"זה אף פעם לא סיפור האגדה שאנשים רוצים להאמין בו". ג'יזל בונדשן בגאלה של המטרופוליטן, 2019

הקאמבק האופנתי של ג'יזל בונדשן: "מבחוץ היה לי הכול, מבפנים הרגשתי שהגעתי לשפל"

דוגמנית העל שבמשך 15 שנה הובילה את רשימת המרוויחות הגדולות בעולם, רושמת שני שערים למגזינים נחשבים תוך פחות מחודש. "עכשיו הפוקוס שלי הוא בעיקר על גידול הילדים"

פורסם:
במרווח זמן קצר של שלושה שבועות פורסמו שני שערים חדשים בכיכובה של הדוגמנית ג'יזל בונדשן. בסוף אפריל פורסמה סדרת שערים בכיכובה למגזין V האמריקני, ואמש נחשף השער החדש שלה למהדורה הבריטית של ווג. אצל ג'יזל בונדשן של לפני עשור, רצף שערים בינלאומיים של מגזינים משפיעים היה עניין שבשגרה, אלא שלפני שבע שנים הודיעה בונדשן (41) כי היא יורדת מהמסלול. מהדורות החדשות מיהרו לדווח כי הדוגמנית הברזילאית פורשת מדוגמנות, אך בונדשן מעולם לא עזבה לגמרי. היא המשיכה להצטלם לקמפיינים (מיסוני, אינטמיסימי) ולשערי מגזינים מדי פעם, בעיקר למהדורות מקומיות ובולטות פחות של מגזינים כמו Elle ספרד, ווג רוסיה וכדומה. עכשיו, כאמור, היא עושה זאת על שני שערים חשובים, מה שוודאי מרמז על קאמבק סוער.
ג'יזל בונדשן על שער מגזין V


בשער החדש שלה לווג בריטניה מופיעה בונדשן בצילום של סטיבן מייזל – שצילם אותה לאותו מגזין בדיוק כשהייתה בת 17 – לבושה במערכת לבוש שחורה וסקסית בעיצוב מייקל קורס. הסיבה ל"שבירת השתיקה" של הדוגמנית שבמשך 15 שנה נחשבה למרוויחה הגדולה ביותר בעולם, היא ספר בישול חדש שעליו היא שוקדת וכולל אוסף מתכונים ביתיים אישיים שלה. רובם ככולם בריאים ומזינים, לא תמצאו שם ג'אנק פוד או חביתה שלא עשויה מביצים אורגניות. הספר צפוי לצאת רק באביב 2024, אבל מסע יחסי הציבור שלו כבר החל במרץ השנה. ומי מתאימה יותר לדבר על תזונה בריאה ואוכל אורגני מאשר הדוגמנית שבסוף שנות ה-90 הייתה אלטרנטיבה למראה ה"הרואין שיק" של קייט מוס?
ג'יזל בונדשן על שער ווג בריטניה

מתוך ההפקה במגזין ווג הבריטי

הקטעים המעניינים ביותר בריאיון של מי שמנשנשת להנאתה תמרים מקטאר ושעועית אורגנית עם אורז וחלב קוקוס, חוזרים לימי הזוהר של בונדשן לפני 20 שנה, כשהייתה לדוגמנית המצליחה ביותר בעולם ובת זוגו של השחקן ליאונרדו דיקפריו. "הייתי רק בת 22 ומבחוץ היה נראה כאילו יש לי הכול, בעוד מבפנים הרגשתי כאילו הגעתי לשפל", סיפרה לווג על התקופה שבה סבלה מהתקפי חרדה לאורך יותר משנה וחצי. "הייתי מתחילה את היום שלי עם פרפוצ'ינו מוקה עם קצפת ושלוש סיגריות, ואז שתיתי בקבוק יין כל ערב. תאר לעצמך מה זה עשה לי בראש".
4 צפייה בגלריה
ג'יזל בונדשן וטום בריידי בגאלה של המטרופוליטן, 2017
ג'יזל בונדשן וטום בריידי בגאלה של המטרופוליטן, 2017
ג'יזל בונדשן וטום בריידי בגאלה של המטרופוליטן, 2017
(צילום: Getty Images)


בונדשן מתגוררת כיום בשכונת טרייבקה בניו יורק עם בעלה, שחקן הפוטבול טום בריידי, ושלושת ילדיהם – ג'ק בן ה-14 ממערכת יחסים קודמת של בריידי, ושני ילדיהם המשותפים: בנג'מין, 12, והבת ויויאן, תשע. על הזוגיות בת 15 השנים שלה עם בריידי, שהודיע לאחרונה על פרישה ואז חזר בו, היא אומרת כי מערכות יחסים דורשות תחזוקה שוטפת. "זה אף פעם לא סיפור האגדה שאנשים רוצים להאמין בו. צריך לעשות עבודה כדי להיות מסונכרן עם מישהו, במיוחד לאחר שיש לכם ילדים משותפים", היא אומרת. "הפוקוס שלו הוא על הקריירה שלו, שלי הוא בעיקר על הילדים, ואני מאוד אסירת תודה שהוא נותן לי לקחת את המושכות לידיים בכל הקשור למשפחה שלנו. הוא סומך על ההחלטות שלי".
4 צפייה בגלריה
ג'יזל בונדשן מדגמנת למותג ויקטוריה'ס סיקרט, 2000
ג'יזל בונדשן מדגמנת למותג ויקטוריה'ס סיקרט, 2000
ימי הזוהר לא היו באמת זוהרים. ג'יזל בונדשן מדגמנת למותג ויקטוריה'ס סיקרט, 2000
(צילום: Getty Images)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button