"החזון שלי היה ששירה תחתום את התצוגה כמו יונת שלום". שירה איסקוב בשמלה של ויוי בלאיש בשבוע האופנה

שירה איסקוב מדגמנת לראשונה על המסלול: "ידעה בדיוק איך היא רוצה להתלבש"

המעצב ויקטור (ויוי) בלאיש יצר שמלת סטרפלס לבנה עבור מי שהפכה לסמל המאבק באלימות כלפי נשים ומככבת בערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית ת"א. כך היא תיראה בתצוגה

פורסם:
הערב (רביעי) צולם אירוע הגאלה של שבוע האופנה קורנית תל אביב בהשתתפות שירה איסקוב, שישודר במוצאי חג הפסח ברשת 13. זוהי הופעתה הראשונה של איסקוב על המסלול, שתחתום את התצוגה לבושה בשמלת סטרפלס לבנה בעיצוב ויקטור (ויוי) בלאיש. לצדם יציגו 20 מעצבי אופנה נוספים שמלות סטרפלס על נשים חזקות ומובילות בישראל כחלק מערב הצדעה לאיסקוב, שמדינה שלמה עקבה אחר תהליך התאוששותה בשנה החולפת, לאחר שהוכתה כמעט עד מוות ועברה התעללות מתמשכת על ידי בעלה לשעבר, אביעד משה.
5 צפייה בגלריה
שירה איסקוב בשמלה של ויוי בלאיש בשבוע האופנה
שירה איסקוב בשמלה של ויוי בלאיש בשבוע האופנה
"היא חלק מהסיפור הזה והיא היתה מעורבת לאורך כל התהליך"
(צילום: רפי דלויה)

"כשהתחלתי לעבוד על עיצוב השמלה לשירה איסקוב, שבעלה לא הרשה לה ללבוש שמלת סטרפלס, תחילה חשבתי על שמלה צבעונית", מסביר בלאיש בשיחה עם Ynet. "לבסוף החלטנו על שמלה לבנה, כי החזון שלי היה ששירה תחתום את התצוגה כמו יונת שלום". בלאיש עיצב עבורה שמלת סטרפלס לבנה עשויה משי בהדפסה דיגיטלית של פרחים ענקיים, שנוצרו בשיתוף פעולה עם חברת קורנית. "אלו פרחים ענקיים בגוון של לבן על לבן, כמעט בלתי נראים", הוא מוסיף.
5 צפייה בגלריה
שירה איסקוב במדידות אצל ויוי בלאיש
שירה איסקוב במדידות אצל ויוי בלאיש
שירה איסקוב במדידות אצל ויוי בלאיש
(מתוך האינסטגרם של vivibellaish_studio)

לדברי בלאיש, איסקוב והוא התלבטו בין מספר דגמים של שמלות, והעבודה על השמלה היתה משותפת. "לשירה היתה דעה מאוד מוצקה כיצד היא רוצה להיראות. היא חלק מהסיפור הזה והיא היתה מעורבת לאורך כל התהליך", אומר המעצב. "פגשתי אישה מצחיקה, קפדנית, רצינית ומאוד קוּלית, שיש לה נוכחות מאוד חזקה בכל מקום שהיא נכנסת אליו. היא ידעה בדיוק איך היא רוצה להתלבש והיתה חלק גם מהבימוי שלה על המסלול".
5 צפייה בגלריה
שירה איסקוב בשמלה של ויוי בלאיש בשבוע האופנה
שירה איסקוב בשמלה של ויוי בלאיש בשבוע האופנה
גאולה אבן סער, יפעת שאשא ביטון, שירה איסקוב, גילה אלמגור וליהיא לפיד
(צילום: רפי דלויה)

לצד איסקוב צעדו הערב נשים מפורסמות לבושות אופנה ישראלית. מגישת הטלוויזיה גאולה אבן סער עלתה בשמלה של מאיה נגרי, וליהיא לפיד בשמלה של אליאן סטולרו – שתיהן מלוות בימים אלה את בעליהן המתמודדים בבחירות לכנסת. עוד במציגות: השחקנית גילה אלמגור בשמלה של אריאל טולדנו, יפעת שאשא ביטון בעיצוב של חנה בן סימון ל-CB Fashion, קרן מור בשמלה של שחר אבנט, יעל אבקסיס בטובה'לה ונטע גרטי בסבינה מוסייב. ריטה תפציע במערכת לבוש של דרור קונטנטו ובל אגם בבגד של אוריה עזרן.
5 צפייה בגלריה
שירה איסקוב ומוטי רייף
שירה איסקוב ומוטי רייף
שירה איסקוב ומוטי רייף
(צילום: מוטי רייף)

על הרעיון לתצוגה הסביר יזם ומפיק שבוע האופנה מוטי רייף: "בראיון המרגש והחושפני ל'עובדה' סיפרה שירה שהיתה לה שמלת סטרפלס שאהבה מאוד, ובעלה לא נתן לה ללבוש את השמלה וזרק אותה לפח. באותו רגע החלטתי שבערב הגאלה של שבוע האופנה נצדיע ונחזק אותה ואת כל הנשים שסובלות מאלימות. נראה לעולם שנשים יכולות ללבוש מה שהן רוצות, מתי שהן רוצות, לאן שהן רוצות, בלי שאף אחד יגיד לכן כלום". כל השמלות יוצעו למכירה בבוטיק של עמותת רוח נשית, הפועלת למען עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות. ההכנסות קודש לפעילות העמותה.
"זרקתי את שמלת הסטרפלס לפח כדי שיהיה לי שקט ונוכל לשבת לארוחת שישי בשקט", אמרה שירה איסקוב. "כשמוטי רייף אמר 'רוח נשית', ידעתי שאני בפנים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button