האם המייק-אפ יכול להתחרות בעור הדמיוני שיוצרים הפילטרים? ליראק פריז

במקום פילטר: איך לגרום לעור הפנים להיראות חלק רק בעזרת איפור

בעוד האפקטים השתלטו על הרשתות החברתיות, בחיים האמיתיים טמון הסוד במציאת המייק-אפ הנכון. איך להכין את הפנים לאיפור ואיזו טכניקת מריחה תיצור את המראה הנכסף?

פורסם:
הפרדוקס במציאת המייק-אפ (קרם בסיס, למדקדקות) הוא שילוב בין שני אלמנטים מנוגדים. מצד אחד, כיסוי שיעניק מראה קטיפתי ללא רבב. מצד שני, מרקם קל, אוורירי ודיסקרטי, שיתמזג עם העור מבלי להסגיר את נוכחותו. למשימה הבלתי אפשרית הזו נוספו בשנה האחרונה גם הפילטרים המאתגרים באינסטגרם, שהעלו את הרף אפילו יותר. עכשיו נדרש המייק-אפ גם להתחרות, פנים אל פנים, בגרסה ממוסכת הפילטרים עם עור חלק ודמיוני ששום מציאות לא יכולה לו.
איך מוצאים את המייק-אפ האחד בעולם החדש שבו כללי המשחק השתנו מהקצה אל הקצה? כזה שירגיש כמו עור שני, אבל גם ייצור מראה חלק במיוחד. אין ספק, לא קלה היא דרכנו. כדי להגיע אל הכיסוי הנחשק, יש להקפיד תחילה על שלושה אלמנטים:
  • בחירת הגוון המדויק – דומה ככל האפשר לגוון הטבעי של העור.
  • בחירת המרקם – נמרח בקלות, בלי להדגיש קמטוטים או נקבוביות פעורות.
  • בחירת רמת הכיסוי – לא קל מדי, שלא מכסה, ולא עבה מדי שמעלים את הזוהר הטבעי של העור.

הכנת העור

שום מייק-אפ לא ייראה טוב על עור מוזנח. למראה מייק-אפ חלק וללא רבב, יש להקפיד על עור מטופח שישמש כקנבס חלק. הכרחית שגרת ניקוי הכוללת פילינג, סרום, קרם לחות וקרם עיניים. כל המרבה – הרי זה משובח. מיד לאחר מכן, מורחים פריימר שיכין את העור למריחה חלקה עוד יותר של המייק-אפ.
ג'ורג'יו ארמאני, החתום על המייק-אפ האייקוני Luminous Silk שאהוב על צמרת תעשיית היופי והכוכבות בעולם, השיק לאחרונה פריימר לחות מאותה סדרה, Luminous Silk Hydrating Primer בגוון אוניברסלי אחיד, המעשיר את העור בלחות ומעניק לו תחושה קלילה. הנוסחה כוללת פיגמנטים דו-ממדיים, המעניקים לעור מראה נקי, זוהר ורך. ניתן למרוח אותו גם על השפתיים (219 שקל ל-30 מ"ל, בארמאני ביוטי בקניון רמת אביב ובסופר פארם גלרי בראשון לציון).
ברשימת הפריימרים המעולים נמצא גם הפריימר של סמאשבוקס Photo Finish Vitamin Glow Primer, המועשר בוויטמינים ובנוגדי חמצון, ומאפשר למייק-אפ להתקבע על העור בקלות לאורך כל היום (195 שקל ל-30 מ"ל, ברשת אפריל ובחנויות נבחרות של סופר פארם).
ל-Ofra פריימר מרגיע עם תמצית מלפפונים בגוון ירוק מנטה המנטרל אדמומיות, מטשטש נקבוביות פעורות וחוסר אחידות בעור, ומצליח להרגיע עור מגורה. הוא מתאים לכל סוגי העור וגם לנשים בגיל המעבר הסובלות מגלי חום (72 שקל ל-30 מ"ל, באתר גילטי).
למותג ז'נס גלובל יש פריימר להתזה בספריי מסדרת NV, נוח וקל לשימוש, המעניק אפקט החלקה לעור ומכסה בו קווים דקים (178 שקל ל-50 מ"ל, בירור המפיצים הרשמיים בטל' 09-8999766).
6 צפייה בגלריה
פריימרים של ג'ורג'יו ארמאני, ז'נס גלובל, עופרה קוסמטיקה וסמאשבוקס
פריימרים של ג'ורג'יו ארמאני, ז'נס גלובל, עופרה קוסמטיקה וסמאשבוקס
פריימרים של ג'ורג'יו ארמאני, ז'נס גלובל, עופרה קוסמטיקה וסמאשבוקס
(צילום: יחצ)

המייק-אפ

לתוצאה הקרובה ביותר לפילטר אינסטגרמי, אפשר להגיע עם אקדח מייק-אפ בטכניקת airbrush, שהיה עד לא מזמן נחלתם של מאפרים מקצועיים בלבד. מייק-אפ איירבראש הוא גם סוד העור החלק של הכוכבות על השטיח האדום. לפי המאפר אשר כהן, המייבא את אקדחי האיירבראש של טמפטו, ביונסה וליידי גאגא אופרו עם המוצר בכמה מהקליפים המוכרים ביותר שלהן. כבר כמה שנים שכהן מייבא את אקדחי האיפור עבור מאפרים מקצועיים, ולאחרונה התחיל לייבא אותם בגרסה מיוחדת גם ללקוחות פרטיות.
6 צפייה בגלריה
קומפרסור וקפסולות של TEMPTU
קומפרסור וקפסולות של TEMPTU
הטריק של המאפרים. קומפרסור וקפסולות של טמפטו
(צילום: יחצ)

היתרון הגדול של הטכניקה, מלבד הכיסוי האוורירי והמלא שהיא מעניקה, הוא עמידות לשעות רבות מבלי שנדרש פידור כלשהו. בטכניקת האיירבראש ניתן לטשטש צלקות, קמטוטים ואפילו סבוריאה. בהיצע 24 גוונים לבחירה, לכיסוי דק כאוויר או לכיסוי מלא – תלוי כמה שכבות דקיקות מתיזים. האקדח דורש השקעה כספית משמעותית חד פעמית (1,094 שקל), קפסולת מייק-אפ (194 שקל) ויש גם קפסולות ברונזר, סומק ושימר (148-134 שקל, רכישה בטל' 03-6436607). מייק-אפ הספריי של ז'נס גלובל עובד על עיקרון אוורירי דומה, אך ללא איירבראש (178 שקל ל-50 מ"ל).
להתאמת הצבע המושלם, איל מקיאג' פיתחו אלגוריתם מהפכני המתאים את גוון המייק-אפ באמצעות שאלון דיגיטלי. כך אפשר להזמין אונליין מייק-אפ בגוון המתאים לעור מבלי ללכת להתאמה בחנות. עברתי את השאלון בעצמי וההתאמה הייתה מדויקת וקולעת להפליא.
גם לבובי בראון יש מייק-אפ האהוב עליי במיוחד. מדובר במייק-אפ עם פורמולה היברידית – שילוב של מייק-אפ נוזלי ומייק-אפ פודרה במוצר אחד, המחליק על העור ללא סימנים, מתקבע מעצמו במהירות שיא ומעניק מראה חלק וקטיפתי. שמו Skin Long Wear Fluid Powder Foundation SPF20 והוא עמיד במים, זיעה ולחות, מה שהופך אותו לאידיאלי לקיץ הלח שלנו (220 שקל ל-50 מ"ל, ברשת בובי בראון ובאתר המותג).
מייק-אפים אייקוניים שמבטיחים ותמיד מקיימים יש גם לרבלון. הפורמולה המיוחדת של קולורסטיי מעניקה לחות, רכות, גמישות בשילוב קלילות ועמידות אחידה ל-24 שעות, לא פחות. סדרת המייק-אפ מותאמת לפי סוג העור: רגיל/יבש או מעורב/שמן. גם המחיר מצוין (100 שקל, ברשתות הפארם).
6 צפייה בגלריה
מייק-אפ של איל מקיאג', בובי בראון, רבלון וז'נס גלובל
מייק-אפ של איל מקיאג', בובי בראון, רבלון וז'נס גלובל
מייק-אפ של איל מקיאג', בובי בראון, רבלון וז'נס גלובל
(צילום: יחצ, אור צפתי)

גם המייק-אפ החדש של לוריאל פריז Infaillible 24H Fresh Wear מעניק כיסוי מושלם לעור בגימור טבעי, עם תחושת רעננות וקלילות יוצאת דופן. הוא עמיד ל-24 שעות וכולל גם מקדם הגנה מהשמש (100 שקל, ברשתות הפארם).
למותג האיפור היפני שיסיידו, שמאז ומתמיד הצטיין במרקמי המייק-אפ שלו, יש מוצר חדש במרקם עשיר למראה קורן וצעיר יותר. Radiant Lifting Foundation הוא מייק-אפ הפועל בטכנולוגיה אופטית מתקדמת, כדי להשפיע על קרני האור המשתקפות בעור. הוא מאיר אזורים מוצללים בפנים, כמו קמטי הבעה וכהויות, מרקמו קליל ואוורירי, והוא אף מטשטש נקבוביות פתוחות (260 שקל ל-30 מ"ל, ברשת סופר פארם).
למותג ליראק פריז יש את המייק-אפ Teint Perfect Skin, המעניק גימור טבעי, מחליק את העור ומשלב גם קרם אנטי אייג'ינג וגם הגנה מאור כחול של מסכים ומהשמש. שילוב יוצא דופן בין איפור לטיפוח, היוצר מראה טבעי מאוד למרות הכיסוי הנאה והממכר (170 שקל ל-30 מ"ל, באתר ליראק ישראל ואצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשים).
ולבסוף, יש בשורה משמחת לחובבות הביוטי – המותג NARS והמייק-אפ הנודע שלו, Matte Complete Foundation Soft, האהוב על כוכבות רבות בארץ ובעולם, נחת סוף סוף בישראל. המייק-אפ של נארס בגימור מט נחשב לפורץ דרך ומעניק כיסוי מלא וטבעי, הודות לתמציות בוטניות ונוגדי חמצון השולטים בעודפי השומן בעור ומונעים את שינוי הגוון של המייק-אפ במשך היום. המייק-אפ גם מבטיח להגן על העור מפני זיהום אוויר ואור כחול. הוא מכיל פודרות ייחודיות, המעניקות תחושה קלה ועמידות בפני הברקה והכתמה (165 שקל, בחנות הדגל של NARS בקניון רמת אביב).
6 צפייה בגלריה
מייק-אפ של נארס, שיסיידו, ליראק פריז ולוריאל פריז
מייק-אפ של נארס, שיסיידו, ליראק פריז ולוריאל פריז
מייק-אפ של נארס, שיסיידו, ליראק פריז ולוריאל פריז
(צילום: יחצ)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button