תכשיטים ומסכות: משקפי השמש של 2024

השנה מגיעים טרנדים חדשים לעולם משקפי השמש, אז תתכוננו לכמה שינויים ולהרבה בלינג. מ-270 שקל ועד 7,700 שקל - לפניכם זוגות אופנתיים בכל המחירים

פורסם:
אוסף משקפי השמש החדשים לשנת 2024 מציב בפני הלקוחות שורה של טרנדים חדשים, עובדה מפתיעה לאחר כמה שנים שבהן טרנדים כמו מסגרות חתוליות, מסגרות אוברבסייז ועדשות צבעוניות היו הבון-טון. השנה תופסים את מקומם מסגרת המסכה, המראה הספורטיבי ומשקפיים ללא מסגרת - כולם טרנדים שהתחזקו בעקבות מגמת חזרה לאופנת Y2K של צעירי דור ה-Z.
במדריך שלפניכם ליקטנו את חמשת הטרנדים הבולטים של השנה בטווח מחירים רחב: החל ממשקפיים במאות שקלים ממותגים מסחריים ועד לדגמים באלפי שקלים של מותגי יוקרה. מאחר שחלק מהמגמות מלוות אותנו יותר מעונה אחת, שווה לבדוק את ההיצע גם בחנויות האאוטלט, שם אפשר למצוא דגמים רבים במחירים מצחיקים.
6 צפייה בגלריה
משקפיים פתיח
משקפיים פתיח
(צילום: יח"צ, שי פרנק, דודי חסון)

הטרנד: ספורט

מתאים: גם לכאלה שמעולם לא ראו מכון כושר מבפנים או שיצאו להליכה בפארק. הטרנד הספורטיבי מלווה אותנו כבר כמה קיצים והוא מתאים לנשים וגברים כאחד. נסו לשלב אותו יחד עם מערכות לבוש מנוגדות, כמו חליפת מכנסיים מחויטת עם משקפיים שחורים של בלנסיאגה או משקפי ריצה של אוקלי או בולה יחד עם שמלת קיץ ללא שרוולים.
בחנויות: בלנסיאגה באופטיקנה, מחיר - 1,899 שקל; בולה לאופטיקנה, מחיר - 629 שקל; אוליבר פיפלס, מחיר - 1,469 שקל; פרארי, מחיר- 559 שקל; קרולינה למקה, מחיר -280 שקל; אוקלי ב-Sunglass Hut, מחיר - 840 שקל.

6 צפייה בגלריה
משקפיים ספורטיבי
משקפיים ספורטיבי
(צילום: יח"צ, באדיבות אופטיקנה)

הטרנד: המראה השקוף

מתאים: לכאלה שרוצות ורוצים להיראות מובילים אופנתית, אבל חוששים לקחת סיכונים בדגמים אקסטרווגנטיים. משקפיים עם מסגרת שקופה - מצבע שקוף ועד לגווני פודרה - ועדשות כהות, יעניקו לכם מראה מתוחכם, אלגנטי וקליל.
בחנויות: Chimi, מחיר - 599 שקל; Garrett Leight, מחיר- 1,700 שקל; toyo באופטיקה הלפרין, מחיר - 299 שקל; Theo לאופטיק ורובל בוטיק, מחיר - 2,450 שקל; קאטליה לאופטיקנה, מחיר - 299 שקל; שלי גרוס x המשקיפה, מחיר - 890 שקל.
6 צפייה בגלריה
משקפיים שקוף
משקפיים שקוף
(צילום: יח"צ, איתי סנדל, רותם לבל, אריאל בלאק, עידן מלכה)

הטרנד: בלינג!

מתאים: לחובבי השופוני. המסגרות המתוכשטות גלשו השנה גם אל עדשות הראייה עצמן, והתוצאה היא מראה חד-פעמי וזוהר עבור אלה שצמאים לתשומת לב. שימו לב רק שאבני הסברובסקי שעל העדשות לא יפריעו לכם לראות את מה שצריך, כן?
בחנויות: קרולינה למקה, מחיר - 280 שקל; Guess, מחיר - 799 שקל; סברובסקי לאופטיקה, מחיר - 1,799 שקל; דולצ'ה & גבאנה ב-Sunglass Hut, מחיר - 3,800 שקל; שופארד, מחיר - 7,700 שקל.
6 צפייה בגלריה
משקפיים מתוכשט
משקפיים מתוכשט
(צילום: יח"צ, באדיבות אופטיקנה)

הטרנד: מסכה

מתאים: לצעירים שנולדו בתחילת המילניום ורוצים לאמץ את אחת ממגמות Y2K הבולטות והשנויות במחלוקת של השנים האחרונות. בסטיילינג נכון, מסגרת מסכה תיראה מגניב ממש, לרוב זה מתכון למראה מתאמץ ויומרני. אם בכל זאת בחרתם ללכת על זה, שימו לב שהמסגרת הזו לא מתאימה לכולם, ועל מבנה פנים רחב היא עלולה להיראות מחמיאה פחות.
בחנויות: קרולינה למקה, מחיר - 290 שקל; פיליפ פליין, מחיר - 4,800 שקל; ולנטינו, מחיר - 4,500 שקל; דולצ'ה & גבאנה לאופטיקנה, מחיר - 2,299 שקל; מארק ג'ייקובס, מחיר - 1,699 שקל, בלמן, מחיר - 8,000 שקל.
6 צפייה בגלריה
משקפיים מסכה
משקפיים מסכה
(צילום: יח"צ, באדיבות אופטיקנה )

הטרנד: עדשות ללא מסגרת

מתאים: למי שמעדיפים את המשקפיים שלהם דומיננטיים פחות על הפנים. המגמה הזו הופיעה כבר לפני שנה כחלק מטרנדים שחזרו לחיים מתחילת שנות ה-2000, והיא מתחזקת השנה עם שלל דוגמאות חדשות.
בחנויות: אירוקה, מחיר - 299 שקל; פראדה, מחיר - 1,909 שקל; Kuboraum בהמשקיפה, מחיר -3,680 שקל; דולצ'ה & גבאנה ב-Sunglass Hut, מחיר - 1,300 שקל; רוברטו קוואלי, מחיר - 3,200 שקל.
6 צפייה בגלריה
משקפיים ללא מסגרת
משקפיים ללא מסגרת
(צילום: יח"צ)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button