גליה להב. "אני כל כך מתרגשת ומכירת תודה על המעמד הזה"

מעצבת האופנה גליה להב תקבל פרס מפעל חיים מהתאחדות התעשיינים

מעצבת שמלות הכלה והערב מחזיקה בוותק של כ-30 שנה, הלבישה את ג'ניפר לופז וביונסה, והציגה בשבוע ההוט קוטור בפריז. "היו לי חלומות גדולים, אבל לא דמיינתי שזה יגיע לממדים האלה"

פורסם:
מעצבת שמלות הערב והכלה גליה להב תקבל בחודש אוקטובר הקרוב פרס מפעל חיים מהתאחדות התעשיינים בישראל. הפרס ע"ש אריה שנקר, שהוענק בעבר לדמויות מפתח מענף האופנה הישראלי, ביניהם לאה גוטליב ז"ל ואהרון קסטרו ז"ל, יוענק ללהב בטקס חגיגי לרגל מאה שנה להתאחדות התעשיינים. להב היא ממעצבות העילית הוותיקות בישראל ומהמפורסמות שבהן. היא פועלת מתוך בית אופנה שהוקם באשדוד בשנת 1985 ומאז עבר לתל אביב, כשלצדה יד ימינה, מעצב האופנה שרון סבר. בין היתר הלבישה מפורסמות בינלאומיות רבות, ובהן ג'ניפר לופז, ביונסה, אשלי גרהאם ואחרות.
"אני כל כך מתרגשת ומכירת תודה על המעמד הזה", מסרה הערב גליה להב. "כשהקמתי את העסק לפני כ-30 שנה, היו לי חלומות גדולים, אבל לא דמיינתי שזה יגיע לממדים האלה. אני רוצה לנצל הזדמנות זו כדי להגיד תודה לצוות המסור שלי, שמלווה אותי ונמצא מאחוריי בכל המסע המטורף הזה. בלעדיו כלום לא היה קורה. אני מלאת תקווה שנמשיך לחלום בענק, לקטוף הישגים ולשבור שיאים והכול בחסות עשייה יצירתית, מלאת רגש ותשוקה".
3 צפייה בגלריה
גליה להב חורף 2021
גליה להב חורף 2021
"מלאת תקווה שנמשיך לחלום בענק". עיצוב של גליה להב
(צילום: יחצ)

לאורך הקריירה רשמה להב שיאים מקצועיים, ובינואר 2017 הייתה למעצבת הישראלית הראשונה שהציגה בשבוע ההוט קוטור בפריז ועשתה זאת במשך מספר עונות רצופות, לצד בתי אופנה יוקרתיים כמו ולנטינו, שאנל וכריסטיאן דיור. "הרגע הזה הוא אחד מציוני הדרך המשמעותיים בחיי", אמרה לנו אז להב כשליווינו אותה לפריז. "אני אוהבת לחלום, ועובדת כדי לתרגם את החלומות למעשים. עם צוות שמלווה אותי מספר עשורים ולצד שלושת ילדיי, אסנת, רן ועידן, אני מרגישה שסוף סוף הוכחנו את עצמנו ועלינו מדרגה. היום אני מרגישה יותר בת מזל מתמיד, ואני מתכוונת להמשיך לעבוד באותו הקצב כדי לשמור על ההישג המכבד ולהמשיך לייצר אופנה עילית מהסטודיו שלנו בתל אביב, לעולם כולו".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button