"בעולם אובססיבי לפינוק יתר, המחויבות והנאמנות של סנדלר למדים הנוחים שלו היא מהלך ראוי להערצה ובר קיימא". אדם סנדלר

והוא בכלל לא ידע שהוא כזה: למה כולם מתעניינים בסטייל של אדם סנדלר?

חולצות בלויות, מכנסי כדורסל וקפוצ'ון דהוי – הכוכב עם המראה שהכי רחוק מהארי סטיילס וליל נאס X, זכה לסגנון על שמו ("צ'אבי שיק") והפך למפורסם שהכי התעניינו בבגדיו השנה

פורסם:
אדם סנדלר בכלל לא ידע שהוא אייקון אופנה. מה למכנסי הכדורסל הרחבים והחולצות הבלויות במידה XXL עם קפוצ'ון דהוי מעליהן שהוא לובש לרוב כשהוא יוצא מהבית, למתלבשים מקצוענים כמו הארי סטיילס, ג'ארד לטו, ליל נאס X וגברברים אחרים עם מבנה גוף גבעולי שהפכו אופנה נטולת מגדר למגמה שולטת. סנדלר הוא השכן שלכם מהפרברים עם הכרס המשתפלת, האבא הזה שלא מבדיל בין סניקרס לנעלי אוקספורד, בין אדום לבורדו. בארצות הברית כבר מסגרו את הסגנון הזה על שמו: צ'אבי שיק.
2 צפייה בגלריה
אדם סנדלר
אדם סנדלר
"אנשים אוהבים את זה, כי זה אותנטי". אדם סנדלר
(צילום: ENT / SplashNews.com)



החודש פרסמה חברת גוגל את הדו"ח השנתי של החיפושים הפופולריים ב-2021. בקטגוריית לבוש של מפורסמים, התייצב סנדלר במקום הראשון כשהוא עוקף פיגורות אופנתיות ממנו כמו בריטני ספירס (מקום שני), הארי סטיילס (מקום שישי) וליזו (מקום תשיעי). "הוא נראה כאילו הוא בדרך לגמילה", הסביר הסטייליסט רוברט ורדי ל"ניו יורק פוסט" מדוע הפך סנדלר לאיש האופנתי ביותר של השנה. "אבל אנשים אוהבים את זה, כי זה אותנטי. אדם סנדלר הוא ה'פאק יו' האולטימטיבי של עולם האופנה".


לפני הכול, צריך לשים את הדברים בקונטקסט: סנדלר הוא לא המתלבש הטוב ביותר של 2021 – הוא הדמות שהכי הרבה חיפשו אחר הלבוש שלה בגוגל, מה שמסביר את העניין שהוא מייצר ברשת. זה לא לגמרי מפתיע, שכן המראה של סנדלר, הנינוח, הלא מתאמץ, המרושל במכוון, מייצר כותרות באופן קבוע. כבר בינואר השנה התייחס אתר Input לסגנון הלבוש הייחודי של הכוכב בן ה-55 תחת הכותרת "אדם סנדלר שונא אופנה, מה שהופך אותו לאייקון הסטייל של המגפה".


העבודה מול המחשב בסלון בבגדים נוחים בלי הצורך להיראות מסודר בכל רגע נתון, היא רק סיבה אחת להפיכתו של הסגנון הסנדלרי למנצח. "בניגוד לדוגמניות-על שמתהדרות בבגדים חדשים של מעצבי אופנה", הסבירה כותבת המאמר מאיה ארנסט, "הסגנון של סנדלר מרגיש אמיתי". היא גם מקשרת זאת לתהליכים חברתיים מהעת האחרונה. "אופנה מהירה יצרה מעגל של צריכה אינסופית. אפילו בזמן מגפה, מותגים מבקשים מאיתנו לשדרג את בגדי הבית שלנו ולשכלל את המראה שלנו", כותבת ארנסט. "בעולם אובססיבי לפינוק יתר, המחויבות והנאמנות של סנדלר למדים הנוחים שלו היא מהלך ראוי להערצה ובר קיימא".


הנאמנות הזו אומצה כערך על ידי דור ה-Z, שרואים בסנדלר מודל לחיקוי. מכנסי הכדורסל הרפויים או מכנסי הג'ינס הרחבים בגזרה ישרה, חולצת הטי הענקית עם ההדפס המהוה ונעלי הספורט, נותנים לו מראה צעיר, כזה שגם ניתן לשכפל בקלות. בכל זאת, מעטים הגברים שילבשו בגדי נשים כמו הארי סטיילס. ניתן לזהות בסגנון הלבוש הנורמקור של סנדלר גם ציטוטים מאופנת שנות ה-90, כזו שמאומצת כיום על ידי צעירים בשנות העשרה וה-20 המוקדמות. לא פלא שהאסתטיקה שלו הפכה מיד ללהיט גם בטיקטוק, ובחיפוש מהיר של המונח Sandlercore אפשר למצוא מאות אלפי התייחסויות של בני נוער וצעירים, שוודאי בעקבות כך גם החלו לצפות בסרטי קומדיה בכיכובו של סנדלר משנות ה-90 כמו "זמר החתונות", "גילמור המאושר" ו"ביג דדי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button