"החזון היצירתי שלו יוביל את לואי ויטון אל עבר פרק חדש ומרגש מאוד". פארל וויליאמס

פארל וויליאמס הוא המנהל האמנותי החדש של קו הגברים בבית האופנה לואי ויטון

לאחר שלל שמועות וניחושים, המוזיקאי המוערך שנחשב גם לאייקון סטייל זוכה להכרה נוספת מעולם האופנה ונכנס לתפקיד הנחשב במותג הצרפתי היוקרתי. "הוא איש חזון יצירתי"

פורסם:
בתום חודשים של ספקולציות – המוזיקאי המוערך פארל וויליאמס מונה הערב (שלישי) למנהל האמנותי של קו הגברים של בית האופנה לואי ויטון. מאז מותו של המעצב וירג'יל אבלו בנובמבר 2021 ממחלת הסרטן, נותר בית האופנה ללא מנהל קריאטיבי בקו הגברים ואת מקומו מילא צוות העיצוב של בית האופנה ואורחים מזדמנים, כמו האמן קולם דילן הפועל תחת השם KidSuper שהציג בינואר השנה אוסף צבעוני עם השראות גרפיטי ואופנת רחוב. וויליאמס (49) גבר על מעצבים מוערכים כמו הבריטית גרייס וולס בונר ואחרים, אשר שמם עלה כמחליפים ראויים לאבלו.
7 צפייה בגלריה
פארל וויליאמס
פארל וויליאמס
פארל וויליאמס
(צילום: Getty Images)

בהודעה שפרסם הערב בית האופנה נמסר כי "בית האופנה לואי ויטון שמח לקבל את פניו של פארל וויליאמס כמנהל האמנותי החדש של קו הגברים. הקולקציה הראשונה בעיצובו ללואי ויטון תיחשף ביוני הבא במהלך שבוע האופנה לגברים בפריז". עוד הוסיפו במותג כי "פארל וויליאמס הוא איש חזון יצירתי המשלב מוזיקה, אמנות ואופנה, המבסס את עצמו ב-20 השנים האחרונות כאייקון תרבות בינלאומי. האופן שבו הוא פורץ גבולות על פני העולמות השונים שהוא חוקר, מתיישב עם מעמדו של לואי ויטון כבית תרבות ומחזק את ערכי החדשנות, הרוח החלוצית והיזמות".
7 צפייה בגלריה
פארל וויליאמס בטקס הגראמי, 2023
פארל וויליאמס בטקס הגראמי, 2023
"משלב מוזיקה, אמנות ואופנה". וויליאמס בטקס הגראמי, 2023
(צילום: Getty Images)

ההודעה הערב מגיעה לאחר דיווח של "הוול סטריט ג'ורנל" בשעות אחר הצהריים המאוחרות, שם נרמז כי הבחירה בוויליאמס היא צעד ראשון של היו"ר והמנכ"ל החדש של לואי ויטון, פייטרו בקארי, עד לאחרונה מנכ"ל דיור (שני המותגים מקבוצת היוקרה LVMH). "לאחר שיתופי הפעולה של פארל וויליאמס עם לואי ויטון בשנים 2004 ו-2008, אני שמח לקבל את פני פארל, שחוזר הביתה כמנהל האמנותי שלנו לקו הגברים", מסר בקארי, "החזון היצירתי שלו יוביל את לואי ויטון אל עבר פרק חדש ומרגש מאוד".
7 צפייה בגלריה
פארל וויליאמס מדגמן בתצוגה של שאנל, 2018
פארל וויליאמס מדגמן בתצוגה של שאנל, 2018
מדגמן בתצוגה של שאנל, 2018
(צילום: Getty Images)

למרות שהוא מזוהה עם מותגים כמו אדידס (איתם הוא משתף פעולה בימים אלו) ושאנל (עבורם צעד על המסלול פעמיים בשנים 2016 ו-2018) ועם המעצב ניגו של בית האופנה קנזו – לוויליאמס, כאמור, קשר ותיק עם ויטון, לאחר שבשנים 2004 ו-2008 עיצב עבורם קולקציית אביזרים שכללה משקפי שמש ותכשיטי בלינג מוזהבים שהדהדו את אופנת ההיפ-הופ הבולטת של אותו עשור.
7 צפייה בגלריה
פארל וויליאמס לצד קניה ווסט וג'יי בלווין בשבוע האופנה בפריז, 2022
פארל וויליאמס לצד קניה ווסט וג'יי בלווין בשבוע האופנה בפריז, 2022
פארל וויליאמס לצד קניה ווסט וג'יי באלווין בשבוע האופנה בפריז, 2022
(צילום: Getty Images)

הרומן המתמשך של וויליאמס עם עולם האופנה מזכיר את זה של קניה ווסט, האיש שהתקרב יותר מדי אל השמש והשנה חטף סטירה מצלצלת מעולם האופנה לאחר שורה של התבטאויות אנטישמיות. וויליאמס הוא מוזיקאי ומפיק מוערך עם 13 פרסי גראמי, שחתום על שורה ארוכה של להיטים מוזיקליים כמו Happy, Tonight's the Night, Work It Out, Come Close ואחרים. עם זאת, בניגוד לווסט, כרגע קשה לדמיין אותו מסתבך בשערוריות סביב גזענות.
(השיר Happy של פארל וויליאמס)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button