"אני שמח שהתפירה נעשית כחול-לבן". מתוך הקולקציה של איתי בצלאלי

הסטייליסט של נועה קירל ונטע ברזילי משיק מותג חדש - עם חליפת טרנינג

איתי בצלאלי ידוע בלוקים האקסטרווגנטים של הכוכבות שהוא מלביש, וגם הפעם הוא לא חרג ממנהגו: "אני לא מהסטייליסטים שמלבישים בשמלה שחורה קטנה, תמיד זה יהיה אקסטרה-מוגזם, והחליפה הזו היא הכי מוגזמת שיכולתי לחשוב עליה. לא תוכל למצוא אותה בזארה או פוקס. זה לא מיינסטרים"

פורסם:
סטייליסט הכוכבות איתי בצלאלי, האיש שנועה קירל, ולארי חמאתי ונטע ברזילי לא זזות צעד בלי שהוא מעיף מבט נוסף במלתחה שלהן, השיק אמש (ג') מותג אופנה חדש בשם On-U. בצלאלי (43) הוא המצטרף החדש לרשימה ארוכה של סטייליסטים שפנו לעיצוב בגדים כמו גדי אלימלך, דורין אטיאס ומעוז דהאן, היחיד מביניהם שהמשיך לפעול בהצלחה עם המותג "נובוריש דוג". עבור בצלאלי זו אינה ההתנסות הראשונה בעיצוב. בשנת 2017 עיצב שתי קולקציות קפסולה, קו בגדי ערב לנשים בשיתוף מעצבת האופנה חגית טסה וקו בגדי גברים עבור רשת האופנה רנואר. עכשיו הוא ניצב לבד, והוא גם קצת רועד מפחד.
4 צפייה בגלריה
קולקצייה איתי בצלאלי
קולקצייה איתי בצלאלי
"אני שמח שהתפירה נעשית כחול-לבן". מתוך הקולקציה של איתי בצלאלי
(צילום: ערן לוי)
"תהליך העיצוב אינו חדש לי, כי על אף שאני סטייליסט מזה שנים רבות, יש לי חלק ישיר בעיצוב הלוקים של המיוצגות והמיוצגים שלי", מספר בצלאלי ל-ynet. "כשהתחלתי לעבוד על המותג לפני חצי שנה, החלטתי להנגיש לכולם את השפה הקיצונית שלי באופנה. הבנתי שחליפת הטרנינג שעיצבתי צריכה להיות אקסטרווגנטית, מוגזמת ושונה - בדומה ללוקים שאני מרכיב לכוכבות. אני לא מהסטייליסטים שמלבישים בשמלה שחורה קטנה, תמיד זה יהיה אקסטרה-מוגזם, והחליפה הזו היא הכי מוגזמת שיכולתי לחשוב עליה. לא תוכל למצוא אותה בזארה או פוקס. זה לא מיינסטרים".
בצלאלי עם נטע ברזילי על סט צילומים ל-Pplus
מה היה הטריגר שגרם לך להחליט ולהקים מותג? "הייתי בסוג של מאניה וחוסר פחד", הוא צוחק, "שעכשיו אני משלם עליהם בכאבים בצד שמאל כי אני מפחד שאנשים לא יאהבו את העיצוב. זה בעיקר מתקשר לסיפור החיים שלי: חליתי בסרטן שנים רבות, ומאז שהחלמתי אני רוצה לטרוף את החיים ואת העולם. אני כל הזמן רוצה להספיק לגעת בדברים נוספים. אני לא רוצה לסיים את החיים בתחושת החמצה שלא הספקתי לעשות את כל מה שאני רוצה".
4 צפייה בגלריה
קולקצייה איתי בצלאלי
קולקצייה איתי בצלאלי
רצה להנגיש לכולם את השפה שלו
(צילום: ערן לוי)
מעניין שאתה מדבר על מוות בעיצומה של מלחמת קיום. המותג נולד לפני המלחמה? "אני ושותפיי התחלנו לעבוד עליו לפני חצי שנה, והדרופ הראשון נשלח לתפירה בעזה. מאז המלחמה אף אחד לא עונה לנו וכל הסחורה תקועה בעזה. יש רק וי אחד בווטסאפ. נדרשנו לצאת לייצור מחדש בארץ ואני שמח שהתפירה נעשית כחול-לבן. מאחר שכל ההופעות והאירועים הוקפאו בחודשיים האחרונים, התפנה לי זמן בעבודה והחלטתי להרים הילוך ולהניע את המותג שוב. לא לחכות שהמלחמה תסתיים".
4 צפייה בגלריה
קולקצייה איתי בצלאלי
קולקצייה איתי בצלאלי
"אני לא מגביל את עצמי מבחינת החלומות העיצוביים". איתי בצלאלי
(צילום: ערן לוי)
בדומה למותגי אופנת רחוב אחרים, המותג החדש פועל באמצעות מיני-קולקציות שישוחררו למכירה מדי חודש. ה'דרופ' הראשון מורכב מחליפת טרנינג עשויה בד פוטר עבה בשלושה צבעים שניתן לרכוש גם בנפרד, חולצה עם הדפס של איור של דיוקנו של בצלאלי, וגופיה ומכנסי טייץ קצרים עשויים בד ריב. בדרופ הבא צפוי בצלאלי לשחרר גלימה עם קפוצ'ון. הבחירה להשיק את המותג עם חליפת טרנינג - מוגזמת ככל שתהיה - מתכתבת עם אחד הפריטים הטרנדים של התקופה, מגמה שהועצמה גם בעקבות השהייה בבית ובמרחבים בטוחים בעקבות המלחמה.
החליפה מגיעה בגזרת אוברסייז וכל לקוח ולקוחה יכולים להתאים אותה למידותיהם באמצעות שרוכים. לדברי בצלאלי, היא נמכרת במידה אחת ומתאימה לכל מגדר במידות שבין xxs ל-xxxl. "השאיפה היא שהבגדים יגיעו לכולם", הוא מסביר. "האסיסטנט שלי, לדוגמה, בגובה 190 ס"מ וזה יושב עליו מצוין. על נטע (ברזילי, א"י) שהיא טיפה מלאה זה יושב מעולה, אבל נועה (קירל, א"י) תצטרך לקצר את המכנסיים או לקשור את השרוכים למטה. כל אחד יכול לשחק עם זה ולכן זה גם יושב מאוד שונה על כל אחד ואחת. היה חשוב לי שזה יהיה יפה על כולם".
עם נועה קירל בהכנות לאירוויזיון
יש הבדל בין לעצב בגד מותאם לנועה קירל לבין לפנות לקהל רחב. "אני מסכים, ולכן אני גם חושב שלקוחה ממוצעת לא יכולה ללבוש חליפת לטקס צמודה כמו נועה או מחוך כמו שנטע לבשה. לכן בחרתי לעצב פריטים לבישים שמשלבים את השפה האמנותית שלי, עליה אני לא מוותר".
ולהפך, האם נועה או נטע ילבשו את זה לבמה? "נטע לובשת את החליפה לפרמיירה. אני רואה את נעה עולה לטיסה עם החליפה הזאת, אבל לא לבמה. שם צריך הברקה, נצנוץ, החזרת אור - זה לא המקרה".
4 צפייה בגלריה
קולקצייה איתי בצלאלי
קולקצייה איתי בצלאלי
"החליפה הזו היא הכי מוגזמת שיכולתי לחשוב עליה"
(צילום: ערן לוי)
לאורך השנים היו סטייליסטים שפנו לעיצוב. חלקם הצליחו, אחרים פחות. אתה מאמין שכל סטייליסט יכול להפוך למעצב אופנה? "כל אחד יכול לשאוף לעשות מה שהוא רוצה. אני לא חי בסרט שאני מעצב, כן? לפני שהתחלתי בתהליך התייעצתי עם חברים מעצבים כמו אלון ליבנה כדי שיעזרו לי. אני לא מגביל את עצמי מבחינת החלומות העיצוביים, אבל אז מגיע התקציב, התופרות והתדמיתנית שאומרת לי שאני חי בסרט ואז אני צריך להתחיל את התהליך מחדש. בשורה התחתונה לא התחלתי לעצב שמלות ערב או שמלות כלה - זה יותר לייט. אם זה יעבוד ואנשים יאהבו, אתן את כולי".
מחירים: חליפה, 599 שקל; סווטשירט או מכנסיים בנפרד, 329 שקל; טייץ וגופיה, 259 שקל; טייץ או גופיה בנפרד, 139 שקל; חולצת טי, 169 שקל.
להשיג באתר או בעמודי האינסטגרם והטיקטוק של בצלאלי.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button