נועם בוהדנה. "אני עדיין צעירה ויש דברים שלא אסכים לעשות, כמו להצטלם בעירום"

נועם בוהדנה מדגמנת: "שם המשפחה המפורסם לפעמים עוזר ולפעמים מקשה"

היא התגלתה בגיל חמש על ידי חברה של דודתה מירי, ומאז היא מדגמנת. עכשיו בגיל 18 היא חולמת על מותג הלנז'רי ויקטוריה'ס סיקרט, אבל יש לה גם קווים אדומים. פגשנו אותה לצילומים מיוחדים

פורסם:
מי את? נועם בוהדנה.
גיל: "18 וחצי".
כמה עוקבים יש לך ברשתות החברתיות? "באינסטגרם יש לי 34.2 אלף עוקבים, בטיק טוק אני די לא פעילה, אז יש 450", צוחקת.
7 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
"נכנסתי לעולם הדוגמנות בגיל מאוד צעיר"
(צילום: עדי סגל)

איפה גדלת? "בשדרות".
איפה את גרה היום? "עדיין בשדרות, עם ההורים והאחים שלי".
איך נכנסת לתחום האופנה? "נכנסתי לעולם הזה בגיל מאוד צעיר. כשהייתי בת חמש הגעתי עם דודה שלי מירי לחנות בגדים לילדות, שהיתה שייכת לחברה שלה. היא ראתה אותי ומאוד רצתה שאצטלם לקמפיין שלה. הצטלמתי ומאז בעצם המשכתי לקטוף קמפיינים. עברו המון שנים מאז, ואני עדיין בתחום. אני אוהבת את זה מאוד".
7 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
"אני עדיין מרגישה שמתייחסים אליי לפעמים כאל 'האחיינית של' ולא כדוגמנית מצליחה בזכות עצמי"
(צילום: עדי סגל)

האם שם המשפחה המפורסם עוזר לקריירה או דווקא מקשה על אנשים להתייחס אלייך כדוגמנית בפני עצמה? "לפעמים זה עוזר ולפעמים זה מקשה. קודם כל, אין ספק בכלל שמירי היא המודל לחיקוי שלי מאז שנכנסתי לעולם הזה. מצד אחד, זה פותח לי הרבה דלתות ואופציות, אבל מצד שני אני עדיין מרגישה שמתייחסים אליי לפעמים כאל 'האחיינית של' ולא כדוגמנית מצליחה בזכות עצמי.
"בהרבה מקומות אני כן מקבלת הערכה על ההישגים שלי בלי קשר למירי, כמו קמפיין למותג הבינלאומי 'בוהו' שצולם בלונדון, שם לא מכירים את מירי. אני מאמינה שלאט-לאט, כשאבנה את עצמי יותר, אתפתח ואקטוף עוד ועוד הישגים בתחום, אקבל את ההערכה הזאת מכולם".
איזה חלום את מקווה להגשים בעתיד? "אני מקווה להמשיך בעולם הדוגמנות, ובנוסף הייתי רוצה להתפתח גם בתחום המשחק. תמיד היה אצלי משהו שמאוד רוצה לנסות וללמוד את העולם הזה. אני מאמינה שזה עניין של זמן. בתחום האופנה, החלום הכי גדול שלי זה לדגמן למותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט, אבל חוץ מזה אני מקווה לעבוד עם מותגים גדולים בחו"ל".
7 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
"בהרבה מקומות אני מקבלת הערכה על הישגים בלי קשר למירי. לאט-לאט, אקבל את ההערכה מכולם"
(צילום: עדי סגל)

האם יש לך קווים אדומים כדוגמנית? "ברור. בעיניי, אני עדיין צעירה ויש דברים שלא אסכים לעשות, כמו להצטלם בעירום. אני מאוד מאמינה שאני צריכה להצטלם באופן שגורם לי להרגיש בנוח. גם לא אלבש לעולם חולצה שקופה בלי משהו מתחת".
איך את מתמודדת עם הריחוק החברתי שיצרה הקורונה? "הקורונה זה דבר באמת לא פשוט, שהגיע אל כולנו. היא פגעה בעבודה שלי – רגע לפני הקורונה, טסתי לעבוד בחו"ל בפעם הראשונה, הייתי בהמון פגישות עם מותגים, ואז קמפיינים שקיבלתי התבטלו. גם פה בארץ העבודה לגמרי לא כמו שהיתה לפני הקורונה. אבל זו תקופה שתעבור. לא רק אני במצב הזה, אלא כל העולם בערך. מה ששלי יהיה שלי, וגם אם זה מתעכב – הכל לטובה".
7 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
"לא אלבש לעולם חולצה שקופה בלי משהו מתחת"
(צילום: עדי סגל)

מי ההשראה שלך? "ההשראה שלי היא, ללא ספק, קנדל ג'נר – אני מאוד אוהבת אותה, את הסגנון שלה ואת הדרך שלה".
כמה כסף את מוציאה בחודש על בגדים, איפור וטיפוח? "זה משתנה, בכל חודש סכום אחר. באופן כללי, אני לא יותר מדי בזבזנית. מעדיפה לחסוך לעתיד שלי".
מה הפריט הכי יקר שיש לך בארון? "מעיל של בית האופנה ברברי".
והכי זול? "גופייה של זארה".
מה הפריט האהוב בארון שלך? "חולצת טי לבנה של המותג ראג אנד בון".
7 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
"רגע לפני הקורונה, טסתי לעבוד בחו"ל בפעם הראשונה, ואז קמפיינים שקיבלתי התבטלו"
(צילום: עדי סגל)

איך את מצליחה לממן את המלתחה שלך? "באמצעות הדוגמנות".
מעצבים אהובים בישראל: "קוקונאט – אתי קובו, נילי לוטן, דה רוקוקו".
מעצבים אהובים בעולם: "רוני קובו, ראג אנד בון".
איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים? "ממשיכה לעבוד ולהתפתח בדוגמנות ובמשחק, עובדת בעולם יותר, ולומדת משהו שיעניין אותי בלי שום קשר לעבודה שלי".
7 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
"מה ששלי יהיה שלי, וגם אם זה מתעכב – הכל לטובה"
(צילום: עדי סגל)

צילום: עדי סגל | סטיילינג: שירה לוי | איפור ועיצוב שיער: לי ברכר לארטבוק | בגדים, לפי סדר התמונות בתוך הכתבה: 1. ז'קט, Style for Rent | שמלה, אפרת שנהר | 2. שמלה, בוטיק מיכל ומורן | 3. חליפה, אפרת שנהר | שרשרת, ATUA |עגילים, דניאלה דוידי | 4. שמלה, Outside society | ז'קט, Daname Paris | טבעת, ATUA | י5. חולצה, Daname Paris | מכנסיים, תמר נתנאלי | 6. ז'קט, Style for Rent | שמלה, אפרת שנהר
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button