ברינקלי על שער "ספורטס אילוסטרייטד" ב-1991 וב-2017

כריסטי ברינקלי חלתה בסרטן: "תפסנו את זה בזמן"

דוגמנית העל כריסטי ברינקלי פרסמה באינסטגרם תמונות שלה עם תחבושת על הפנים ושיתפה שחלתה בסרטן העור. "רופאים נהדרים הסירו אותו ותפרו אותי לשלמות כמו דיור הוט קוטור", כתבה

פורסם:
הסופרמודל האמריקנית כריסטי ברינקלי, שחגגה בחודש שעבר 70, הודיעה אמש (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה שחלתה בסרטן העור. "החדשות הטובות עבורי הן שתפסנו מוקדם את הקרצינומה של תאי הבסיס (סרטן העור השכיח ביותר, א"י), והיו לי רופאים נהדרים שהסירו את הסרטן ותפרו אותי לשלמות כמו דיור הוט קוטור", כתבה ברינקלי לצד שלוש תמונות שלה, שבהן היא נראית עם תחבושת לבנה על הראש ותפר מדמם.
בפוסט הוויראלי סיפרה רינקלי כי גילתה את הסרטן לאחר שהתלוותה לבדיקה שגרתית של בתה. "הרופא הסתכל על כל נמש בזכוכית מגדלת", תיארה את הבדיקה, "ומאחר שזה לא היה התור שלי, לא התכוונתי לומר כלום. ממש בסוף הבדיקה שאלתי אם הוא יכול להסתכל על נקודה קטנטנה. הרופא העיף מבט וידע מיד שצריך ביופסיה!". את הפוסט חתמה בקריאה לקביעת בדיקה מהירה. עוד הוסיפה כי "ניתן להימנע מכל זה על ידי הקפדה על הגנה מהשמש", והוסיפה כי מעכשיו תקפיד על שרוולים ארוכים, כובע רחב וקרם הגנה.

ברינקלי היא אחת הדוגמניות האמריקניות הנודעות בעולם, שעשתה את הקריירה הגדולה שלה בשנות ה-70 וה-80 עם קמפיינים לרבלון, דיאט קוקה קולה והלסטון. בשנת 2017 הופיעה ברינקלי, אז בת 63, בפעם השלישית על שער גיליון בגדי הים של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד" עם בטן שטוחה ופנים חפות מקמטים. היא עשתה מיני-היסטוריה כדוגמנית המבוגרת ביותר שהופיעה על שער המגזין עד השנה, כשמרתה סטיוארט בת ה-81 גנבה לה את התואר.
2 צפייה בגלריה
ברינקלי על שער "ספורטס אילוסטרייטד" ב-1991 וב-2017
ברינקלי על שער "ספורטס אילוסטרייטד" ב-1991 וב-2017
ברינקלי על שער "ספורטס אילוסטרייטד" ב-1991 וב-2017
(צילום: Getty Images, צילום מסך)
הקאמבק התקשורתי והנוכחות הגוברת שלה ברשתות החברתיות, מיתגו אותה כדוברת בולטת נגד גילנות (אייג'איזם) בתעשיית האופנה. בקיץ האחרון, לדוגמה, היא פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה וכתבה על תגובות מעליבות שקיבלה על הקמטים בפניה. "משטרת הקמטים יצאה במלוא הכוח בתגובות! הם האנשים שסורקים דפים של ידוענים, בתקווה למצוא צלוליטיס, קמטים או כל דבר שהם יכולים להצביע עליו כדי להעביר ביקורת", כתבה ברינקלי וחתמה במשפט: "זה חייב להיות סוג של פיצוי על משהו שחסר להם".
2 צפייה בגלריה
סופרמודלס היום
סופרמודלס היום
יצאה נגד משטרת הקמטים
(צילום: Gettyimages)
ברינקלי אינה הדוגמנית הראשונה שמשתפת השנה כי חלתה בסרטן. בספטמבר האחרון הייתה זו דוגמנית-העל לינדה אוונג'ליסטה, שחשפה שאובחנה כחולה בסרטן השד פעמיים בחמש השנים האחרונות. "זה זוהה בממוגרפיה השנתית שלי", חשפה הדוגמנית המפורסמת בריאיון למגזין WSJ. "בשל גורמים בריאותיים ובגלל שרציתי לשים הכול מאחוריי ולא להתמודד עם זה, בחרתי בכריתת שד דו-צדדית", סיפרה על הניתוח הראשון שעברה ב-2018. לפני ארבע שנים הסרטן חזר ואווג'ליסטה עברה ניתוח נוסף.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button