וסט אחד, שתי תלבושות לימי חופשה שונים. שירז ואנונו

וידויים של חובבת אופנה: איך להתלבש לחופשה של עשרה ימים רק עם טרולי

מה עושה מי שמפחדת לאבד את הבגדים שלה, אבל רוצה לשמור על סטייל בחו"ל? שירז ואנונו הסתכנה לראשונה בטיול ארוך עם מזוודת טרולי קטנה בלבד. אל דאגה, לנוסעת ולבגדים שלום

שירז ואנונו
פורסם:
תחילת אוגוסט, הגיע הרגע לטוס לחו"ל לחופשה ארוכה של עשרה ימים. בתור חובבת אופנה אדוקה ובחורה רכושנית מאוד לבגדים שלה, מבחינתי לא הייתה שום אפשרות לקחת סיכון שאגיע ליעד בלעדיהם. לא הייתה ברירה – החלטתי לארוז הכול בטרולי.
במשך כמה ימים עברו בי מחשבות ותהיות: איך אצליח להנדס את המגוון, מה לקחת מהארון המלא ועל מה לוותר? אתם יכולים לצחוק, אבל זה לא פשוט. בסופו של דבר, החלטתי להרגיע את הפאניקה ולהזכיר לעצמי שאופנה זו לא הכמות – זו האיכות. והאיכות נמדדת ביכולת של פריטים להשתלב עם כמה שיותר פריטים אחרים במלתחה. מכאן יצאתי לעבודה.
9 צפייה בגלריה
שירז ואנונו
שירז ואנונו
פלטת צבעים אחידה ובהירה עזרה לשלב בקלות בין הפריטים השונים
(צילום: ניב פלג)

התחלתי בתכנון כללי אלו בגדים אני רוצה לקחת. מתוכם בחרתי את הפריטים שיתאימו לשילובים מגוונים, עם פלטת צבעים שתמיד עובדת: גווני ניוד ולבן שישלימו זה את זה ויספקו את אווירת החופשה הקיצית. הרשיתי לעצמי לקחת שני פריטים טרנדיים, וזהו. השאר צריכים להיות קלאסיים.
עשתי רשימה של הפריטים שאני באמת צריכה לטיול מבחינת היעד, מזג האוויר והמסלול, ומשם עברתי לתכנן תלבושות. בחישוב גס, לנסיעה של עשרה ימים נחוצים לי 20 שילובים: אחד לבוקר ואחד לערב בכל יום. הקדשתי ערב שלם לבניית לוקים ושילובי פריטים. מדדתי הכול וארגנתי מה מתאים עם מה ואיך.
9 צפייה בגלריה
שירז ואנונו
שירז ואנונו
חצאית הסאטן שימשה ליצירת שלוש תלבושות שונות
(מאלבום פרטי)

מכיוון שהטיול תוכנן להיות יותר עירוני מאשר בטבע, העדפתי לקחת בגדים העשויים מבדים קלילים והרבה שמלות וחצאיות, שיתפסו פחות מקום בטרולי. חצאית סאטן, לדוגמה, שימשה אותי בשלוש וריאציות שונות: שתי תלבושות לבוקר ואחת לערב עם נעלי עקב.
9 צפייה בגלריה
שירז ואנונו
שירז ואנונו
שמלות הן פתרון טוב כשאין מה ללבוש וצריך להתארגן מהר, וגם קל לגלגל אותן במזוודה
(צילום: ניב פלג)

לשמלות יש יתרון באריזה. מעבר לכך שנוח לגלגל אותן במזוודה, הן פתרון טוב כשאין מה ללבוש וצריך להתארגן מהר. פשוט "זורקים על עצמנו משהו" ויוצאים - מתבקש לחופשה קיצית. הסוד בשילובים הוא האביזרים. שמלה אחת יכולה להיות יומיומית עם נעליים שטוחות וכובע רחב שוליים, ויכולה להתאים לערב עם נעלי עקב ותיק יפה. גם בלייזר יכול להיות ספורטיבי עם נעלי סניקרס וג'ינס לבוקר, ואלגנטי לערב עם גופיית סאטן ומכנסיים מחויטים. כך לוקחים פחות ונהנים מהבגדים עד הסוף.
9 צפייה בגלריה
שירז ואנונו
שירז ואנונו
גופייה בצבע פודרה לבוקר עם מכנסיים קצרים וז'קט
(מאלבום פרטי)

9 צפייה בגלריה
שירז ואנונו
שירז ואנונו
אותה גופייה בשילוב חצאית וכובע לערב
(צילום: ניב פלג)

גופייה בצבע פודרה, למשל, שימשה אותי בשתי דרכים: פעם עם חצאית סאטן לבוקר ופעם עם ז'קט ומכנסיים מחויטים לערב. ארזתי גם חליפה לבנה, אך במקום ללבוש אותה כסט, הפרדתי בין הפריטים ולבשתי את המכנסיים והז'קט יחד עם בגדים אחרים. מה שהיה נראה בהתחלה כמו אתגר ואילוץ, התגלה כדרך מהנה למקסם את הבגדים שלי ולמצוא שילובים מוצלחים שלא חשבתי עליהם קודם.
9 צפייה בגלריה
שירז ואנונו
שירז ואנונו
תיק שחור לגיוון המראה עם ז'קט לבן
(מאלבום פרטי)

9 צפייה בגלריה
שירז ואנונו
שירז ואנונו
תיק בהיר וסניקרס שננעלו לטיסה
(צילום: ניב פלג)

אז איך הכול נכנס? גלגלתי את כל הבגדים לתוך הטרולי. זו שיטה שתופסת פחות מקום ומשנה עולמות. השתמשתי בשקיות קטנות (כמו אלו שמקבלים עם הבגדים מ-shein) להלבשה תחתונה, ואת הנעליים הנחתי בשקית נפרדת. סך הכול, טסתי עם חמישה זוגות נעליים: שניים לבוקר, שניים לערב וסניקרס שהיו עליי בטיסה. אפילו הצלחתי לקחת איתי שלושה בגדי ים. לקחתי גם שני תיקים ששונים בצבעים ובסגנון שלהם – אחד בהיר ואחד שחור, שיתנו מראה שונה לכל תלבושת. מי צריך יותר?
9 צפייה בגלריה
שירז ואנונו
שירז ואנונו
מה שהיה נראה בהתחלה כמו אילוץ, התגלה כדרך מהנה למקסם את הבגדים
(צילום: ניב פלג)

עכשיו אתן בטח שואלות: אבל מה עם שופינג בחו"ל? ובכן, אני תמיד לוקחת איתי תיק מתקפל במזוודה, והפעם הכנסתי אותו לטרולי. בטיסה בחזרה לארץ, ארזתי בתוכו את הפריטים החדשים שקניתי. מניסיוני, בחברות תעופה רבות מאפשרים להעלות למטוס תיק צד קטן בנוסף לטרולי, ללא תשלום.
תמיד הייתי רגילה להעמיס את המזוודה לקראת הנסיעה ולהחליט רק בחופשה עצמה מה ללבוש ואיך לשלב את הבגדים. אבל התוצאה, כפי שגיליתי שוב ושוב, היא יותר מדי סחיבות שבסופן חוזרים הביתה כאשר 60 אחוז מהפריטים כלל לא נלבשו. הצמצום הזה אפילו עזר לי להתארגן יותר מהר בבוקר. הכול היה כבר מסודר אצלי בראש עם שילובים והתאמות. מבחינתי, זה היה אתגר שהפך להצלחה ולשיטה שאני בהחלט מתכוונת לאמץ בחופשות הבאות שלי. גם כשהעומס בנתב"ג ייעלם.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button