ליינה בלום. "יש לי גוף יפה ואני רוצה שאנשים יראו זאת, ויראו שאפשר לכבד, להעריך ולאהוב אותך ללא קשר למבנה הגוף, למיניותך ולצבע עורך"

הדוגמנית הטרנסג'נדרית ליינה בלום מככבת בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד

אחרי שעשתה היסטוריה במגזין ווג הודו, רושמת בלום הישג חדש בגיליון שעד לאחרונה קידש דימוי יופי אחיד, לבן וסטרייטי. "אני מייצגת טרנסג'נדרים, פיליפינים, שחורים ומהגרים"

פורסם:
ליינה בלום, שחקנית, דוגמנית ואקטיביסטית טרנסג'נדרית אמריקאית, מוסיפה השבוע לרזומה שלה היסטוריה אישית וחברתית נוספת. לאחר שהיתה לטרנסג'נדרית הראשונה שהופיעה במגזין ווג הודו – כעת היא מככבת בגיליון בגדי הים החדש של מגזין ספורטס אילוסטרייטד כדוגמנית טרנסג'נדרית ראשונה שאינה לבנה. אשתקד היתה זו הדוגמנית הטרנסג'נדרית ולנטינה סמפיו אשר עשתה היסטוריה במגזין, שכעת החליט להכניס את נושא צבע העור למשוואה.

בלום, ילידת שיקגו, בת לאב אפרו-אמריקאי ואם מהגרת מהפיליפינים, היא הטרנסג'נדרית הלא-לבנה הראשונה שתופיע בין דפי המגזין, שבמשך שנים רבות הוביל דימוי יופי אחיד, לבן, רזה וסטרייטי למהדרין. עכשיו נראה כי ספורטס אילוסטרייטד הולך בדרכם של מותגים כמו ויקטוריה'ס סיקרט (שגם הוא סבל במשך שנים מהצגת מודל יופי אחיד ושמרני) ומצטרף למגמה הרבגונית של עולם האופנה.
4 צפייה בגלריה
ליינה בלום
ליינה בלום
"לפני הצילומים אמרתי להם: 'בלי ביקיני, בלי חוטיני, בלי עירום'. בחרתי ללבוש בגד ים שלם"
(צילום: Getty Images)

בלום, מצדה, רגילה להיות חלוצה. בשנת 2019 השתתפה בסרט הקולנוע Port Authority שהוצג בפסטיבל קאן, והיתה לשחקנית הטרנסג'נדרית הלא-לבנה הראשונה שהובילה תפקיד ראשי בסרט קולנוע בפסטיבל סרטים מרכזי. בראיון ל"ניו יורק טיימס" סיפרה בלום כי השתתפותה בגיליון בגדי הים שיצא בחודש יולי הקרוב, היא פלטפורמה לאקטיביזם, ייצוג עבור אחיותיה הטרנסג'נדריות בנראות הציבורית, וגם מסע אישי מהשכונה בשיקגו אל עולם האופנה המסחרי. בשנים האחרונות השתתפה בלום בתצוגה של שיתוף הפעולה בין טומי הילפיגר לזנדאיה, ובמודעות קמפיין של ליווי'ס, אז גם נודע לה כי היא צפויה להשתתף בגיליון בגדי הים החדש.
4 צפייה בגלריה
ליינה בלום
ליינה בלום
"אני מקדמת משהו שהיה חסר בעולם: יופי טרנסג'נדרי בכל הצורות ובכל הגדלים". ליינה בלום
(צילום: Getty Images)

"לפני הצילומים אמרתי להם: 'בלי ביקיני, בלי חוטיני, בלי עירום'. בחרתי ללבוש בגד ים שלם, בו אני מרגישה הכי בנוח", סיפרה באותו ראיון. "צילמנו תריסר בגדי ים ביום אחד, חלקם פלרטטנים, חלקם סקסיים, חלק בעלי מראה חזק. כל אחד מהם מציג חלק אחר בי. יש לי גוף יפה ואני רוצה שאנשים יראו זאת, ויראו שאפשר לכבד, להעריך ולאהוב אותך ללא קשר למבנה הגוף, למיניותך ולצבע עורך".
4 צפייה בגלריה
ליינה בלום
ליינה בלום
"אני כלי של שינוי, ובעתיד הקרוב אני מאוד רוצה להיות נסיכה של דיסני"
(צילום: Getty Images)

"אני מקדמת משהו שהיה חסר בעולם: יופי טרנסג'נדרי בכל הצורות ובכל הגדלים", הוסיפה. "אני מייצגת פיליפינים, אני מייצגת שחורים, אני מייצגת מהגרים. אני כלי של שינוי, ובעתיד הקרוב אני מאוד רוצה להיות נסיכה של דיסני. כי כשאנחנו נראים במרחבים האלה – מסלולי התצוגות, מגזיני האופנה – ילדים טרנסג'נדרים יכולים להרים את עיניהם ולומר: 'ככה נראית לי נסיכה'".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button