מגן שיניים של בלנסיאגה. קניה ווסט בשבוע האופנה בפריז

בלנסיאגה מנתקים קשרים עם קניה ווסט

מותג העל הודיע כי הוא סיים את שיתוף הפעולה עם האמן, ואין בכוונתו לפתח פרויקטים עתידיים עימו בעתיד - כך לפי הודעה רשמית מתאגיד האב קרינג. ווסט התבטא באנטישמיות בשבועות האחרונים פעם אחר פעם ולא היה מוכן להתנצל על דבריו

פורסם:
בית האופנה בלנסיאגה מנתק את קשריו עם קניה ווסט בעקבות התבטאויות שנאה אחרונות. כזכור, בשבועות האחרונים התבטא הראפר באנטישמיות במספר הזדמנויות, והפך לאדם מוקצה בהוליווד, עם מפורסמים ואנשי מפתח בתעשייה שקוראים לגנות אותו ואת דבריו. כעת, סנונית ראשונה וצודקת מגיעה ממותג העל, שהודיע רשמית כי לא יעבוד יותר עם ווסט. "לבלנסיאגה אין יותר קשרים ואין בכוונתה לפתח פרויקטים עתידיים עם האמן המדובר", מסרו מטעם תאגיד קרינג, שתחתיו בלנסיאגה פועל, בתגובה לשאילתא של אתר האופנה WWD.
רק בתחילת החודש פתח ווסט את תצוגת האופנה של המותג לקיץ 2023 שנערכה בשבוע האופנה בפריז - אך תמונתו הוסרה מהאתר של בלנסיאגה.
4 צפייה בגלריה
מפורסמים שהפכו לקורס
מפורסמים שהפכו לקורס
בלנסיאגה ניתקו איתו את הקשר. קניה ווסט
(צילום: Gettyimages)
היה זה שיתוף הפעולה האחרון של הראפר עם המנהל האמנותי דמנה, איתו השיק קולקציה מוגבלת בשיתוף גאפ שיצאה לחנויות בפברואר האחרון, והאחרון גם שימש כמנהל הקריאייטיב באירוע של אלבום של ווסט בשנה שעברה.
בחודש שעבר סיים ווסט את קשריו עם גאפ בצורה לוחמנית משהו, שאף העמידה בסימן שאלה את הקשר שלו עם אדידס, עימם עבד בעשור האחרון. "שיתוף הפעולה עם ייזי נמצא תחת בחינה מחדש", מסרו בתחילת החודש מאדידס.
כזכור, הרשתות החברתיות של הראפר נחסמו לאחרונה בעקבות פרסומים שנחשדו כאנטישמיים, בהמשך הוא התבטא באופן מעורר אי נוחות בריאיון שנערך ואז דבריו דלפו לרשת ורק השבוע התארח בתוכנית של פירס מורגן והבהיר כי הוא לא מתחרט על שאיים לפגוע ביהודים. "נלחמתי באש עם אש. אני לא כאן כדי שירגיעו אותי. אני לוחם חופש מסוג אחר".
פירס הצליח לחלץ מווסט התנצלות מגומגמת לגבי הציוץ שבו הודיע שהוא מתכוון לצאת ולהרוג יהודים, והראפר הבהיר שהוא מאחל מוות רק לאלו שמהם נפגע: "אני כן אגיד שאני מתנצל בפני אלו שפגעתי בהם, אני חש שגרמתי לכאב ובלבול, ואני מתנצל בפני המשפחות שלא היו להן חלק בטראומה שעברתי. אומרים שאנשים פגועים פוגעים באחרים, ופגעו בי".
4 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
קניה ווסט עם החולצה השנויה במחלוקת
(צילום: אינסטגרם)
נזכיר כי גם שבוע האופנה בפריז הפך לזירת קרב שבמרכזה ווסט, המזדהה כעת בשם Ye - כשבתחילת השבוע הודיע בפתאומיות כי יעלה תצוגת אופנה למותג שלו Yeezy מחוץ ללוח התצוגות הרשמי. כמו שקורה עם ווסט לעיתים קרובות, תצוגת האופנה שנערכה לבסוף זכתה בתשומת לב רבה, ולא בזכות בגדים שסומנו כנחשקים.
בעוד על המסלול חזר הסגנון המוכר של גווני ניוד, אפור ושחור, היה זה ווסט עצמו, שפתח את התצוגה בנאום ארוך שבו הכריז "אי אפשר לנהל אותי", עם חולצה שעליה הכיתוב White Lives Matter שמשך את כל המבטים. הסלוגן, שהופיע על גב החולצה שלבש ווסט (על חלקה הקדמי הופיע דימוי של האפיפיור) וגם על חלק מבגדי הדוגמנים, נוצר כתגובה לתנועת המחאה Black Lives Matter ומוגדר כ"דברי שנאה" על ידי הליגה נגד השמצה. הוא הפך למזוהה עם ארגוני ימין קיצוניים ותנועות ניאו-נאציות.
4 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן בתצוגה של בלנסיאגה
קים קרדשיאן בתצוגה של בלנסיאגה
קים קרדשיאן בתצוגה של בלנסיאגה בשבוע האופנה בפריז
(צילום: Getty Images)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button