"אני תמיד מדברת עם הילדה הקטנה שבי. תמיד אומרת לה שלעולם לא אאכזב אותה". נסרין קדרי בביתה

נסרין קדרי מול המראה: "שברתי את כל המוסכמות. אני ההוכחה שדו-קיום אפשרי"

ההתחלה המורכבת כנערה במועדונים, ההחלטה להתגייר, הפאות בהופעות וקו האיפור שהשיקה – הכוכבת בת ה-34 מכניסה אותנו לביתה ומגלה את סודות היופי שלה

פורסם:
צפו בשגרת האיפור של נסרין קדרי מול המראה
( צילום: טל שחר)

נסרין, איך הכול התחיל?

"זה התחיל כבר בגן, כשהייתי מזמזמת את פריד אל אטרש ואום כולתום. הייתי רואה סרטים שלהם ושרה בעצמי. הייתי אולי בת ארבע או חמש. אחותי הייתה אומרת לאמא שלי: 'אמא, תשמעי את הקול של נסרין'. בכל בוקר הייתי אומרת לגננת שתעלה אותי לשיר, אחרת אני אעשה לה בלגן. היא אפילו סיפרה יום אחד לאמא שלי שאם היא לא נותנת לי לשיר, אני עושה לה את המוות.
"כל גיל ההתבגרות שלי עבר עם צלילים של המוזיקה הערבית. בבית הספר היו לי אוזניות, כי לימודים לא היו הדבר הראשון. בבית הייתי סוגרת את הדלת לחדר שלי ומגלמת דמות, שאני מפורסמת. שמה את השמיכה מהמיטה עליי כמו גלימה, שבה אני מנפנפת לקהל ומוחאים לי כפיים. משם הכול התחיל. מהחדר שלי הקטן. לאט-לאט החלומות התחילו להתגשם. התחלתי להופיע במועדונים בחיפה, שבה גדלתי, מגיל 17 וחצי".
7 צפייה בגלריה
נסרין קדרי בביתה
נסרין קדרי בביתה
"הבנתי שאני חייבת לאתגר את עצמי כדי להיכנס לקונצנזוס הישראלי"
(צילום: טל שחר)

ואיך קיבלו את זה בבית?

"באתי מבית ערבי מוסלמי עם ערכים וכבוד, והיה להם קשה שילדה בגיל כזה יוצאת לעולם של המוזיקה והמועדונים. בבית אני הכי קטנה, במשפחה של שלושה ילדים. אבל אמא שלי פרגנה לי, כי מאוד רציתי להגשים את החלום. להופיע במועדונים זה לא קל. הייתי שרה מ-11 בלילה עד ארבע בבוקר, ולמחרת הולכת לעבוד בחנות בגדים כדי לעזור להוריי, כי המצב הכלכלי בבית לא היה קל. הייתי ילדה מאוד תמימה. חשבתי שהמועדונים זה העולם של המוזיקה. אמא שלי אמרה שאעשה מה שאני רוצה, העיקר שאסיים תיכון. ובאמת סיימתי.
"ההתחלה לא הייתה קלה. עולם המוזיקה הוא מאוד מורכב. היו עליות והיו ירידות. פוגשים אנשים מכל מיני סוגים, יותר טובים ופחות טובים. לחמתי בכל הכוח כדי להגיע למה שרציתי. לאט-לאט, התחלתי להבין את העולם של הזמר המזרחי. משם בניתי את האני שלי. את האישה העוצמתית, האישה החזקה, שלא מוותרת. בהתחלה בעולם של המועדונים, זה היה לקחת 200 שקל וללכת הביתה. מהזיעה ומהקושי, לפעמים גם עניינים מתחילים להסתבך. פתאום לא משלמים לך ואת נלחמת על שלך. האמנתי בעולם הזה, שבסופו של דבר הוא טוב ולא רע. לאט-לאט הכרתי אנשים חדשים, כי בהתחלה לא דיברתי עברית. רק גמגמתי קצת".
"ההתחלה לא הייתה קלה. עולם המוזיקה מאוד מורכב. לחמתי בכל הכוח כדי להגיע למה שרציתי. לאט-לאט, התחלתי להבין את העולם של הזמר המזרחי. משם בניתי את האני שלי. את האישה העוצמתית, האישה החזקה, שלא מוותרת"

מתי השתנה לך המזל?

"כשהכרתי חברים יהודים והתחלתי לצאת, לבלות ולרקוד איתם. אני אוהבת שינויים. יום אחד נכנסתי למועדון סלסה בחיפה והתאהבתי במוזיקה הלטינית. הכרתי שם חברים חדשים, התחלתי לצאת לדייטים עם בחורים יהודים. להורים שלי זה היה מאוד קשה. מכל האחים שלי, אני יצאתי החריגה. כל הזמן רציתי לדעת את האסור לפני המותר. כמובן, היו לי גבולות ועדיין רציתי לממש את החלומות שלי. יצא שהכרתי זוג חברים מהקריות והייתי מגיעה לבקר אותם בשבתות, כשהייתה העונה הראשונה של התוכנית של אייל גולן. הם אמרו לי: 'נסרין, את חייבת להיות שם'. אמרתי להם, מה זה קשור אליי? אני בכלל לא יודעת לשיר בעברית. הם הלכו ורשמו אותי, בלי שידעתי. יום אחד, בשש בבוקר דפקו לי בדלת, כשאני מנומנמת אחרי הופעה, ואמרו לי: קומי לאודישן של 'אייל גולן קורא לך', וכל השאר היסטוריה".
7 צפייה בגלריה
נסרין קדרי בביתה
נסרין קדרי בביתה
"כל דבר שקורה לי זה עם דם, יזע, דמעות ואסטרטגיות"
(צילום: טל שחר)

האמנת שתצליחי ככה?

"לא כל כך, בגלל המורכבות שבאתי ממנה. אז גם היו סביבי הרבה אנשים שעוררו בי ספקות, שלא אוכל לצאת מהמעגל של המועדונים. לא חלמתי שאי פעם אצליח ככה בגדול. הייתי עסוקה בפרנסה, באיך להגיע לעוד מועדון ולעוד מועדון. היה לי קשה להשתתף בתוכנית בשפה העברית. שמעתי רק זוהר ארגוב ועפרה חזה, ולפעמים גם אייל גולן. אבל המוזיקה הדומיננטית שלי הייתה ערבית. הבנתי אז שאני חייבת לאתגר את עצמי, כדי להיכנס לקונצנזוס הישראלי".
"היו הרבה אנשים סביבי, בין אם חברות או בני זוג, שכל הזמן היו דואגים להוריד אותי. לכבות אותי. כל הזמן היו אומרים לי שאני לא מסוגלת ולא אגיע. בסוף ויתרתי עליהם. זה רק נתן לי יותר אמביציה. לפעמים אנחנו טועים בבחירות שלנו. לא כל האנשים טובים, אבל לפעמים מהאכזבות ומהקושי רק צומחים, וזה הדבר החשוב יותר"

והצלחת בענק.

"משנה לשנה, הגעתי להישגים כל כך גדולים. אם לא הרצון שלי כשאני עומדת מול המראה – לא הייתי מגיעה. בסופו של דבר, שברתי את כל המוסכמות. בתוך תוכי, אני ילדה מאוד תחרותית. מאוד מאוד. אפילו שכל דבר שקורה לי זה עם דם, יזע, דמעות ואסטרטגיות. היו הרבה אנשים סביבי, בין אם חברות או בני זוג, שכל הזמן היו דואגים להוריד אותי. לכבות אותי. כל הזמן היו אומרים לי שאני לא מסוגלת ולא אגיע. בסוף ויתרתי עליהם. זה רק נתן לי יותר אמביציה. לפעמים אנחנו טועים בבחירות שלנו. לא כל האנשים טובים, אבל לפעמים מהאכזבות ומהקושי רק צומחים, וזה הדבר החשוב יותר.
"אחרי התוכנית של אייל גולן, הכול התחיל לזוז. התחלתי לשלב בין המוזיקה שלי הערבית למוזיקת פופ חדשנית. השיר הראשון שלי 'לומדת ללכת', עם הצלילים הערביים והפופ העכשווי, נכנס לגלגל"צ. היה נהדר לקבל כל כך הרבה אהבה ופירגון מהצד היהודי. אני ההוכחה שדו-קיום אפשרי. המוזיקה תמיד מחברת, תמיד מעלה חיוך בין בני אדם. גם כשהייתי צריכה להופיע באמצע צוק איתן, בשיא סערת הרגשות. זה התפקיד שלי עד כה. זה מה שאני רוצה כל הזמן.
"זה כבוד גדול בשבילי להשתתף בטקסים רשמיים בארץ ובחו"ל. סימנתי כבר כל וי. אני לא עוצרת לרגע. בלילה אני חולמת מה הלאה, ובבוקר מגשימה. אני תמיד מדברת עם הילדה הקטנה שבי. תמיד אומרת לה שלעולם לא אאכזב אותה. אני מאוד בוגרת לגילי ומצטערת שלא חוויתי מספיק את הילדות שלי, כי הייתי צריכה לעזור בפרנסת המשפחה".
7 צפייה בגלריה
נסרין קדרי בקמפיין לקו האיפור שלה
נסרין קדרי בקמפיין לקו האיפור שלה
"זה שיתוף פעולה שמבטא את האישה שבי". נסרין קדרי בקמפיין לקו האיפור שלה
(צילום: דביר כחלון)

מה הרגע הכי טוב שהיה לך, ומה הרגע הכי רע?

"הרגע הכי טוב היה כשעשיתי את קיסריה ואת היכל נוקיה, וסימנתי וי על הופעות גדולות גם בארץ וגם בעולם. הגשמתי את החלום שרציתי כל הזמן. את הדבר הזה שנקרא ייעוד. הרגע הכי רע היה כשעפה לי הפאה מהראש באמצע ההופעה. נכון, לקחתי את זה בקוּל והמשכתי להופיע. אבל אני אוהבת שתמיד הכול יהיה כמו שצריך. אני לא מצטערת על זה, אבל הייתי רוצה שזה לא יקרה. המון כוכבות נעזרות היום בפאות, גם בארץ וגם בחו"ל. אם זה ביונסה, ג'יי לו או הקרדשיאנס. זה לא סוד וזה מאוד נוח, כי מחליפים לוקים מהר ושיער הפך להיות כמו אקססורי".
"הרגע הכי רע היה כשעפה לי הפאה מהראש באמצע ההופעה. נכון, לקחתי את זה בקוּל והמשכתי להופיע. אבל אני אוהבת שתמיד הכול יהיה כמו שצריך. המון כוכבות נעזרות היום בפאות, גם בארץ וגם בחו"ל. אם זה ביונסה, ג'יי לו או הקרדשיאנס. זה לא סוד וזה מאוד נוח, כי מחליפים לוקים מהר ושיער הפך להיות כמו אקססורי"

ספרי על ההחלטה שלך להתגייר.

"ההחלטה להתגייר היא של האני של נסרין, ולא של אף אחד אחר. זה לא חס וחלילה בשביל לפגוע באף אחד ובאף שפה. זה משהו שרציתי להרגיש שלמה איתו, וזה מה שעשיתי. אני משתמשת גם בשם העברי שלי ברכה וגם בשם הערבי שלי נסרין, שהפירוש שלו זה פרח יחיד במינו".

מה דעתך על תעשיית ההזרקות והניתוחים הפלסטיים, את בעד או נגד?

"אני חושבת שהכול תלוי באיך אישה מרגישה עם עצמה, כשהיא מול המראה. אם היא מרגישה שהיא צריכה שינוי, אז שתשנה ולא תחשוב פעמיים אם לשנות או לא. הכי חשוב שאישה תרגיש טוב עם עצמה".
7 צפייה בגלריה
נסרין קדרי בביתה
נסרין קדרי בביתה
"הכי חשוב שאישה תרגיש טוב עם עצמה"
(צילום: טל שחר)

את מהיחידות בארץ שיש לה צוות ביוטי שלם בשכר חודשי.

"צוות הביוטי שלי הפכו להיות הפסיכולוגים שלי. הם איתי בכל הופעה ובכל מקום. מאוד חשובים לי הטיפוח והנראות שלי על הבמה ובאירועים. הם כבר שנים איתי. דואגים שאני אראה תמיד הכי טוב שיש. זה חשוב להם, כמו שזה חשוב לי. אני גם יודעת לאפר את עצמי. כל הזמן לומדת מהם, כמו שהייתי לומדת מאמא שלי הרבה כשהייתי קטנה והייתי מסתכלת עליה איך היא מורחת את הכחל הערבי בעיניים".
"צוות הביוטי שלי הפכו להיות הפסיכולוגים שלי. הם איתי בכל הופעה ובכל מקום. מאוד חשובים לי הטיפוח והנראות שלי על הבמה ובאירועים. הם כבר שנים איתי. דואגים שאני אראה תמיד הכי טוב שיש. זה חשוב להם, כמו שזה חשוב לי"

איך נולדה פלטת האיפור חייאתי, הנושאת את שם הלהיט שלך, עם OFRA קוסמטיקה במיאמי?

"'חייאתי' זה אחד הלהיטים הכי גדולים שלי. זה החיים שלי. בפלטה הזו יש את כל הגוונים של החיים שלי, הצבעים המדבריים החמים, כמו הצלילים שלי. זה שיתוף פעולה מקסים, שמבטא את האישה שבי. עוד וי שסימנתי בחיים שלי. הקולקציה שלי עם OFRA כוללת גם ליפסטיק בגוון שלי, שנקרא נסרין. חוץ מזה, יש קופסה שבה בחרתי את כל המוצרים האהובים עליי בליין שלהם. זה נמכר בלעדית בגילטי וברשת BE של שופרסל".

ספרי על שגרת הטיפוח שלך.

"כשאני קמה בבוקר, הדבר הראשון שאני עושה זה לשתות שתי כוסות מים. זה הכי טוב לגוף האדם. אני אוהבת למרוח את פריימר המלפפונים של OFRA, כי הוא מרגיע לי את העור. אני חולה עליו. אם אני מתאפרת לבד, אני שמה קצת מייק-אפ, ואת כל הגוונים מהפלטה שלי. הגוונים שם בדיוק מחמיאים לי. הכול צבעי מדבר. ביום-יום אני מורחת ברונזר, סומק, קצת שימר, שאותו אני מורחת גם על העיניים עם האצבע, מסקרה ואת הליפסטיק שלי נסרין, שמתאים גם ליום וגם ללילה. קצת מהמסקרה שלהם, שרק כמה נגיעות ממנה עושות ריסים וואו. להופעות ולאירועים יש לי את צוות הביוטי הקבוע שלי, שמשקיע בי יותר. לגבי קוסמטיקאית, אין לי מישהי קבועה. בכל פעם אני הולכת לקוסמטיקאית אחרת".
7 צפייה בגלריה
נסרין קדרי בביתה
נסרין קדרי בביתה
"הייתי מלאה קצת יותר, ועם הגיל אישה צריכה לדאוג לבריאות שלה". נסרין קדרי בביתה
(צילום: טל שחר)

איך את מטפלת בגוף, שתמיד נראה שזוף?

"הצבע הטבעי שלי בקיץ הוא שחום. אני אוהבת למרוח קרם גוף ואוהבת מלא בשמים ערביים מדובאי. זה ריחות של אוד שהם מייבאים בעצמם. אני גם אוהבת את הבושם של ורסאצ'ה. אני מקפידה להתבשם גם בהופעות".

מי מטפל לך בשיער?

"אדיר אמרגי הוא הספר הקבוע שלי. הוא חלק מצוות הביוטי שלי, שמלווה אותי כל הזמן. הוא מטפל בשיער הטבעי שלי ובפאות, וגם מספר אותי. צבע אני עושה אצל לאזר".

ספרי על שגרת התזונה והכושר שלך.

"הייתי מלאה קצת יותר, ועם הגיל אישה צריכה לדאוג לבריאות שלה. התחלתי לאכול נכון ובריא יותר. הורדתי את כל הג'אנק פוד. אני אוכלת בריא. תזונה שנכונה לי. האימונים שלי הם TRX ובוקסינג. שלוש פעמים בשבוע ומתי שיש לי זמן. גם בהופעות אני מוציאה הרבה אנרגיה".

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה יותר?

"לא להיות יותר מדי עקשנית. פשוט להרפות. הדברים באים לבד וכל דבר בעתו. רק לא להיות עקשנית".

איפור לתמונות סטילס: אליאב ממן | עיצוב שיער: אדיר אמרגי | סטיילינג: אייל חג'בי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button