"לא אישרתי אף פריט מהקולקציה שעוצבה ב-H&M". ג'סטין ביבר

ג'סטין ביבר נגד קולקציית המרצ'נדייז שלו ברשת H&M: "זבל. אל תקנו את זה"

פריטי לבוש עם תמונות של כוכב הפופ ומילים משיריו שייצר מותג האופנה השבדי עוררו את זעמו. "הכול נעשה ללא רשותי וללא אישורי", כתב באינסטגרם ומעריציו לא נשארים אדישים

פורסם:
אלה לא ימים מזהירים לכוכב הפופ ג'סטין ביבר. לאחר שלפני כמה חודשים ביטל בעקבות מחלה את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלו, כולל ההופעה שהייתה אמורה להתקיים בתל אביב, עכשיו הוא פותח חזית נגד ענקית האופנה השבדית H&M. אמש פרסם ביבר (28) רצף הודעות בחשבון האינסטגרם שלו, שבהן הוא תוקף את המותג שייצר כמה פריטי לבוש עם דמותו של הזמר. "לא אישרתי אף פריט מהקולקציה שעוצבה ב-H&M", כתב ביבר, "הכול נעשה ללא רשותי וללא אישורי". את ההודעות סיכם במילים: "המרצ'דנייז שהם יצרו הוא זבל. אל תקנו את זה".
הקולקציה של H&M עם דמותו של ג'סטין ביבר

בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות ניתן לראות את פריטי הקולקציה שעוצבה, כמו תיק נשיאה מקנבס עם דמותו המשולשת של ביבר וסווטשירט לבן עם צווארון גולף שעליו הדפס פניו של הזמר בשחור-לבן. עוד בקולקציה: סווטשירטים עם הכיתוב World Tour ונרתיק טלפון מעוטר במילים מהשיר שלו Ghost. הקולקציה צפויה להימכר ברחבי העולם, כמו גם בישראל. בינתיים, מעריציו של הזמר התגייסו לעזרתו והחלו לתקוף את H&M בעמוד האינסטגרם שלהם, כשהם מצדדים בו ומפנים למותג שאלות מדוע הם מוכרים עיצובים שמציגים את ביבר ללא רשותו.
מחברת H&M נמסר: "המותג פעל לפי כל נהלי האישור הנדרשים, כמו בכל שאר המוצרים והשותפויות המורשים".
3 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר בהופעה, 2022
ג'סטין ביבר בהופעה, 2022
ג'סטין ביבר בהופעה, 2022
(צילום: Getty Images)

הקריאה לחרם צרכנים מכיוונו של ביבר מגיעה חודש בדיוק לאחר מקרה נוסף של קריאה לחרם – אז היה זה אמן הרחוב בנקסי שיצא נגד מותג האופנה האמריקני Guess. לאחרונה השיקו במותג קולקציה חדשה עם הדפסים של ציוריו של האמן המסתורי שמעולם לא נחשף, שנוצרה בשיתוף Brandalised אשר טוענת להחזיק בזכויות לשימוש ביצירות של אמני גרפיטי. אלא שבנקסי פחות התחבר לרעיון. האמן פרסם תמונה של חנות הרשת ברחוב ריג'נט בלונדון והציע ללקוחות לבוא ולגנוב סחורה מהחנות.
3 צפייה בגלריה
גרפיטי של בנקסי
גרפיטי של בנקסי
יצא נגד מותג האופנה Guess. גרפיטי של בנקסי
(צילום: Getty Images)

"קריאה לכל הגנבים, אנא לכו לחנות גס ברחוב ריג'נט. הם הרשו לעצמם להשתמש ביצירות האמנות שלי בלי לבקש רשות, אז איך זה יכול להיות לא בסדר שאתם תעשו את אותו הדבר לבגדים שלהם?" כתב בפוסט באינסטגרם שנמחק מאז. בתגובה סגר אז המותג את החנות מחשש לגניבות וכיסה את חלון הראווה שבו הוצג הגרפיטי Flower Thrower של בנקסי.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button