מוקד עלייה לרגל עבור מי שמחפשים בגדים של מעצבים ישראלים בהנחות של עד 70 אחוז. כותון, רונן חן ואלמביקה בבית טפר

סוף עונה כל השנה: האאוטלטים שמציעים למלא את ארון הבגדים במחירים מוזלים

איפה תמצאו מותגים ידועים בהנחות של עד 70 אחוז, מהו המקום האידיאלי לסל קניות משפחתי במחיר נגיש, ולאן כדאי לחובבי המעצבים הישראלים להגיע? חמישה מתחמי עודפים לקנייה חכמה

פורסם:
בצוק העיתים וההווה הכלכלי הרעוע, גואה הפופולריות של מתחמי אאוטלט המציעים פריטי אופנה, אביזרים, הנעלה ומה לא בהנחות של עד 70 אחוז. סוף עונה – כל השנה. בניגוד לארצות הברית ולאירופה, ובעיקר לאיטליה, שם ניתן למצוא מתחמי עודפים גדולים עם בתי יוקרה כמו פראדה, ארמאני, ולנטינו ואחרים במחירים נגישים ביחס למחירים הרגילים – מתחמי העודפים בישראל מורכבים מתמהיל קניונים, שילוב בין חנויות המשווקות פריטי יוקרה (כמו פקטורי 54), מותגי ספורט דוגמת נייקי, אדידס ואנדר ארמור, מעצבים ישראלים ורשתות אופנה בינלאומיות ומקומיות. מבין כל המתחמים בישראל, יוצא דופן הוא בית טפר שבדרום תל אביב, בית למעצבים ישראלים בלבד, שמוכרים את עיצוביהם בהנחות של עד 70 אחוז.
טעות לחשוב כי מתחמי עודפים משדרים אווירה זולה והמונית של פריטים סוג ב'. אולי היה זה כך לפני עשרות שנים, אבל בשנים האחרונות המגמה התהפכה, לא מעט גם בזכות אתרי אאוטלט אונליין המציעים פריטים מעונות קודמות במחירים מצחיקים. מתחמי העודפים הגדולים אומנם לא מציגים את הפריטים החדשים בשוק, אבל בעידן שבו לא מעט רשתות אופנה מציעות עונה אחר עונה את אותם הבגדים בשינויים מינוריים – מתחמי האאוטלט מקבצים מאות חנויות עם מגוון רחב של מוצרים שייראו אופנתיים גם בעונה הבאה.
יתרה מזאת, בגדי ספורט, לדוגמה, או פריטי בייסיק ומשקפי שמש (שם הטרנדים משתנים מדי כמה שנים, ותמיד אפשר לבחור בדגם קלאסי), הם מעל כל מגמה עונתית. זו הזדמנות מצוינת להתחדש בבגד בהנחה גדולה ועם זאת לשמור על אטיקט של מותג מוביל, למי שזה חשוב עבורו. זה משתלם עוד יותר כשצריך להלביש משפחה שלמה עם סל קניות עונתי. אין שום סיבה לרכוש חולצות ריצה או מכנסיים שחורים בגזרה ישרה למשרד במחיר מלא, כשאפשר למצוא באאוטלטים פריטים דומים בחצי המחיר.
בכלל, חנויות עודפים, בעיקר של פריטי מעצבים ומותגי יוקרה, מציעות הזדמנות למצוא פריטי לבוש ואביזרים ייחודיים מחוץ למיינסטרים, אלה שההמון התחבר אליהם פחות. לשם "מושלכים" לרוב הפריטים המיוחדים יותר, האמנותיים יותר, אלה שאולי היו קצת קשים לעיכול בקרב הקהל הרחב. המציאות האמיתיות הן שם, ובנימה אישית, הארון שלי מורכב מלא מעט כאלה. המחיר הזול הוא רק בונוס.
מהקריות בצפון ועד צומת ביל"ו במרכז הארץ, ליקטנו את חמשת מתחמי האאוטלט הגדולים והמובילים בישראל. הארץ שופעת חנויות אאוטלט וחנויות מפעל של מותגים ורשתות מקומיות, חלקן גם במרכזי הערים, שמאפשרות קנייה נקודתית של מוצרים גם בלי להזיז את הרכב או להיכנס לתוך קניון גדול. עם עליית הריבית, האינפלציה הדוהרת והתחושה כי יש לנו פחות כסף בארנק, מומלץ לעבור לחוויית קנייה חכמה יותר.
8 צפייה בגלריה
נייקי בעופר ביל"ו סנטר אאוטלט
נייקי בעופר ביל"ו סנטר אאוטלט
נייקי בבילו עופר סנטר אאוטלט
(צילום: ליז פרץ)

בילו עופר סנטר אאוטלט

המתחם: מתחם העודפים הגדול בישראל מקבוצת קניוני עופר, עם 190 חנויות של מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם פתוח שבעה ימים בשבוע וכולל מלבד חנויות גם מסעדות, בתי קפה ואזורי בילוי הפרוסים על פני 45,000 מ"ר.
את מי תמצאו שם: נייקי, רזילי, פקטורי 54, מנגו, סקצ'רס, גולברי, אדידס, פולגת, תמנון, הודיס, עדיקה, אלדו, סטורי, קסטרו, דלתא, לי קופר, רנואר, S.Wear, מגה ספורט ומאות מותגים נוספים.
מקומות חניה: כ-1,500.
שעות הפתיחה: א'-ה' 21:30-9:30, ו' 15:00-9:00, שבת 22:00-10:00.
8 צפייה בגלריה
עופר ביל"ו סנטר אאוטלט
עופר ביל"ו סנטר אאוטלט
בילו עופר סנטר אאוטלט
(צילום: ליז פרץ)

למה לבקר? כי מדובר בעיר קטנה של חנויות אאוטלט הממוקמות זו לצד זו. על אף היותו מעט כאוטי, המתחם הגדול בצומת ביל"ו מאפשר חוויית קנייה לצד הרכבה של סל קניות משפחתי במחיר הוגן.
שלושה פריטים לדוגמה: נעלי סניקרס לבנות של אדידס מדגם Continental 80 ב-120 שקל במקום 450 שקל; שמלות של המותג הישראלי Mother of All ברזילי במחיר של 399-299 שקל במקום 1,200 שקל; טייטס יוגה לנשים של נייקי ב-135 שקל.

בית טפר

המתחם: בית טפר – תל גיבורים 5, תל אביב. המתחם הגדול מורכב מבניין בן שש קומות, אבל חנויות האאוטלט נמצאות במפלסי הרחוב – רחוב תל גיבורים ממערב ורחוב צבי פרייגרזון ממזרח.
את מי תמצאו שם: חנויות עודפים של רונן חן, מאיה נגרי, דניאלה להבי, יעל אורגד, חגית טסה, אלמביקה, יונייטד ניוד, כותון, רינה צין ואחרים. גם בתוך הבניין ניתן למצוא מציאות אצל עסקי טקסטיל/אופנה שמקבלים קהל בנוסף למסחר סיטונאי, כמו טלי קאשי, מיקושה ומלה, 2SIS, גלורי, אפריל שמלות ערב ועוד.
מקומות חניה: כ-120 מקומות חניה בגג הבניין עם מעליות נגישות לשני מפלסי הרחוב. שעה ראשונה חינם, שעה שנייה ב-10 שקלים, ולאחר מכן 3 שקלים על כל רבע שעה. שימו לב כי בגלל פרויקט של עיריית תל אביב לנתיבי תחבורה ציבורית ושבילי אופניים על חשבון חניות ברחוב, החניה בבית טפר לרוב מתמלאת בימים א'-ה' בשעות 13:00-11:00. בשישי יחסית פנוי.
שעות הפתיחה: א'-ה' 18:00-10:00, ו' 14:00-10:00.
8 צפייה בגלריה
יעל אורגד באאוטלט בית טפר
יעל אורגד באאוטלט בית טפר
סטודיו יעל אורגד באאוטלט בית טפר
(צילום: שי ענבר)

למה לבקר? מתחם בית טפר בדרום תל אביב הוא מוקד עלייה לרגל עבור מי שמחפשים בגדים של מעצבים ישראלים בהנחות של עד 70 אחוז. מאחר שהשינויים בקולקציות של המעצבים הישראלים הם מינוריים מעונה לעונה (בטח אצל מעצבים ותיקים ואהובים כמו רונן חן ומאיה נגרי), זאת הזדמנות לבנות מלתחה של עיצוב ישראלי במחירים נגישים.
שלושה פריטים לדוגמה: שמלת סאטן בצבע מנטה של רונן חן, 299 שקל במקום 790 שקל; אוברול אלכסנדרה של כותון, 249 שקל במקום 529 שקל; שמלה פרחונית של אלמביקה, 495 שקל במקום 990 שקל.

עזריאלי אור יהודה

המתחם: קניון עזריאלי OUTLET אור יהודה, הפרוס על שלוש קומות בשטח כולל של 9,600 מ"ר.
את מי תמצאו שם: רשתות אופנה ואביזרים ישראליות כמו רנואר, אדידס, הודיס, הגרה, דלתא, טבע נאות, WeShoes ואחרות.
מקומות חניה: אין. קיימים מקומות חניה בתשלום סביב הקניון. ניתן להגיע בתחבורה ציבורית.
שעות הפתיחה: א'-ה' 21:00-9:00, ו' 15:30-9:00, שבת, חצי שעה מצאת השבת ועד 23:00.
8 צפייה בגלריה
עזריאלי אאוטלט אור יהודה
עזריאלי אאוטלט אור יהודה
עזריאלי אאוטלט אור יהודה
(צילום: יחצ)

למה לבקר? יש טובים ממנו, מן הסתם, אבל הקניון מציע לתושבי מרכז הארץ שלוש קומות של אופנה, פארם וציוד ספורט במחירים נגישים. למה לא? כי אין חניה.
שלושה פריטים לדוגמה: פיג'מה לנשים של דלתא, שתיים ב-100 שקל; שתי חולצות של הודיס ב-100 שקל במקום 89 שקל לחולצה; מכנסי ג'ינס של twentyfourseven ב-70 שקל.

חוצות המפרץ אאוטלט

המתחם: חוצות המפרץ אאוטלט הוא אחד המתחמים הגדולים בארץ ובצפון בפרט, וממוקם בצומת מרכזית המקשרת את חיפה רבתי מדרום, הקריות, נהריה ועכו מצפון. במתחם בולטת קטגוריית עיצוב הבית, ובנוסף הוא מציע אפשרויות בילוי רבות הכוללות, בין היתר, מסעדות ובתי קפה, מרכז באולינג, מסלול קארטינג ענק, פארק טרמפולינות, מסלול נינג'ה ועוד.
את מי תמצאו שם: 140 חנויות הכוללות את פקטורי 54, טרמינל X, אנדר ארמור, סטיב מאדן, אמריקן איגל, בילבונג, חגית טסה, קולומביה, סאקוני, יאנגה, אריסטו שמט, גולברי, נעלי נמרוד, קרייזי ליין, סטודיו פאשה, סאקס ועוד.
מקומות חניה: 2,500 מקומות חניה בחינם.
שעות הפתיחה: א'-ה' 21:30-9:30, ו' 15:00-9:00, שבת 22:00-10:00.
8 צפייה בגלריה
אאוטלט חוצות המפרץ
אאוטלט חוצות המפרץ
חוצות המפרץ אאוטלט
(צילום: אסף לוי)

למה לבקר? בעיקר בגלל תמהיל החנויות המגוון, המשלב מותגי יוקרה מבית פקטורי 54 לצד מותגי ספורט ואאוטדור נחשקים כמו קולומביה וסאקוני, ומעצבים ישראלים כמו רונן חן, חגית טסה ואחרים.
שלושה פריטים לדוגמה: כפכפים של מייקל קורס בפקטורי 54, 344 שקל במקום 690 שקל; נעלי ריצה מדגם אנדרופין ספייד 2 לנשים בסאקוני, 479 שקל במקום 799 שקל; סט ביקיני של בילבונג ב-100 שקל ובגד ים שלם ב-150 שקל.
8 צפייה בגלריה
סאקוני באאוטלט חוצות המפרץ
סאקוני באאוטלט חוצות המפרץ
479 שקל במקום 799 שקל. סאקוני באאוטלט חוצות המפרץ
(צילום: יחצ)

עזריאלי אאוטלט הרצליה

המתחם: מתחם בוטיק באזור התעשייה של הרצליה, הבנוי כשדרת חנויות מזמינה. המתחם ההרצלייני הוא בין הבודדים באזור ומציע תמהיל לא גדול אך נכון של חנויות.
את מי תמצאו שם: רשת אוריג'ינלס לנעליים, דזיגואל, פוקס, אפרודיטה, ספידו, רנואר, מיס לגוט, פקטורי 54 ואחרים.
מקומות חניה: 1,800 מקומות חניה. שעתיים ראשונות בחינם בתנאי שקונים במתחם, בשישי ובשבת החניה חינם.
שעות הפתיחה: א'-ה' 21:00-10:00, ו' 16:00-10:00, שבת 22:00-10:00.
8 צפייה בגלריה
עזריאלי אאוטלט הרצליה
עזריאלי אאוטלט הרצליה
עזריאלי אאוטלט הרצליה
(צילום: עמרי סילבר)

למה לבקר? זהו מתחם לא גדול ולא מאיים, מה שמאפשר להגיע לרכישה ממוקדת ולא ללכת לאיבוד. כמו כן, המתחם ממוקם במרחק קצר מכביש החוף ומתחנת הרכבת של הרצליה, מה שמאפשר נגישות גם למי שרוצה להגיע על הדרך או במיוחד.
שלושה פריטים לדוגמה: שמלה במנגו ב-60 שקל; סנדלי Teva לנשים ולגברים ב-150 שקל ברשת אוריג'ינלס; ז'קט לגברים ברנואר ב-80 שקל.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button