הפרזנטורים החדשים של קסטרו: אימרי ביטון, אלישע בנאי, און רפאלי ורביב כנר

המרוץ אחר הגברים: מה מסמלים הפרזנטורים החדשים של קסטרו ורנואר

שתי רשתות האופנה הישראליות מרחיבות את נבחרות הדוגמנים עם שמות מפתיעים מעולמות הספורט, המוזיקה והמשחק. האם יצליחו לקלוע לקהל היעד בתחרות על לב הצרכן המקומי?

פורסם:
לאחר שלא חודש החוזה עם הזמר יונתן מרגי בסוף 2021, הודיעה הבוקר (שני) רשת האופנה קסטרו על נבחרת פרזנטורים חדשה לקו הגברים, המורכבת מארבעה בנים: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול. אל מול הכוכבות המתפרצת של אליל הנוער העוזב, לוהקו לעונה הבאה הזמרים רביב כנר ואלישע בנאי, השחקן אימרי ביטון והדוגמן און רפאלי, שנעלם מהרדאר בזמן האחרון רק כדי לחזור בדוקו-ריאליטי החדש על המשפחה המפורסמת בארץ. למעט רפאלי (שמזוהה מאוד עם המותג הודיס, גם הוא מאותה קבוצה), זו רשימה מקורית של לא-דוגמנים שטרם נשחקו בזירה האופנתית, אך האם זו הנבחרת שאיתה קסטרו רוצה לנצח בדו-קרב שמעמידה בפניה רשת רנואר?
קיץ 2022 צפוי להציף מחדש את התחרות הסמויה בין שתי רשתות האופנה הישראליות המובילות: קסטרו VS רנואר. גם לפוקס יש נבחרת של ארבעה פרזנטורים (דנה פרידר, עופר חיון, מאיה ורטהיימר ומאור שוויצר), שנראים כמו דאבל דייט בשולחן צדדי במסעדה. הקורונה עושה סימנים של התפוגגות, הקהל צמא להתחדשות, וכל מותג משתדל להפתיע עם בוא האביב ברשימה של פרזנטורים חדשים.
3 צפייה בגלריה
רן דנקר בקמפיין של רנואר
רן דנקר בקמפיין של רנואר
הפרזנטור הגברי הכי מדובר של 2021. רן דנקר לרנואר
(צילום: לירן מור)

הפעם, מסתמנות תזוזות מסקרנות בזירה הגברית. לאחר עזיבתם של יהודה לוי וגפן ברקאי בעונה שעברה, התפרסמו דיווחים כי רנואר מתחדשים בשחקן הכדורגל הפורש מאור בוזגלו, שיצטרף לדוגמן הוותיק ברק שמיר, לשחקן הצעיר בר ברימר, ולהימור המוצלח של המותג מהעונה האחרונה: המוזיקאי רן דנקר, שהופעתו בשולחן השופטים של "אקס פקטור" לצד סינגלים מדוברים, השתתפות בפסטיגל ופלרטוט מתמשך עם תעשיית האופנה, הפכו אותו לפרזנטור הגברי הכי מדובר של 2021.
הבחירה בבוזגלו (34) כשגריר היא, ללא ספק, ליהוק העונה. הוא אקטואלי, עממי, מזרחי, לא צעיר מדי, בעל סגנון אישי מזוהה, וגם יודע לדבר כשצריך. אי אפשר להתבלבל בינו לבין פרזנטורים אחרים. יותר מכך, לאחר מספר עונות שברנואר ניסו לקרוץ לקהל צעיר דרך פרזנטורים יפים אך אנמיים כמו גפן ברקאי ודניאל ליטמן – העונה הם הולכים על ברנש שנראה בדיוק כמו הקהל שמבקר בחנויות שלהם.
השגריר החדש של רנואר. מאור בוזגלו

הבחירה בנבחרות רחבות של פרזנטורים על פני דוגמן/שחקן בודד, החלה עם התחזקות הרשתות החברתיות. גם כדי ליצור תוכן מגוון יותר, בעיקר כדי לקלוע לקהל רחב. הימים שבהם דודי בלסר היה פרזנטור אלפא יחיד וכל יכול שהוביל את קסטרו, ועוז זהבי המיס לבבות של מעריצות ומעריצים ברנואר, חלפו. עכשיו מנסים המותגים לפנות למנעד רחב של גילים, סגנונות וטיפוסים. אבל האם הבחירות הנוכחיות של כל מותג יקלעו למטרה, או שאולי מדובר בכלל בירייה חסרת תכלית לכל הכיוונים?
בקסטרו בחרו להציג דימוי פסאודו-איכותי הפונה ליודעי ח"ן עם ארבעה גברים, סטרייטים כולם, בני 25 ומעלה (בהשוואה למרגי בן ה-21). מבין כולם, רפאלי (25) הוא היחיד שהצטלם לקמפיינים אופנתיים. לבנאי (33) ולכנר (27) יש סגנון אישי מובחן, וייתכן כי אימרי ביטון (36) הוא זה שקסטרו מהמרים שיביא את הקהל הבוגר או אולי את זה הפריפריאלי. בכל זאת, ביטון הצהיר בריאיון ל"ידיעות אחרונות" כי "אני גאה לשחק את הערסים. אני עושה לדימוי הזה חסד".
3 צפייה בגלריה
אלישע בנאי בביתו
אלישע בנאי בביתו
בחירה מסקרנת על גבול המפתיעה של קסטרו. אלישע בנאי בביתו
(צילום: ענבל מרמרי)

גם הבחירה בבנאי היא מסקרנת על גבול המפתיעה. על אף השתתפותו בריאליטי אוכל וזכייתו במקום הראשון, השחקן והמוזיקאי הוא שם מוכר בברנז'ה מצומצמת של תל אביב. וייב הרוקנרול והקעקועים המכסים את גופו אולי נראים מהצד חתרניים, אך ספק עד כמה קהל הלקוחות של קסטרו יגיע לחנויות בגלל בנאי, כשלעצמו מתלבש מצוין (כפי שכבר ציינו כאן בביקור בביתו). יותר מהכול, הבחירה בו מזכירה את הליהוק של רומי אבולעפיה לקסטרו אי אז ב-2003 – בחירה שרצתה לפנות לקהל תל אביבי וברנז'אי, אשר לא קנה לא את הבגדים ולא את אבולעפיה, שנפרדה מהמותג לאחר פחות מתשעה חודשים בתפקיד.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button