סטייל, גישה סקסית ורוח נעורים. דמיאנו דיוויד בגמר האירוויזיון

מביא את הגלאם לרוק: דמיאנו דיוויד הוא הילד הרע של הסטייל האיטלקי

בגדי עור, ציפורניים עם לק צבעוני, חולצות תיאטרליות ואפילו חצאיות מיני - סולן להקת מנסקין שזכתה באירוויזיון מסעיר את העולם, גם בלי קשר לשערוריית הסמים המוכחשת

פורסם:
זה רק עניין של זמן עד שבית אופנה גדול ונודע יחתים את דמיאנו דיוויד ושאר חברי להקת מנסקין לקמפיין מוביל. בכל זאת, לא בכל יום אנו נחשפים למנה גדושה של סטייל, גישה סקסית ורוח נעורים – החומרים שמהם עשויים כוכבים. גם ההאשמה בהסנפת קוקאין לכאורה במהלך ההצבעה בגמר האירוויזיון ביום שבת, הפכה אותו לשם הכי מדובר ביממה החולפת. דיוויד הכחיש והסביר שבסך הכל ניקה שברי כוס זכוכית מהשולחן, ואף "התנדב" לעבור בדיקת סמים כדי להוכיח את חפותו.

"נשברה כוס, אני לא עושה סמים, אני לא עושה קוקאין", מסר במסיבת עיתונאים במוצאי שבת. יהיו התוצאות אשר יהיו, המנצח האיטלקי באירוויזיון קנה את מקומו כילד הרע של אירופה 2021. כמו שאמרה הלן גרלי בראון, העורכת המיתולוגית של מגזין "קוסמופוליטן": "ילדות טובות מגיעות לגן עדן, ילדות רעות מגיעות לכל מקום".

הכריזמה של דיוויד בן ה-22 כיכבה על הבמה בזכות הופעה כובשת וסגנון מרהיב בהשראת להקות הגלאם רוק של שנות -70. דיוויד נראה כמו חיבור בין סרט הפולחן "ולווט גולדמיין" לנוכחות הבימתית של סולן דפש מוד דייב גהאן. הסגנון המוזיקלי נתמך גם בסגנון לבוש שהורכב מבגדים ברוח התקופה.


על הבמה ברוטרדם עלו חברי הלהקה בבגדים בעיצוב בית היוקרה האיטלקי אטרו, שיצר עבורם מערכות לבוש בגוון בורגונדי באווירה סקסית ומשוחררת, עם מוטיב חוזר של קשירת איקסים לאורך המכנסיים. בעוד גיטריסט הלהקה תומאס ראגי הולבש במכנסיים בגזרה נמוכה המדגדגת את קו הערווה, דיוויד בחר במכנסיים בגזרה גבוהה עד קו הסרעפת, עם זוג רצועות שהחזיקו אותם וחשפו גוף חטוב ומקועקע.
6 צפייה בגלריה
להקת מנסקין באירוויזיון
להקת מנסקין באירוויזיון
להקת מנסקין בבגדים של אטרו באירוויזיון
(צילום: AP)

6 צפייה בגלריה
דמיאנו דיוויד מופיע ב"אקס פקטור" באיטליה, 2018
דמיאנו דיוויד מופיע ב"אקס פקטור" באיטליה, 2018
דמיאנו דיוויד מופיע ב"אקס פקטור" באיטליה, 2018
(צילום: Getty Images)

על הסגנון האישי של דיוויד ויתר חברי הלהקה שהוקמה ברומא בשנת 2016 והתפרסמה שנה לאחר מכן כשהגיעה למקום השני בתוכנית הריאליטי המוזיקלית "אקס פקטור", אפשר ללמוד מעמודי האינסטגרם שהם מתחזקים. לבסיסטית הלהקה ויקטוריה דה אנג'ליס, לדוגמה, יש סגנון סבנטיז זוהר עם אלמנטים מובהקים של התקופה, כמו מעילים פרוותיים והדפסי חיות. לעומת זאת, חשבון האינסטגרם של דיוויד הוא מקדש למשחקים של נזילות מגדרית לצד סגנון לבוש מחוספס. המתח בין הגברי לנשי, בין התקופתי למודרני, יוצרים סגנון אישי מרהיב.


הוא עושה זאת, לדוגמה, על ידי בחירה בחולצות מעוטרות וולנים ושרוולים רחבים מבדי מוסלין רכים, כמו בתמונה עם חולצת קרפ לבנה ועליה מחוך ורוד, או במקרה אחר של חליפת מיני משובצת עם חצאית הקורצת לקילט הסקוטי, אבל מזכירה יותר את החליפה של שר הורוביץ מסרט הפולחן "קלולס". תוספת האיפור והציפורניים המשוחות בלק צבעוני מוסיפה לו גוון אניגמטי. לצד זה, ניכר כי דיוויד אוהב להפגין גם את הפן הגברי שלו, כשהוא לבוש ז'קט עור או גופיית ריב לבנה, עם סיגריה תחובה בפיו.


לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button