למה כל כך הרבה נשים רוצות לקחת מסקרה לאי בודד? איל מקיאג'

עיניים גדולות: איך לבחור מסקרה שתהפוך את הריסים לכוכבי הפנים

דרמטיות או מטפחות, ישראליות או בינלאומיות, במחיר ידידותי לכיס או בלי חשבון – המסקרות החדשות שמגיעות לחנויות והטיפים הפשוטים שיהפכו כל מריחה למושלמת

פורסם:
ויכוח עז ניטש מאז ומעולם בין חובבי תחום היופי ברחבי תבל, באשר לסוגיה אחת הרת גורל: איזה פריט איפור אחד ויחיד היינו לוקחים איתנו לאי בודד?
השאלה הזו, כמובן, מעוררת מיד שאלות אחרות לגמרי:
1. מי בכלל מגיע לאי בודד, ולמה?
2. למה לטרוח להתאפר באי בודד? הרי קרם הגנה, למשל, חשוב הרבה יותר.
3. מאין צצה ברירת המחדל המוזרה הזו, הכופה עלינו בחירה של פריט אחד בלבד?
כמו שאלות מופרכות רבות אחרות, גם במקרה הזה הכוונה היא למעשה לתהות מהו פריט האיפור שעליו לא נוכל לוותר לעולם. מתברר כי מקצה הטריוויה המשונה הזה מסתיים תמיד במאבק צמוד בין שלושה מוצרי איפור שחוזרים על עצמם: הקונסילר (כי כמעט כולם רוצים תמיד להסתיר או להסוות משהו), הליפסטיק (כי בצוק העיתים, הוא יכול לשמש גם כסומק) והמסקרה (כי ריסים מעובים וארוכים משדרגים את כל המראה).
נכון, רבות היום הנשים השוזרות, מלחימות ומרימות את ריסיהן, בלי לחשוב על התוצאות ארוכות הטווח שהפרוצדורות הללו עלולות לעולל לריסים שלהן. לצידן, שאר נשות העולם נותרות עדיין מכורות למסקרה ולשדרוגים המידיים שהיא מעניקה למבע העיניים ולמראה הכללי, בלי לסכן אף ריס. הנה כמה מסקרות מובחרות מההשקות האחרונות, המחוללות שינוי של ממש במראה הריסים.

הדרמטיות

לגרלן יש מסקרה חדשה ומופלאה, "מקסי לאש סו ווליום", המעניקה נפח וגוון שחור עז ועוצמתי. הריסים נראים עבים ועם זאת רכים, הודות לפורמולה האלסטית והמעודנת (162 שקל). ה"לאש קלאש" של איב סן לורן מעניקה נפח משמעותי לריסים וגימור מרהיב בגוון שחור משחור. מדובר בנפח רב רושם, המעניק לריסים גם אורך בלתי אפשרי. הפורמולה מועשרת בתמצית איריס פלורנטיני, הגדל בגני אוריקה במרקש, ועל המברשת הגדולה של המסקרה נרשם פטנט (160 שקל). המסקרה החדשה של שיסיידו, "ניו קונטרולד כאוס מסקרה אינק", מעניקה לדברי המותג עד 250 אחוז יותר נפח לריסים, הודות למברשת פטנט ולפיגמנט העשיר ומלא הנוכחות (160 שקל). לארמאני יש את "אקצנטריקו אינסטנט היי", הנחשבת לחביבתם של מאפרים רבים. היא מעניקה נוכחות דרמטית מלאה, ועם זאת הריסים נותרים מופרדים ונטולי גושים (150 שקל, בבוטיק ארמאני ביוטי בקניון רמת אביב). במאק השיקו קולקציה של זוג מסקרות – אחת לריסים העליונים, אחת לתחתונים. לעליונים קוראים "סופרסטאק מגה" ולתחתונים "סופרסטאק מיקרו". כל מסקרה מאובזרת במברשת התואמת למטרותיה – האחת יוצרת נפח דרמטי, השנייה מראה מופרד. ביחד זה בינגו לריסים (140 שקל לכל אחת, ברשת ובאתר מאק). לנארס יש את "קליימקס אקסטרים", שגם מעניקה נפח סופר דרמטי וגם מצטיינת בפיגמנט שחור במיוחד. היא לא מתפוררת, נטולת בישום ופראבנים (115 שקל בחנויות ובאתר נארס). ללנקום, שתמיד הצטיינו במסקרות, יש את "היפנוז" לנפח מידי ולריסים מהפנטים מעל ומעבר לכל דמיון (194 שקל) ואת "לאש איידול", המעניקה לכל ריס נפח דרמטי של ממש (159 שקל). ל"לאש איידול" נוספה עכשיו גם גרסה עמידה במים, המעניקה לריסים הרמה, הדגשה ופריסה כמניפה הודות למברשת המעוצבת כקשת מקומרת ועשויה מ-360 מיקרו זיפים בגדלים שונים, כדי לצפות כל ריס וריס (159 שקל).
7 צפייה בגלריה
מסקרות דרמטיות
מסקרות דרמטיות
המסקרות הדרמטיות
(צילום: יחצ)

המטפחות

לקלרינס יש את המסקרה "סופרה ליפט אנד קרל" להארכת הריסים, עיגולם וחיזוקם. היא מעניקה אפקט זמני הדומה להרמת ריסים ומכילה קומפלקס מיוחד לטיפוח וחיזוק הריסים, עם מרכיבים כמו שעוות תפוז מר (159 שקל). לקליניק יש את "היי אימפקט זירו גרוויטי", המצטיינת בפורמולה לתחושה של ריסים קלילים כמו נוצה, ועם זאת גם מעובים, מעוגלים לעילא (ללא צורך במעגל ריסים) ומתוחים עד 24 שעות. הפורמולה מעושרת גם בשמן חוחובה לטיפוח הריסים, והבונוס: ניתן להסיר אותה במים חמים בלבד, בלי להשתמש במסיר איפור. אז מה עוד נבקש? (135 שקל).
7 צפייה בגלריה
מסקרות מטפחות
מסקרות מטפחות
המסקרות המטפחות
(צילום: יחצ)

הישראליות

המסקרה "בולד" החדשה של קרליין מאובזרת במברשת בגודל מיני, שמצליחה להגיע בערמומיות לכל ריס וריס, גם לזעירים ביותר. הביצועים מציגים גם אפקט מעבה מרשים ועמידות בתנאי לחות ורטיבות. בנוסף, המסקרה היפואלרגנית, ללא חומרי בישום או טלק ונטולת פראבנים (65 שקל). לג'ייד יש את "ולווט ווליום אפקט מסקרה", המעניקה אפקט פנורמי לריסים ארוכים, מלאים ועבים בגוון שחור מט וקטיפתי (90 שקל).
7 צפייה בגלריה
מסקרות ישראליות
מסקרות ישראליות
המסקרות הישראליות
(צילום: יחצ, מוטי פישביין)

הידידותיות לכיס

"ביג באד לאש" של רבלון מסדרת סו פירס היא מגדילה, ממלאה ומעניקה לריסים מראה שחור עז. בנוסף, היא מצוידת במברשת דו-צדדית, האחת לנפח והאחת להארכה, ועמידה ל-24 שעות (70 שקל). לפופה יש את "ואמפ סקסי לאשס", היוצרת ריסים סקסיים במיוחד כי היא גם מסלסלת וגם מעניקה נפח. הפורמולה עשויה משעוות דבורים וחמאת שיאה אורגניות, ואינה מכבידה על הריסים. המברשת מעוצבת כשעון חול, לעיצוב מושלם (69 שקל). למייבלין, מותג אייקוני בכל הנוגע למסקרות, יש את "סקיי היי קוסמיק" לריסים שחורים, מופרדים וארוכים מתמיד, שחוללה סנסציה כבר עם השקתה הודות למברשת סיליקון חדשנית, ארוכה וגמישה במיוחד, המעניקה נפח לכל ריס בנפרד. בפורמולה תמצית במבוק וסיבים מאריכים (50 שקל). מברשת סיליקון יש גם ל"במבי אוברסייז" של לוריאל. הפורמולה קטיפתית ומבטיחה ריסים גדולים במיוחד (75 שקל). המסקרה של קטריס "אקסטרים ווליום", כשמה כן היא. היא מעניקה נפח אדיר ועמידה גם במים ל-24 שעות. גם המחיר מפתה ביותר (20 שקל, ברשת הפארם Be).

7 צפייה בגלריה
מסקרות ידידותיות לכיס
מסקרות ידידותיות לכיס
המסקרות הידידותיות לכיס
(צילום: יחצ)

המעגלות

לסיסלי יש את "סו סטרץ'", מסקרה מעגלת המעניקה לעיניים מראה פקוח הודות למברשת המגיעה גם לריסים הכי קטנים (219 שקל). לאיל מקיאג' יש את "בלאק קארד", המצוידת במברשת בעלת סיבים דקים וצפופים באורכים שונים שמאפשרת הפרדה והגדרה של כל ריס וריס. המסקרה מעגלת, מאריכה ובעלת פורמולה עם שמן פשתן, המגנה על הריסים מנזקי גיל, מזג אוויר והיא גם עמידה לאורך זמן ולא מתפוררת. המסקרה לא נוסתה על בעלי חיים, היא ללא פארבנים וללא רכיבים מן החי (139 שקל, בחנויות ובאתר איל מקיאג'). גם המסקרה פור לוקס של סטנדל בגוון Noir 100 היא מעגלת, מטפחת ומשקמת את הריסים, ומעניקה מראה מעוגל למשך שעות. הקומפלקס המיוחד אף משפר את עובי הריסים ואורכם, וגם מבטיח לחזק אותם לאורך זמן (199 שקל, ברשת אפריל ובאתר).
7 צפייה בגלריה
מסקרות מעגלות
מסקרות מעגלות
המסקרות המעגלות
(צילום: יחצ, אור צפתי)

חמישה טיפים לריסים מושלמים

1. המריחה – משורשי הריסים (במקום שבו המברשת כמעט נוגעת במסגרת הפנימית של העין) לכל אורכם, בתנועות זיג-זג לרוחב הריסים ומעלה. הכלל הוא לספור בין 20-10 חזרות לכל עין. על הריסים התחתונים מספיקות רק כמה שכבות בודדות.
2. הסוד של קייט מוס – דוגמנית העל סיפרה פעם כי היא נוהגת להסיר את עודפי המסקרה מהריסים שלה בעזרת מברשת מניפה קטנה לריסים, המכונה בשפה המקצועית "פאן בראש" (אפשר להשיג אותה בחנויות איפור מתמחות כמו מאק, נארס, בובי בראון וכו'). ברגע שמנסים את הטריק של מוס, לא מבינים איך הסתדרנו בלעדיו עד היום.
3. הטיפ של וינסנט פורד, מאפר העל של נארס – לווינסנט פורד יש שימוש מיוחד משלו לאותה מברשת מניפה לריסים. הוא בכלל משתמש בה למריחת המסקרה, במקום במברשת המסקרה המקורית. הוא גורף עם מברשת המניפה הקטנה כמות חומר נדיבה ממברשת המסקרה, ומורח עם המניפה ישירות על הריסים. התוצאה המתקבלת היא לא פחות ממושלמת.
4. הסיבים לריסים של טייגר – לאמן הגבות הנודע טייגר יש בקו המוצרים שלו מסקרת סיבי שיער מיוחדת לריסים, המעניקה מראה עשיר ומלא כמעט כמו ריסים מלאכותיים. בקבוקון המסקרה מכיל סיבים קטנים והיפואלרגניים, הנלכדים על הריסים ומעניקים להם נפח מוגבר. מורחים מעל המסקרה ומסיימים בסוף בעוד שכבת מסקרה מעל הסיבים. זה כל הסוד (140 שקל, באתר של טייגר).
5. הסרום – למי שרוצה להעניק לריסים אורך, לחזק, לעגל ולעבות אותם, או לשקם אותם ואת צמיחתם אחרי אובדן ריסים משמעותי, כדאי לנסות את הסרום קונדישנר של רביטלאש לריסים, שמחולל לא פחות מניסים ונפלאות. מדובר בסרום שפותח על ידי רופא עיניים והוא הסוד השמור של כוכבות הוליווד. עכשיו גם שלך (330 שקל, באתר רביטלאש בישראל).
7 צפייה בגלריה
סרום לריסים של רביטלאש
סרום לריסים של רביטלאש
סרום לריסים של רביטלאש
(צילום: יחצ)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button