"יהיו אנשים שיגידו 'איך את לא מתביישת להצטלם ככה'. מניחה שלאנשים שמרנים יהיה יותר קשה לאכול את ההפקה, אבל אני שלמה איתה". נויה אריאלי

נויה אריאלי מציגה צד נועז: "אני בהחלט לא מתביישת לחשוף, מרגישה בנוח עם הגוף שלי"

עד גיל 20 היא לא האמינה שהיא יפה, וגם כשהחליטה להשתתף בריאליטי שידוכים פחדה מהפרסום. עכשיו היא מצטלמת להפקת אופנה חשופה בלי חשש, ולא נותנת לביקורת נגדה לעצור אותה מלדבר

פורסם:
ביום רביעי הצטלמה הדוגמנית נויה אריאלי לקמפיין עבור מעצבת שמלות כלה. יום הצילומים נערך במקביל למבצע הצבאי בעזה, והאזעקות בתל אביב תפסו אותה עירומה בחדר ההלבשה. "אימא'לה!" היא משחזרת יום לאחר מכן את החוויה. "האזעקה החלה ולא הבנתי מה קורה. שמתי על עצמי שמלת כלה ורצתי יחפה למרתף של הבניין, שהיה מלא מים, והיא התלכלכה כולה בבוץ. היה לי גם קשה לתפקד אחרי זה, כי הדופק עלה ואני לא רגילה לאזעקות. אני לא יכולה לדמיין מה תושבי הדרום עברו".
בזמן שרצה אל המרחב המוגן, היו מי שתיעדו את האירוע והפכו טראומה שרבים עוברים במצבים אלה להון פרסומי עבור מדורי הרכילות. ולא לשכוח לתייג, כמובן. אריאלי, שמראש סומנה בציבור צופי הריאליטי כדמות שנויה במחלוקת, מגנטה את כל החצים לכיוונה. "ברור לך שזה לא בא ממני והייתי בשוק כשראיתי את זה", היא מבהירה. "עוד מוזר לי שהשם שלי עולה בכל מיני סיטואציות. אני עוד לא במודעות שאני צריכה להתאפר כשאני יוצאת מהבית ומרימים מצלמה כדי לראות אותי עושה אפצ'י. ממש לא הייתי במצב של לעשות פוזות למצלמה".
9 צפייה בגלריה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
"אני לא מבינה אנשים שמשקיעים זמן לכתוב תגובות מבזות נגדי"
(צילום: עדי סגל)

נויה אריאלי (27), דוגמנית (לסוכנות יולי) ונטורופתית, היא אחת המשתתפות הבולטות מסדרת הריאליטי "אהבה חדשה". בהפקת האופנה המיוחדת ל-ynet היא מציגה צד נועז יותר, לבושה שמלת מקסי שקופה או סט של הלבשה תחתונה.
"אני בהחלט לא מתביישת לחשוף. בסדרה, לדוגמה, ההפקה רצתה לכסות כל פיג'מה שהבאתי לצילומים כי מבחינתם היא הייתה חשופה מדי", היא אומרת. "יהיו אנשים שיגידו 'איך את לא מתביישת להצטלם ככה', אבל אני מרגישה בנוח להצטלם עם הגוף שלי. מניחה שלאנשים שמרנים יהיה יותר קשה לאכול את ההפקה, אבל אני שלמה איתה. מבחינתי זו אמנות".
מה הקווים האדומים שלך? "לא אצטלם בעירום מלא, אלא אם זה פרויקט אמנותי שמשאיר מקום לדמיון".
9 צפייה בגלריה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
"בסדרה ההפקה רצתה לכסות כל פיג'מה שהבאתי לצילומים כי מבחינתם היא הייתה חשופה מדי"
(צילום: עדי סגל)

אל דוגמנות התגלגלה בגיל 20. עד אז, היא מספרת, בכלל לא חשבה בכיוון: חלמה ללכת בדרכה של אחותה הגדולה וללמוד רפואה. לבסוף נהייתה נטורופטית. מפגש מקרי עם סוכן הדוגמניות והטאלנטים רוברטו בן שושן טרף את הקלפים. היא בדיוק הייתה בסיור העשרה מטעם הצבא בגן בוטני, שבו צולמה הפקת אופנה עם דוגמנית מסוכנות רוברטו. הוא פנה אליה ושאל אם היא דוגמנית. בחוויה שלה, הייתה זו הפעם הראשונה שמישהו הבחין בה.
"זה היה טוויסט שהפך אותי מנערה חנונית ששירתה במודיעין לדוגמנית", היא אומרת. "עד אז לא הייתי מודעת לאיך שאני נראית. לא התחילו איתי גברים, לא הייתי מלכת הכיתה, לא היה לי ביטחון עצמי. המראה שלי מעולם לא היה עניין לפני זה. אפילו במשפחה שלי לא אמרו לי שאני יפה. אמרו לי להתמקד בלימודים, ללכת לאוניברסיטה, למצוא שם בן זוג ולהתחתן. רק כשמישהו מקצועי הסתכל עליי ו'ראה אותי', התחלתי להתעסק בזה. זה עשה לי משהו".
9 צפייה בגלריה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
"מבחוץ נראה שאני עם ביטחון עצמי מאוד גבוה, אבל הבנתי שלא אהבתי את עצמי ושאני קשה עם עצמי"
(צילום: עדי סגל)

היא עבדה קצת בארץ ובעיקר בחו"ל, אבל מעולם לא התפרסמה בגדול. "המראה האירופאי יותר עובד פה", היא אומרת באלגנטיות על הגזענות הסמויה שיש בתעשיית האופנה. "יש לי תווי פנים יותר חדים ומראה יותר ברזילאי, אז פחות קיבלתי עבודות בישראל ויותר עבדתי בלונדון ובמילאנו". אז גם הכירה את סוכן הדוגמניות שי אביטל, שהפך לבן זוגה לתקופה קצרה של חמישה חודשים. לאחרונה הוסגר אביטל לאחר שברח מהארץ. הוא מואשם בעבירות מין בשתי נשים – אחת מהן הייתה באותו זמן בת 16. תלונות של 24 נשים נוספות לא נכללות באישומים ועדיין נחקרות.
"הייתי עיוורת ומסנוורת ממנו כשהתחלנו לצאת ב-2018", היא מספרת. "לא הקשבתי לאזהרות. ההורים שלי הדפיסו לי כתבות מ-ynet על דברים שנאמרו עליו, אבל הסביבה שלו לא הראתה משהו חריג שגרם לי להיזהר. הייתי מאוהבת, סמכתי עליו ועצמתי עיניים. וכל הזמן הזה גם לא ראיתי אותו נוגע בבחורות מול העיניים שלי. כשהייתי איתו, לא היה לי שמץ ממה שקורה. כמו שאמרתי, עצמתי עיניים כדי לא להיחשף לדברים אחרים. אבל הייתי ילדה תמימה".
"כשהפרשה התפוצצה בתקשורת, ראיתי את התחקיר הטלוויזיוני עם אימא שלי וזאת הייתה חוויה מאוד קשוחה. סוג של פוסט-טראומה. אני זוכרת שההורים שלי ישבו איתי ושאלו אותי אם זה מה שעברתי איתו, אם הוא כפה את עצמו עליי", היא נזכרת. "עלו בשיחה איתם הרבה מילים קשות. הם תהו אם נפגעתי ולא סיפרתי. תחשוב איזה סרטים עברו להם בראש".
9 צפייה בגלריה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
"בגלל שלא הייתי נערה פופולרית וגברים מעולם לא התייחסו אליי, תמיד הייתי במרדף אחר זוגיות"
(צילום: עדי סגל)

הפרידה מאביטל, היא אומרת, הקרינה במשך תקופה ארוכה על מערכות יחסים שלה עם גברים, סיבות שהובילו אותה לאחרונה גם לחפש אהבה בטלוויזיה. "הפרידה משי אביטל הייתה קשה. זה היה חץ בלב", היא אומרת. "לא נתתי לאנשים להתקרב אליי, לא נפתחתי מול גברים שיצאתי איתם. זה פגע בי במערכות יחסים בהמשך. כל מה שההורים שלי אמרו לי קודם היה נכון. הם גרמו לי להבין שהוא ניצל אותי, כי אני בחורה יפה וצעירה. אם ההורים שלי לא היו מחזיקים אותי בפרידה, אני לא יודעת איפה הייתי היום".
ואז הלכת ל"אהבה חדשה" כדי למצוא אהבה. "אני באמת רוצה למצוא אהבה. במהלך צילומי התוכנית הבנתי שבגלל שלא הייתי נערה פופולרית וגברים מעולם לא התייחסו אליי – הנשיקה הראשונה שלי הייתה בגיל 18 והחבר הראשון בגיל 20 – תמיד הייתי במרדף אחר זוגיות. תמיד אמרתי לעצמי שאקים משפחה בגיל 24 ואסגור את הבסטה. תמיד רציתי את המקום הבטוח לעצמי, להכיר מישהו ושהוא לא יעזוב אותי בחיים. כל הגברים שיצאתי איתם קודם עזבו אותי, ואני חיפשתי מישהו שיאהב אותי בטוב וברע".
9 צפייה בגלריה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
"פרסום הוא חלק מהעניין, אני לא אתייפייף. אבל זאת לא הייתה המטרה שלי"
(צילום: עדי סגל)

אם כולם עזבו אותך, אולי לא אהבת את עצמך. הרבה פעמים אנחנו רוצים מערכות יחסים, אבל לא אוהבים את עצמנו אז חווים קושי בלהעניק אהבה. "אני מסכימה איתך. מבחוץ נראה שאני עם ביטחון עצמי מאוד גבוה, אבל רק בתוכנית למדתי להוריד שכבות. הבנתי שלא אהבתי את עצמי ושאני קשה עם עצמי. למדתי לפתוח את הלב ולהכיר את עצמי מחדש. לא האמנתי לרגע שאני אסיים את התוכנית עם מי שבאמת סיימתי".
אז את ודור טאוב היום יחד? "זה ממש-ממש קורה. הסתרנו את זה תקופה, עד שזה נחשף. זה היה רגע מאוד משחרר, כי קשה להסתיר את האהבה שלך. זאת פעם ראשונה שאני מרגישה מה זה רגש".
9 צפייה בגלריה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
"היום אני מבינה שצריך לשחרר ואי אפשר להתנצל על כל מילה ומשפט שיוצאים לי מהפה"
(צילום: עדי סגל)

ההשתתפות בריאליטי הפכה אותך לשם מוכר. האם את חושבת שזה ישפיע על קריירת הדוגמנות שלך? "זה כבר שינה את הקריירה שלי. פרסום הוא חלק מהעניין, אני לא אתייפייף. אבל זאת לא הייתה המטרה שלי".
ובכל זאת, הלכת לריאליטי. חששת שהפרסום עלול גם לפגוע בך כדוגמנית, כי פתאום לציבור תהיה עלייך דעה חיובית או שלילית? "מאוד חששתי מהפרסום. אם הייתי רוצה להתפרסם בשביל פרסום, הייתי הולכת ל'אח הגדול', אבל ידעתי שאני עלולה לגרום להרבה מחלוקות שם. לכן הלכתי ל'אהבה חדשה', כי זאת לא תחרות והרייטינג שלה נמוך יותר. היום אני מבינה שטעיתי והייתה לזה הרבה חשיפה".
9 צפייה בגלריה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
"הדמות הזאת על המסך היא אני – אבל אני גם אדם מורכב ולא מושלם, וכל אחד הוא עולם ומלואו"
(צילום: עדי סגל)

ביקרו אותך לא מעט בהתחלה. "לא הייתי מוכנה לביקורת נגדי בשבוע הראשון. אני לא מבינה אנשים שמשקיעים זמן לכתוב תגובות מבזות נגדי – וכותבים לי דברים נוראיים כמו 'להקיא בפה', 'מי ירצה אותך', 'בחיים לא תמצאי אהבה'. למדתי שעדיף לי לא להכניס אותם לחיים שלי ולהתרכז באהבה שאני מקבלת. צריך לזכור שבסופו של דבר זאת תוכנית ריאליטי ויש עריכה, ומה שרואים על המסך זאת דמות. והדמות הזאת על המסך היא אני – אבל אני גם אדם מורכב ולא מושלם, וכל אחד הוא עולם ומלואו. היום אני מבינה שצריך לשחרר ואי אפשר להתנצל על כל מילה ומשפט שיוצאים לי מהפה".
9 צפייה בגלריה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
נויה אריאלי בהפקת אופנה
"לא אצטלם בעירום מלא, אלא אם זה פרויקט אמנותי שמשאיר מקום לדמיון"
(צילום: עדי סגל)

צילום: עדי סגל | איפור: מורן אילת ינקו | סטיילינג: יאנה פקורינה | דוגמנית: נויה אריאלי לסוכנות יולי | לוקיישן: תל אביבה האוס בגדים: סריג לבן, סט סרוג לבן, שמלה שקופה ושמלה צבעונית - זארה | מכנסיים, סטייל פור רנט | מעיל, אור פז | מגפיים לבנים, טוונטיפורסבן | הלבשה תחתונה ומגפיים שחורים - אוסף פרטי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button