"דיאט פראדה" מפרסם עדויות של ניצול מיני נגד הצלם עמנואל ד'אנג'לו

צלם האופנה עמנואל ד'אנג'לו מואשם בניצול מיני של דוגמניות

עמוד האינסטגרם "דיאט פראדה" מפרסם שורה של עדויות הטוענות להטרדה מינית מצד מי שנודע בשם המקצועי livincool והתפרסם דרך תמונות של כוכבות כמו קנדל ג'נר ובלה חדיד

מערכת אופנה
פורסם:
מאז פרוץ מחאת MeToo עם פרסום התחקיר על הארווי וויינשטיין, מתגלים אט-אט גם צדדים אפלים רבים בתעשיית האופנה – זו שנראית נוצצת מחוץ, אך פעמים רבות מסתירה מאחורי התמונות היפות התנהלות דכאנית או נצלנית. לאחר שבשנים האחרונות פורסמו טענות על הטרדות מיניות מצד צלמי האופנה המפורסמים טרי ריצ'רדסון, מריו טסטינו וברוס וובר, כעת זה הצלם האיטלקי עמנואל ד'אנג'לו שעומד במרכז האשמות על ניצול מיני שפורסמו בעמוד האינסטגרם המצליח "דיאט פראדה".


ד'אנגלו, הידוע בשם המקצועי livincool, אוחז ברזומה מקצועי הכולל תמונות של כוכבות בולטות באופנה כמו קנדל ג'נר, בלה חדיד, היילי ביבר ואמילי רטאייקאוסקי. כעת מפרסמים ב"דיאט פראדה" שורה של טענות נגדו שנאספו מדוגמניות לא מפורסמות – חלקן הזדהו בשמן ואחרות בשם בדוי.
"הוא משך אותי לחיקו והתחיל להזיז את הירכיים שלי. פשוט קפאתי... אני לא יודעת כמה זמן זה נמשך", נכתב בציטוט של אלי פוקס, "אני זוכרת שכשהתרוממתי, הוא התבדח ש'זה כנראה מוקדם מדי, אני מניח'".
"אולי נתתי לו את הרושם הלא נכון, אבל אני לא מבינה איך", אמרה אלקסוס אדה, "האשמתי את עצמי שבכלל הלכתי לדירה שלו, בגלל שהיתה לי תחושה שהוא ידע כל הזמן שזה מה שהולך לקרות".
סופיה (שם בדוי) סיפרה שלאחר כמה צילומי פנים סטנדרטיים, הצלם דרש שתצטלם ללא חלק עליון. היא סירבה מספר פעמים, אך לבסוף נכנעה ללחץ. "הוא הכריח אותי להוריד את החולצה ושפשף את הפטמות שלי כדי שהן 'ייראו טוב'. תמיד חשבתי שאלחם בסיטואציה כזו, אבל באותו רגע המוח שלי פשוט לא הגיב".
אמילי קרצר הרחיבה על תחושותיה לאחר צילומים עם ד'אנג'לו, בלי לפרט מה התרחש בדיוק במהלכם: "בכיתי במכונית שלי במשך רבע שעה לפני שנהגתי הביתה. הרגשתי טיפשה, מבוישת ומנוצלת. מה שחשבתי שאמור להיות צילומי טסט מקצועיים, היה תירוץ לסרסר אותי לחברים שלו ולצחוק על חשבוני".
הפוסט של "דיאט פראדה", שפורסם הלילה, זכה כבר ליותר מ-75.5 אלף לייקים. דא'נגלו לא הגיב בינתיים על הטענות. גם הדוגמניות המפורסמות שכיכבו בצילומיו לא התייחסו עד כה להאשמות נגדו בעמודי האינסטגרם עתירי העוקבים שלהן.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button