הפכה בשנים האחרונות לדוברת עצמאית של אופנה בועטת ופורצת דרך. ליאנדרה מדין-כהן

ליאנדרה מדין-כהן משתפת תמונה עם כתם מחזור על החצאית: "אוהבת להיות אישה"

כוכבת האופנה שהתפרסמה בבלוג Man Repeller לובשת בגד לבן שהוכתם בדם וגוררת מאות תגובות תומכות לנושא שעדיין נחשב כטאבו. "אם לגברים היה מחזור חודשי, הם היו גאים בדמם"

פורסם:
זה היום הזה בחודש של ליאנדרה מדין-כהן, לשעבר עורכת בלוג האופנה המצליח "מן רפלר", שפעל למשך עשור בשנים 2020-2010. הבלוגרית הנודעת פרסמה הבוקר תמונה מחויכת בחשבון האינסטגרם שלה, לבושה חצאית כותנה לבנה של המותג האוסטרלי Selfe Studios מוכתמת בדם המחזור שלה לצד הכיתוב: "באופן לא סרקסטי, אני אוהבת להיות אישה". מדין-כהן בת ה-32 הפכה בשנים האחרונות לדוברת עצמאית של אופנה בועטת ופורצת דרך, ובחירת שמו של הבלוג Man Repeller (דוחה גברים) בהחלט הצדיק את בחירותיה האופנתיות: שילוב בין מותגי יוקרה לפריטים שליקטה ברשתות, וסגנון לבוש עצמאי שלא תמיד התיישר לפי הקו של קובעי הטעם באופנה.
3 צפייה בגלריה
ליאנדרה מאדין
ליאנדרה מאדין
התגובות תומכות בבחירתה להצטלם בטבעיות עם דם המחזור
(צילום: Getty Images)

מאות התגובות שפורסמו בשעות האחרונות לפוסט תמכו בבחירתה של מדין-כהן להצטלם בטבעיות עם דם המחזור שלה, נושא שעדיין נחשב לטאבו בחברה. אפילו בפרסומות לטמפונים ותחבושות היגייניות מציגים לנו דם סגול או כחול. "זה הסיוט הכי גרוע שלי, אבל את עובדת עם זה כאילו זה הטרנד החם הבא", כתבה אחת העוקבות.
"תודה על נרמול הרס בגדים, ספות ומזרנים", הוסיפה אחרת. היו גם מי שצחקו ואמרו שתחילה חשבו שמדובר ברוטב פסטה, אחרת הודיעה שמצאה את תחפושת האלווין הבאה שלה. מבין כולם, סימנו את התגובה הקולעת ביותר, שמציגה את האופן בו החברה מתייחסת לדם המחזור של נשים: "אם לגברים היה מחזור חודשי, הם היו גאים בדמם. אני מאמינה בזה".
3 צפייה בגלריה
מידהם קירקוף, אביב קיץ 2015
מידהם קירקוף, אביב קיץ 2015
טמפון מדמם כאובייקט עיצובי לשיער בתצוגה של מידהם קירקוף ב-2014
(צילום: Getty Images)

עם כל הכבוד למדין-כהן, זו לא הפעם הראשונה שדם המחזור מוצא את דרכו לעולם האופנה. בשנת 2014 בחר המותג הבריטי מידהם קירקוף (שנעלם זמן קצר לאחר מכן) של המעצבים אדוארד מידהם ובנג'מין קירקוף, להציג על המסלול בשבוע האופנה בלונדון דוגמנית עם טמפון מדמם כאובייקט עיצובי בשיער. באופן לא מפתיע, הטרנד לא תפס.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button