרי לידות – זה הדבר האחרון שמעניין אותי"
(צילום: טל שחר)

חופשת הלידה שלך היתה בזמן הקורונה.

"בגלל הקורונה, היא הפכה לחופשת לידה ממושכת וזה דווקא אחלה. אני מנסה להחזיק חזק בדברים הכיפיים. האופטימיות הזו עוזרת לי לצלוח את האתגרים בצורה טובה. אני גם לא מתכוונת לשלוח אותם לגן עד גיל שלוש. רוצה שיהיו איתי בבית. יש לי עזרה, כמובן. אומרים שדווקא בגיל הקריטי הזה, עד גיל שלוש, המוח של הילדים הוא כמו ספוג. אני מעדיפה שהם יספגו כמה שיותר ממני ולא מגן פרטי, שאין לי מושג מה הולך שם. אני מחנכת אותם להיות עצמאים ובטוחים בעצמם. לא להיות תלויים בסביבה. אני חזק-חזק בגישה המונטסורית. גם ככה אני עובדת מהבית וגם ככה רוצה להיות עם הילדים.
"אז הקורונה לא כל כך השפיעה עליי. רק עשתה לנו טוב במובן שגם אבא בבית כל היום ולא במסעדות. גם בקטע הזוגי, מאוד כיף לנו להיות בבית כל היום. בזכות הקורונה עברנו למושב נווה ירק. גרנו קודם ליד הים בתל אביב. לא נראה לי שנחזור לעיר בשנים הקרובות. כמובן שמאוד עצוב מבחינות אחרות שהמסעדות סגורות. אנחנו מתמודדים ועושים את המקסימום עם משלוחים וטייק אוויי, לפי ההנחיות. עומר עובד עכשיו על בלוג חדש. הוא מעביר המון הרצאות וסדנאות בישול בזום, ויש לו גם תוכניות בטלוויזיה.
"אני ממש לא יודעת לבשל וזה גם לא מעניין אותי. אני והמטבח ממש לא חברים. הילדים ואני מאוד נהנים מהבישולים של עומר. הוא מבשל לנו כמה פעמים ביום. יש ימים שהוא לא יוצא בכלל מהמטבח, ולפעמים הוא רק מתקתק ארוחה מהירה. בנינו פה גם מטבח חיצוני בחצר ואת כל הטיגונים הוא עושה שם, בלי שאני אשגע אותו על הריחות. הוא מבשל מדהים ואנחנו מכורים לאוכל שלו".

ההיריון הנוכחי לא היה מתוכנן?

"הייתי בטוחה שיהיה לי מאוד קשה להיכנס שוב להיריון, כי בהיריון הראשון עברתי טיפולי פוריות. תכננתי להתחיל לנסות כשהם יהיו בני שנה, מתוך ידיעה שזה ייקח זמן. רק בחודש השלישי, גיליתי שאני בהיריון. לא ידעתי מה אני מרגישה בכלל. האמת, אני מאוד אוהבת להיות בהיריון. טפו, חמסה, אני מרגישה מעולה ולא כל כך קשה לי. חוץ מהשבועות האחרונים, שהתחילו קצת מגבלות פיזיות. קשה לי להתכופף ולהרים את הילדים. לגבי החזרה לגוף אחרי לידות – זה הדבר האחרון שמעניין אותי. החלום שלי זה להיות אם פונדקאית עבור מישהי אחרת".

את משתפת את העוקבות שלך באינסטגרם בהכל?

"אני ממש משתדלת להתייעץ ולחוות איתן הכל, כי זה 99 אחוז נשים. יש לי פה קהילה שנוצרה, והן חשובות לי ברמה שאני לא יכולה להסביר. אני מספרת להן על הדברים הטובים ועל הדברים הפחות טובים. מתייעצת איתן. כשאני זקוקה לייעוץ, תמיד תהיה לפחות מישהי אחת שתדע לענות. עניין האינסטגרם עבר אצלי כמה שינויים, כמוני. הפכתי למשהו מאוד אמיתי עם עצמי ועם הסביבה, וזה מאוד משפיע על התוכן שלי. אני כן מפרסמת דברים ואני מאוד גאה בזה. זו העבודה שלי. אני לא מפרסמת שום דבר שלא נכנס אליי הביתה. אותנטיות זו מילת המפתח פה".
"הייתי בטוחה שיהיה לי מאוד קשה להיכנס שוב להיריון, כי בהיריון הראשון עברתי טיפולי פוריות. תכננתי להתחיל לנסות כשהם יהיו בני שנה, מתוך ידיעה שזה ייקח זמן. רק בחודש השלישי, גיליתי שאני בהיריון"

מה דעתך על תעשיית ההזרקות והניתוחים הפלסטיים?

"אני לא ממש חושבת על זה. גם לא חושבת שיש בזה משהו רע, אם מישהו מרגיש צורך לתקן משהו כדי להרגיש יותר טוב עם עצמו. אני, אישית, פחות מתחברת, אבל לא פוסלת שאולי בעתיד גם אעשה. אין לי מושג. אני עוד לא שם".
6 צפייה בגלריה
שיר כדר מילר בביתה
שיר כדר מילר בביתה
"הייתי מנקה מהחיים שלי הרבה אנשים, מעשים ומנהגים. כל מיני דברים שהעמיסו עליי במהלך השנים"
(צילום: טל שחר)

ספרי על שגרת הטיפוח שלך.

"הקוסמטיקאית שלי זו פולה בליק המדהימה. היא מלווה אותי כבר כמה שנים. אני מאוד אוהבת אותה, גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. היא היחידה שנוגעת לי בפנים. אני לא בן אדם שמקפיד על קוסמטיקאיות, אבל מהרגע שהכרתי אותה – זה קורה. אני הולכת מתי שהיא קוראת לי לבוא. בערך כל שלושה חודשים. גם בזמן ההיריון היא מטפלת בי, בצורה מאוד עדינה. בעיקר טיפולי פינוק, ואחרי הלידה היא נכנסת בי. היא גם עושה לי דיקור. אני משתמשת במוצרים שלה, אבל לא בזמן ההיריון.
"אגב, לפני שנכנסתי להיריון עם התאומים בטיפולי הפרייה, באתי אליה לטיפול פנים שגרתי. היא התחילה לדקר אותי וסיפרתי לה שיש לי תור להחזרת עוברים. היא דיקרה אותי בשחלות עם 50 מחטים. ממש השקיעה בי. למחרת עשיתי את ההחזרה שהצליחה ונכנסתי להיריון עם התאומים. התברר לי אחר כך, שזה טיפול קבוע שהיא עושה לבנות שנמצאות בטיפולי פוריות.
"לגבי טיפוח בבית, אין לי הרבה סבלנות להתערבב יותר מדי. אני משתמשת בסבון פנים של אסתי לאודר, שלא מייבש את העור. הסרום הקבוע שלי הוא ה-Night Repair של אסתי לאודר. קרם הפנים שלי גם שלהם. הוא מאוד דק ועדין, ואני משתמשת בו גם בחורף. אני לא מתאפרת הרבה, כי אני עובדת מהבית. כשיש לי פגישות זום או פגישות בעולם החיצון, אני מורחת מסקרה לגבות, מסקרה לריסים ולחות לשפתיים. גם כי אני אוהבת את המראה הטבעי וגם כי אין לי סבלנות. בלילה אני שוב מנקה את הפנים ומורחת סרום. פשוט מורחת קרם לחות יותר כבד וקרם עיניים. גם של אסתי לאודר. אני ממש אוהבת את המוצרים שלהם. אני רואה את האפקטיביות".

מה לגבי הגוף?

"שמן שקדים של ל'אוקסיטן. הבושם האהוב עליי הוא של Clean בניחוח Warm Cotton. קונים אותו ברשת אפריל. זה הבושם היחיד שיש לי, והוא מושלם. אני לא סובלת בשמים. יש לו ריח סופר רענן, קצת דומה למרכך כביסה. עדין-עדין ונקי".

איך את מטפלת בשיער?

"הספר שלי הוא אמיר בקשי מחולון. אני מסתפרת כל כמה חודשים ועושה החלקה אורגנית פעם בשנה בערך. אני חופפת בשמפו ובמרכך של מרוקון אויל ומשתמשת גם בשמן הטיפולי שלהם".

סיפרת פעם שגם היה לך עניין עם השיניים.

"עכשיו אין לי עניין מיוחד איתן. עשיתי יישור שיניים שלוש פעמים, כי לא תמיד הקפדתי על הטיפול".

מה לגבי הקעקועים?

"גם בעניין הזה עברתי שינוי גדול. זה גם קשור לתהליך שאני עוברת, שבא לי לנקות. כמובן שאני לא רוצה להוריד את כולם וממש לא מצטערת על שום קעקוע שיש לי. אבל אחרי הלידה, אני רוצה לברר אם אני יכולה להוריד כמה ואם זה אפשרי בכלל. זה משהו מבפנים, שבא לי להיות נקייה. זה מתבטא גם בלבוש ובעיצוב של הבית ואיך אני מלבישה את הילדים. הכל חלק ובהיר. זו מין תקופה שעוברת עליי בשנים האחרונות. מההיריון הראשון לא התקעקעתי יותר".

6 צפייה בגלריה
שיר כדר מילר בביתה
שיר כדר מילר בביתה
"מהרגע שגיליתי שאני בהיריון, כל התפיסה שלי השתנתה. התחלתי לחשוב איזו אמא אני רוצה להיות"
(צילום: טל שחר)

ספרי על שגרת התזונה והכושר שלך.

"אין לי ממש שגרת תזונה וכושר, לצערי. אני לא ממש מתאמנת, בטח לא בתקופת ההיריון. אבל יש לי תוכניות מאוד גדולות להתחיל, ברגע שאחלים מהניתוח הקיסרי שמתוכנן לי ללידה. נורא בא לי להתאמן ביוגה. תרגלתי בעבר כמה שנים עם מורה פרטית, אבל עשיתי הפסקה גדולה. אני מקווה שאצליח להתמיד כשאחזור לזה. לגבי תזונה, אני ממש משתדלת לאכול בריא, אבל זה לא כל כך מצליח לי. אני מאוד אוהבת סוכר ופחמימות, שזה די אסור. פחות מעניין אותי המראה, כמו איך זה מרגיש. אני יודעת שאני צריכה לעשות שינוי גדול בתזונה שלי, בשביל ההרגשה הטובה והנקייה, ולא בגלל איך שזה נראה או בגלל כמה שעולים במשקל. לעומר יש קרוהן. מחלה מאוד לא נעימה, אבל הוא אוכל ומבשל לנו הכל. הוא נלחם במחלה בדרכו שלו".

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה יותר?

"הייתי מנקה מהחיים שלי הרבה אנשים, מעשים ומנהגים. כל מיני דברים שהעמיסו עליי במהלך השנים. הייתי שמחה אם מישהו היה נותן לי את הטיפ לעשות את זה בשלב מוקדם יותר. פשוט להתחבר לעצמי ולנקות כמה שיותר רעשים מסביב. לסמוך על עצמי וללכת חזק-חזק עם מה שאני מאמינה בו".
איפור לתמונות סטילס: נגה תמיר
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button