חתונה ראשונה בגיל 20. ניקול הלפרין

ניקול הלפרין: "רוני תמיד העדיף את שרה וביבי עליי"

בנעוריה הייתה אתלטית - "מטר שמונים של עוצמה וכוח", אבל אז הגיעו תחרות מלכת היופי והנישואים עם רוני מאנה, וחייה של ניקול הלפרין השתנו לחלוטין. "הייתי מאוד בודדה, לא הרגשתי נאהבת, הרגשתי שאני משעממת אותו", היא אומרת על נישואיה הראשונים. היום היא סבתא גאה שנהנית מחיי משפחה ומקפידה על טיפוח. מול המראה היא סיפרה על סודות היופי שלה, והצטלמה עם בתה הצעירה אריאל

פורסם:
ניקול הלפרין-לוי (54), משווקת נדל"ן למשקיעים בארה"ב, מלכת היופי של ישראל לשנת 1989, אמא של יולי (29), סהר (27), יהונתן (18) ואריאל (17). סבתא של סאן (6), ריף (5) ומילה (2).
ניקול הלפרין, איך הכול התחיל? "שיחקתי כדורעף באס"א באר שבע ובנבחרת ישראל, ותמיד הופיעו תמונות שלי מהמשחקים במדורי הספורט. בין סיום התיכון לצבא, אבא שלי, שעבד באוניברסיטת באר שבע, סידר לי שם עבודה. הייתה שם מישהי שנדלקה עליי וכל הזמן ניסתה לדחוף אותי למלכות היופי. אמרתי לה שוב ושוב שזה בכלל לא מתאים לי. זה היה רחוק ממני. אז היא פשוט לקחה תמונות שלי מהעיתונים ושלחה אותן מאחורי הגב ל'לאשה'. ככה התחלתי לקבל מכתבים מ'לאשה'. סירבתי, סירבתי וסירבתי, עד שאחת מהחברות שלי אמרה לי שאני חייבת לנסות. בסוף הגעתי מהצבא למיונים של מלכות היופי. משם הכול היסטוריה".
8 צפייה בגלריה
ניקול הלפרין מול מראה
ניקול הלפרין מול מראה
חתונה ראשונה בגיל 20. ניקול הלפרין
(צילום: טל שחר)
החיים השתנו מקצה לקצה? "מקצה לקצה. הדבר הכי בולט היה שהייתי מאוד רחוקה באופן קיצוני מעולם היופי. אפילו לא היו לי בגדים רגילים בארון, רק בגדי ספורט של הכדורעף. הייתי גבוהה מאוד, אתלטית מאוד ושרירית מאוד. הייתי חיה רעה. 1.80 מטר של עוצמה וכוח. עקבים לא ידעתי לנעול בכלל. ברגע שאמרו לי לעמוד על במה עם בגד ים ועקבים – זה היה הכי לא אני. היה לי מאוד קשה עם זה. אבל הלכתי על זה וזכיתי. הפכתי מבחורה שרירית בנבחרת ישראל בכדורעף, לעדינה ודקה. בנוסף גם הייתי מאוד ביישנית. בקיצור, כל ההפכים נפגשו. אבל נהניתי מזה. למדתי להרוויח כסף מעולה ופתאום הייתה לי עצמאות. הייתה לי תקופה מאוד טובה, בסך הכול, אין לי על מה להתלונן. אני מודה על כל רגע, על החוויה ועל הזכייה. זה שינה לי את החיים לטובה".
אפילו שככה הכרת את בעלך הראשון רוני מאנה? הכרנו עוד במהלך התחרות. הוא היה מגיע למיונים ולמספרה. הוא ידע כל הזמן איפה אנחנו נמצאות. הוא חיזר אחריי עוד לפני שהפכתי למלכת היופי".
8 צפייה בגלריה
ניקול הלפרין
ניקול הלפרין
ניקול הלפרין על שער "לאשה"
(צילום: יובל רחמים)
לא הפריע לך שיצא לו שם של רודף מלכות יופי סדרתי? כל מלכת יופי אז יצאה איתו. "הוא באמת התהדר בזה שהוא רוני מאנה, שיוצא רק עם מלכות יופי. כמובן שלא היה לי מושג מי הוא. הוא היה מגיע עם פרחים ומתנות והיה מאוד נחוש. מחכה לי תמיד בירידה מהאוטובוס מבאר שבע לתל אביב ומסיע אותי לכל מקום. הוא ידע להיות בכל מקום שהייתי צריכה להיות בו. הוא התמיד, היה נחוש - וזה הצליח. הוא גם היה מאוד מצחיק ונפלתי, לא יודעת איך".
הפכתם אז לכוכבים הבלתי מעורערים של מדורי הרכילות. "היה לי מאוד קשה עם זה".
יכול להיות שהתחתנת בגיל 20 בגלל החוויה המשפחתית מבית הורייך? "אני לא חושבת שיש קשר. נכון, הסיפור המשפחתי שלי מורכב. נולדתי בניו יורק וגדלתי בקונטיקט. עוד לפני שנולדתי, ההורים שלי היו כל הזמן בריבים נוראים והחליטו להתגרש. אני הבת הקטנה. כשהייתי בת ארבע, אבא שלי החליט לחטוף אותנו, אותי את אחותי ואת אחי. הוא נדד במשך שנה בין כמה מדינות באירופה, בפריז, בלונדון ובשווייץ, כדי להסתתר מהחוק. בסוף הגיע לארץ כדי לפתוח דף חדש. היה לו תואר שני בכלכלה והוא מצא עבודה מהר מאוד. הייתה לנו מטפלת ואני זוכרת ילדות מצוינת. אבל העבירה הפלילית החמורה שלו רדפה אותו.
"לאורך השנים ההורים העמידו אותי במצבים קשים, אבל הייתה לי תמיד אינטליגנציה רגשית לא לשפוט אותם. בהמשך הם סידרו את העניינים ביניהם, וההסדר היה שכל חופשת קיץ אסע אליה לבוורלי הילס, שם היא גרה והתחתנה פעם שנייה. מגיל שש התחלנו לנסוע אליה. אחי ואחותי החליטו שהם נשארים לחיות איתה כבר מהחופשה הראשונה. החוק בעניין הזה היה לצידה, כי הוא עשה את העבירה. אני בחרתי להישאר לגור בארץ עם אבי והיא הסכימה לזה. הייתי ביחסים טובים עם שניהם. עם אבא שלי היה לי קשר מיוחד. שניהם כבר לא בחיים, לצערי. אגב, שניהם התנגדו לנישואין שלי עם רוני מאנה. אני זוכרת שבאנו לבקר את אמא שלי בבוורלי הילס, והייתה לה תחושה לא טובה לגביו. היא אמרה לי שהוא לא בשבילי. בדיעבד היא צדקה. לא הקשבתי לה בכלל. ברור שהיום אני מצטערת על זה. הייתי כל כך מאוהבת. הייתי בטוחה שהחתונה היא לנצח, שלא אתגרש לעולם".
8 צפייה בגלריה
ניקול הלפרין ובעלה עופר
ניקול הלפרין ובעלה עופר
"החוויה המשפחתית שרציתי". עם בעלה עופר
(מתוך אלבום פרטי)
מתי הבנת שטעית? "מההתחלה כמעט. הייתי מוכנה לסבול ולעשות הכול כדי לא להתגרש ולא להודות בטעות שלי. עם רוני לא הייתה לי זוגיות ומשפחה טובה. לא היה כלום. השתדלתי שזה כן יעבוד ובאמת אהבתי אותו. אני חושבת שהייתי אישה טובה, אמא טובה ובן אדם טוב. השתדלתי להיות טובה כדי שהנישואין יצליחו והבית לא יתפרק. הייתה לי קריירה טובה, עשיתי מלא כסף, בישלתי והשקעתי במשפחתיות. בגיל 24 כבר הייתי אמא. הייתי מאוד בודדה בתוך הנישואין שלנו. לא הרגשתי שיש לי בן זוג, לא הרגשתי נאהבת. הרגשתי שאני משעממת אותו. רוני נהנה בחברה של הרבה אנשים ונמנע מלהיות איתי לבד. בסופו של דבר התגרשנו ב-2003".
ותוך שנה התחתנת שוב. "תמיד רציתי משפחה ורציתי עוד ילדים, אז הזדרזתי. רציתי את ההיפך מרוני. עופר בעלי היה אז איש שב"כ ונתן לי את החוויה המשפחתית שרציתי".
מה גרם לכם לעבור לארצות הברית? "נייקי לקחו את עופר לעבודת ביטחון באולימפיאדה של לונדון ב-2012 ונדלקו עליו. הם החליטו שהם רוצים להקים מחלקה ביטחונית רצינית והציעו לו עבודה בפורטלנד".
מה את עושה בארצות הברית? "נכנסתי לעסקי הנדל"ן. למדתי את זה והוצאתי רישיון בכמה מדינות כי עברנו מאז כמה וכמה כתובות. עכשיו אנחנו גרים בניו ג׳רזי, כי הטיסות משם לארץ נוחות יותר. עופר עובד בנייקי כבר עשור. אני מתמחה בעסקאות מכירה של נכסים על הנייר בעיקר במיאמי. שוק הנדל"ן שם חם מאוד ויש הזדמנויות טובות. אני עובדת רק עם השמות הכי גדולים".
8 צפייה בגלריה
ניקול הלפרין מול מראה
ניקול הלפרין מול מראה
הלפרין בביקור בישראל
(צילום: טל שחר)
גם את הכרת טוב את ביבי ושרה נתניהו, כמו רוני? "בכלל לא הכרתי אותם מקרוב ואין לי שום דבר לספר עליהם. לא הייתי מעורבת בכל המפגשים שלהם. אפס. הוא תמיד העדיף אותם על פניי. בילה איתם יותר זמן ממה שבילה איתי. מעבר לשלום-שלום, לא היו לי אף פעם שום שיחות עם ביבי ושרה. נראה לי שהיחסים בין רוני לבינם התקרבו בתקופה שהתגרשנו, אז הקשר ביניהם העמיק".
מה היו עד כה רגעי השיא שלך, לטוב ולרע? "אחד מרגעי השיא הגדולים היה כשיולי נולדה, כי היא הבכורה שלי. גם כשזכיתי במלכות היופי היה רגע שיא.
"הרגע הכי פחות טוב זה ה-7.10. לא מכירה משהו יותר קשה מזה. אני גרה בקהילה ישראלית בניו ג'רזי ויש לנו חטוף מהקהילה – עידן אלכסנדר, חייל בודד שנחטף. כל הגברים בקהילה עלו על טיסות מיד כשפרצה המלחמה והתגייסו למילואים. יש הרבה חיילים בודדים מהקהילה בארץ. הרבה חברות מהקהילה טסו לארץ, להיות עם הבעלים והחיילים הבודדים, והשאירו שם את הילדים הקטנים יותר. עשינו בינינו סבבים מי מבשלת ומי מסיעה. כולנו התלכדנו ונהיינו משפחה גדולה".
8 צפייה בגלריה
יולי מאנה בביתה
יולי מאנה בביתה
"אחד מרגעי השיא שלי". הבת הבכורה יולי מאנה
(צילום: טל שחר)
את מבקרת בארץ הרבה? "אני משתדלת כל שלושה או ארבעה חודשים להגיע לארץ לבקר את יולי והנכדים. הם המשפחה היחידה שנותרה לי בארץ. כל הילדים האחרים שלי גרים בארצות הברית. אני מאוד משפחתית והילדים והנכדים הכי חשובים לי בחיים. נותנים לי אושר, סיפוק ושמחה. אני מאוד פתוחה עם הילדים ודואגת לברר איתם הכול. חשוב לי לא להשאיר דברים בפנים. כל ילד הוא עולם ומלואו. גם כשיש מחלוקות, החוכמה היא להבין את הכוח של המשפחתיות. זו עוצמה".
הבת הקטנה שלך אריאל רוצה להיות דוגמנית? "אריאל לפעמים רוצה להיות דוגמנית. אבל היא רוצה שייגלו אותה. היא לא עושה צעדים שיביאו אותה לשם. היא כמוני בעניין הזה. אני אפילו לא רציתי - זה נחת עליי. היא רוצה שזה יקרה לה כמו שזה קרה לי".
8 צפייה בגלריה
ניקול הלפרין מול מראה
ניקול הלפרין מול מראה
"רוצה שיגלו אותה". עם הבת אריאל
(צילום: טל שחר)
הייתה לך חוויה שעיצבה אותך? "הגירושין שלי מרוני. עד אז הייתי כזאת ילדה נאיבית וטובת לב. רק דאגתי שלכולם יהיה טוב. הייתי תמיד האחרונה בתור. בגירושין הייתי לבד, כי לא הייתה לי משפחה בארץ. ידעתי שאני חייבת להילחם עבורי ועבור הילדים שלי. הגירושין הפכו אותי ללביאה. הכריחו אותי להיות חכמה ולדאוג לאינטרסים שלי. ובפעם הראשונה - לשים את עצמי בראש הסולם. אז הבנתי שכל דבר שאני רוצה תלוי אך ורק בי. החלום שלי היום זה ללמד את הילדים שלי לבחור נכון את הבן זוג הנכון, כדי שיהיו להם נישואין מאושרים. ליולי תודה לאל יש את ברק, שאני מתה עליו. גם סהר בחר טוב. אני מקווה שאוכל לדאוג גם שלכל אחד מהם גם יהיה נדל"ן על שמו, שאוכל להרשות לעצמי לקנות לכל אחד נכס".
את שלמה עם המראה שלך? "אני שלמה, אין לי תלונות. אבל אני כן נאבקת עם הגיל כדי לשפר ולהיראות יותר טוב. אני עושה הרבה יותר דברים כדי להראות טוב. כשהייתי צעירה, זה היה מובן מאליו. עכשיו זה לא מובן מאליו. אני צריכה להתאמץ".
מה דעתך על הזרקות וניתוחים, את בעד או נגד? "אני בעד, אבל בלי להגזים. אני חושבת שאם מקפידים על תזונה וקרם הגנה – אז כבר עושים אנטי אייג׳ינג טוב לפנים. אני עושה הכול, אבל רק בארץ. מזריקה בוטוקס וכל הזמן מתעניינת בטיפולים חדשים. עכשיו יש זריקות שמעודדות את העור לייצר קולגן, אני הולכת להתנסות בהן. חומרי מילוי אני לא אוהבת בכלל, כי הם נודדים בכל אזור".
עשו לך פעם פשלת טיפוח? "בהריון השני סיפרו אותי קצוץ. גזרו לי את כל האורך של השיער. במקום להגיד מה אני אוהבת, שתקתי. פשוט התביישתי להגיד לא. זה עשה לי מאוד רע. גם ככה הרגשתי כל כך גדולה והתספורת הקצרה עיגלה אותי עוד יותר. זו הייתה קטסטרופה".
8 צפייה בגלריה
ניקול הלפרין מול מראה
ניקול הלפרין מול מראה
"שלמה עם המראה, אבל צריכה להתאמץ"
(צילום: טל שחר)
יש לך טיפ טיפוח מנצח? "קרם הגנה על הפנים כל הזמן, וגם לחדש אותו במשך היום. יש לי תמיד מברשת פודרה עם 50 SPF של אריאלה ביוטי וספריי קטן עם הגנה, שאני קבוע מתיזה על הידיים. השמשה במכונית מעבירה קרינה חזקה יותר. בזכות ההקפדה הזו אין לי כתמי גיל על כפות הידיים".
ספרי על שגרת הטיפוח שלך. "הקוסמטיקאית שלי היא אריאלה ביוטי. כל פעם שאני מגיעה לארץ, אני הולכת אליה לטיפולים. אני עושה הכול, גם מכשור מתקדם, גם מיקרונידלינג. גם המוצרים שלי הם שלה: סבון מוס, סרומים של חומצות וקרמים. במקום מייק אפ, אני משתמשת בקרם הגנה עם טינט של DRMTLGY. אני משתמשת בקונסילר של הבת שלי יולי מאנה. היא התאימה לי את הגוון באופן אישי, וזה נראה בדיוק כמו העור שלי. יש לה גם פודרה קלילה. מעל כל זה, אני מורחת את הסומק הקרמי של יולי ושפתון גלוס. רוב הימים אני מורחת רק בליסטקס ולובלו על השפתיים, כי יש לי פיגמנט-קעקוע ורדרד שעשיתי בשפתיים אצל הדר הראל. עשיתי אצלה גם מיקרובליידינג בגבות וזה נראה מאוד טבעי. אני מורחת עליהן רק את ג׳ל הגבות השקוף של יולי, והן מסודרות. המסקרה שלי של איל מקיאג'. היא לא משאירה גושים ומעניקה נפח מרשים".
מי מטפל לך בשיער? "בניו ג׳רזי יש לי ספר נפלא, עודד גבאי, שמטפל לי בשיער ועושה לי גוונים. למדתי פטנט מכלתי לעתיד עדי, לפזר על השיער מרכך שיער בספריי של OUAI. אני עושה את זה כל לילה לפני השינה ואוספת את השיער לצמה. בבוקר השיער נראה רך, גלי ועם טקסטורה מדהימה. אני מקבלת הרבה מחמאות על השיער שלי. אני גם מתרחקת ממייבשי שיער ולא עושה פנים".
מה לגבי הגוף? "אני מעריצה מושבעת של הקרם של ניוואה. בושם אני מחליפה בערך פעם בעשור. עכשיו בדיוק החלפתי לאמבר נווי של דיור".
יש לך שגרת כושר ותזונה? "אני עושה פילאטיס מכשירים 4-2 פעמים בשבוע. בקיץ אני יוצאת להליכות כל יום. אני גם משחקת מאמאנט – כדור רשת לאימהות. הקבוצה שלי היא מקום ראשון בארצות הברית, מתוך 22 קבוצות שיש בליגה.
"התזונה שלי מאוד בריאה. כולנו בבית אוכלים בריא, מקפידים על ירקות בכל ארוחה. בשנה האחרונה אני מרגישה שאני צריכה לעשות אקסטרה מאמץ כדי לשמור על המשקל. אני משתדלת להפסיק לאכול בשש בערב ולהתחיל לאכול רק בעשר בבוקר. אני מצליחה להקפיד על זה לפחות ארבע פעמים בשבוע".
איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה? "לשים את עצמי בראש סולם העדיפויות. הלוואי והייתי מקבלת הדרכה כמו שאני נותנת היום לבת הקטנה שלי. אני כל הזמן אומרת לה שתעז יותר ושתעמוד על שלה יותר. זה בדיוק מה שהייתי אומרת לעצמי הצעירה: ניקול תעזי יותר ותעמדי על שלך יותר. ואם את טובה לעצמך – זה לא פוגע באחרים".
8 צפייה בגלריה
ניקול הלפרין מול מראה
ניקול הלפרין מול מראה
(צילום: טל שחר)
צילום: טל שחר
איפור ושיער: צליל שוכר לשירות מאפרת עד הבית של IL MAKIAGE
סטיילינג: לימור ריחאנה
בגדים: חליפה אדומה, ג׳ינסים ונעלי עקב – ריזרבד | חולצה לבנה מכופתרת – H&M | גופיות סבא – זארה | עליוניות פשתן – תמר דבי | קימונו לבן בווידאו – הילי ארי
צולם במלון בראון לייטהאוס, בן יהודה 1 תל אביב
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button