מראות איפור על רקע מקדש הפרתנון במרומי האקרופוליס. דר זוזובסקי לשאנל

מתאפרות לחורף: דר זוזובסקי ויובל שרף בצילומים מיוחדים של שאנל באתונה

שתי הכוכבות הישראליות הוטסו במיוחד ליוון לטובת צילומי יופי על רקע האקרופוליס. ואיזה טיפים קיבלו ממומחית בינלאומית על איפור למסיבות הסילבסטר המתקרבות?

פורסם:
מעצבת האופנה גבריאל קוקו שאנל תמיד האמינה כי אישה צריכה לשמור על העקבים, הראש והסטנדרטים שלה גבוהים. לכן כשמותג הטיפוח שאנל ביוטי בחר להטיס את יובל שרף ודר זוזובסקי אל פסגת האקרופוליס באתונה רק כדי לצלם אותן עם מראות האיפור לסתיו-חורף 2021-22, היה זה די מובן.
אחרי הכול, מראות איפור זוהרים מצטלמים נהדר על רקע העמודים הדוריים של מקדש הפרתנון במרומי האקרופוליס, המסמל יותר מכול את שרידי יוון העתיקה ונחשב לאחד המבנים המפורסמים בעולם. לצילומי הקמפיין, שנערכו ביום סגרירי, התלוו גם שתיים מהמאפרות הבכירות ביותר בתעשיית היופי בארץ: טלי פאוור (המאפרת הקבועה של נינט טייב, מלי לוי, נטע גרטי ויובל שרף) ותהילה גוטליב (המאפרת הקבועה של נועה קירל, שירי מימון, לוסי איוב ומגי אזרזר).
7 צפייה בגלריה
יובל שרף לשאנל
יובל שרף לשאנל
אי אפשר לסיים איפור לערב, בלי ריסים מודגשים היטב
(צילום: alexandros makris)

צוות היופי לצילומים כלל גם ספרית מקומית, שהגיעה במיוחד לסוויטות של שרף ושל זוזובסקי במלון קוקו מט (כל קשר לשם המעצבת שייסדה את בית האופנה, מקרי בהחלט), השוכן למרגלות האקרופוליס. כל האיפור נעשה עם גווני טון על טון מתוך קולקציית סתיו-חורף החדשה של שאנל, כשאת שרף איפרה פאוור ואת זוזובסקי איפרה גוטליב.
7 צפייה בגלריה
דר זוזובסקי לשאנל
דר זוזובסקי לשאנל
לפני האיפור: להכין את העור בניקוי יסודי, למרוח סרום, קרם עיניים וקרם לחות
(צילום: alexandros makris)

הרעיון מאחורי הקולקציה: סינרגיה והרמוניה של צבע בגוונים של אפור חם, חאקי, טרקוטה וחום-אדמדם. כולם עוצבו כך שאפשר יהיה "ללבוש" אותם מהעיניים ועד הציפורניים. בשאנל כיוונו לגוונים הרמוניים וקלאסיים, שמטרתם האחת היא להדגיש את העיניים בטכניקת איפור של קונטור והארה – שני שלבים פשוטים וקלים לאימוץ. מצד אחד, להבליט את העיניים בתיחום המסגרת עם העפרונות. מצד שני, להעניק להן מגע של זוהר על העפעף העליון עם הצלליות הנוזליות והשימריות. הקולקציה כוללת עפרונות איפור, צלליות נוזליות בוהקות, סומק בגוון חום טבעי, שפתונים ולקים להשלמת המראה (בארץ היא נמכרת ברשתות הפארם ובחנויות שאנל ביוטי בקניון רמת אביב ובקניון TLV בתל אביב, ובחנות שאנל החדשה, שנפתחה החודש בקניון ממילא בירושלים).
7 צפייה בגלריה
יובל שרף לשאנל
יובל שרף לשאנל
המטרה: להדגיש את העיניים בטכניקת איפור של קונטור והארה
(צילום: alexandros makris)

בערב לפני הצילומים, הציגו באתונה בפרזנטציה מצומצמת את כל החידושים וההשקות הצפויים ל-2022 בעולמות היופי של שאנל, חלקם עדיין חשאיים. בטיפוח, נוספו לסדרת Sublimage היוקרתית באלם עשיר ומרגיע, המתאים במיוחד לימים הקרים; ותמצית מרוכזת לחידוש העור בשעות הלילה הקריטיות, עם מרקם שאותו מתארים בשאנל כסנסציה של נוחות על העור לשינת לילה מרעננת לפנים. באיפור, אחרי שהשיקו את המייק-אפ המהפכני על בסיס מים LES BEIGES Eau De Teint Water Fresh Tint, המשלב מרקם אוורירי וכיסוי חלומי, הם עתידים להשיק בשנה הקרובה גם קונסילרים וסמקים המבוססים על אותו פטנט אוורירי ייחודי, לכיסוי כהויות ולמראה סמוק טבעי.
7 צפייה בגלריה
דר זוזובסקי לשאנל
דר זוזובסקי לשאנל
מראה הרמוני בגוונים קלאסיים
(צילום: alexandros makris)

לערב המיוחד הוזמנה גם סימונה אנטונוביק, המאפרת של שאנל בקרואטיה, כדי להדגים על דוגמנית מקומית איך להתאפר בקלות באופן זוהר ונחשק למסיבות השנה האזרחית החדשה. אלה הטיפים שלה:
1. הכי חשוב: להכין קודם את העור בניקוי יסודי, למרוח סרום, קרם עיניים וקרם לחות.
2. את המייק-אפ היא מעדיפה תמיד למרוח עם הידיים, בתנועות מריחה עדינות ומרפרפות. לידיים פחות עדינות – היא ממליצה להיעזר במברשת מייק-אפ. גם בקונסילר היא משתמשת במשורה ובטיפוף אצבע עדין.
3. לתוספת הארה וזוהר – היא מורחת מעל המייק-אפ את ההייליטר הנוזלי מסדרת Les Beiges בטפיחות עדינות מעל עצמות הלחיים.
4. ואז כל הסוד: "צללית זהב על העפעף העליון + ליפסטיק אדום – הם תמיד המראה המנצח למסיבות השנה האזרחית החדשה".
5. היא מאמינה כי "כל אישה יכולה 'ללבוש' ליפסטיק אדום. הכול תלוי בעצימות" – לשפתיים דקות, היא ממליצה להשתמש בגוון אדום חצי שקוף; לשפתיים רגילות או מלאות – אדום מלא ונוכח.
6. הטכניקה הכי טובה למריחת ליפסטיק אדום: להתחיל עם באלם מרכך לשפתיים, להסיר את העודפים, ולמרוח שכבה דקה של מייק-אפ כדי להעניק לשפתיים גוון אחיד וגם כדי "לקבל את הגוון האדום האמיתי של הליפסטיק". בהמשך, לתחום את השפתיים בעיפרון אדום התואם את גוון השפתון, ולמרוח את הליפסטיק. לתיקונים, אפשר להיעזר במברשת שפתיים או במקלון אוזניים (היא אוהבת את מקלוני האוזניים הדקים במיוחד של Moji). לסיום, למרוח עם מכחול דק מעט מייק-אפ מסביב לשפתיים.
7. "לא צריך לפחד מליפסטיק אדום – זה רק ליפסטיק, ותמיד אפשר להסיר אותו".
8. אי אפשר לסיים איפור לערב, בלי ריסים מודגשים היטב. צריך רק מעגל ריסים ומסקרה שחורה, שאותה מורחים משורש הריסים כלפי מעלה, בתנועות זיגזג, ומרבדים בכמה שכבות נדיבות.
9. להשלמת המראה, היא מורחת את השימר סטיק של שאנל בטפיחות אצבע קלות מתחת לגבות, ומורחת בעדינות ג'ל גבות בגוון התואם את השיער.
10. מעל לכול, אנטונוביק מאמינה כי "בכוחו של איפור לשנות את כל מצב הרוח". לכן לדעתה, ההשקעה באיפור, במיוחד לפני ערב חגיגי וגדול, תמיד משתלמת.
7 צפייה בגלריה
דר זוזובסקי לשאנל
דר זוזובסקי לשאנל
דר זוזובסקי באתונה
(צילום: alexandros makris)

איפור יובל שרף: טלי פאוור לשאנל ביוטי | איפור דר זוזובסקי: תהילה גוטליב לשאנל ביוטי | בגדים: Barrie
  • הכותבת הייתה אורחת שאנל באתונה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button