"היום אני מגיעה לסט כריף, וזה קצת אחר מנערה בת 16 אנונימית במילאנו". ריף נאמן לקרליין

ריף נאמן: "אם אעלה שניים-שלושה קילו זה בסדר. אף אחד לא יזרוק אותי מהסט"

בגיל שמונה כבר החלה לדגמן, אבל כשדרשו ממנה לרזות בגיל 16 – החליטה לקחת צעד אחורה. עכשיו היא מצטלמת לקמפיין קוסמטיקה, ועדיין מאמינה שהאישיות שלה היא מה שחשוב

פורסם:
בחודש ינואר התפרסמו במדורי הבידור בישראל ובארצות הברית ידיעות על כך שהשחקנית והדוגמנית הישראלית ריף נאמן חתמה בסוכנות השחקנים הבינלאומית WME, שבה נמצאת גם גל גדות. את השיחות בזום בחודשים האחרונים החליפה נאמן במפגש אישי, לאחר שלאחרונה שבה משלושה שבועות בלוס אנג'לס – לשם טסה בגפה בפעם הראשונה ונפגשה עם אנשי הסוכנות, שהתעניינו בה בעקבות שלוש סדרות ישראליות שבהן השתתפה ("פאודה", "שטיסל" ו"על הספקטרום") שעושות חיל מעבר לים. לדבריה, היא נפגשה עם במאים, מפיקים ואנשי תוכן מקומיים, אך נכון להיום, על אף שצצו רעיונות, טרם עלו פרויקטים קונקרטיים עתידיים.
על פניו, בין נאמן בת ה-23 לגדות בת ה-36 אין הרבה מהמשותף באופן אישי, אך מבחינה מקצועית נראה כי נאמן הולכת בעקבותיה. קמפיין קסטרו כמה שנים לאחר עזיבתה של גדות – יש. פרזנטורית של מותג הקוסמטיקה והטיפוח הישראלי קרליין, שגדות הייתה הפנים שלו בשנים 2016-2013 – יש. וכאמור, סוכנות שחקנים בארצות הברית, מה שמאפשר גם לרכוב על גבי הגל בכותרות.
7 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
"אפשר לשחק תפקידים מדהימים ולעשות קמפיינים יפים"
(צילום: עדו לביא)

על אף שהיא רואה בה מודל לחיקוי, נאמן טוענת כי מדובר במקריות ואין פה יד סוכן מיומנת שהתוותה לה דרך דומה. "זה צירוף מקרים מוחלט", אומרת נאמן בריאיון ל-ynet. "גל היא מודל לחיקוי של רוב השחקניות בישראל. היא עשתה משהו שאף אחת לא עשתה לפניה. ההערכה שלי אליה מאוד גבוהה, אבל כל הכותרות האלה לא קשורות אליי. אלו הלקוחות שהתעניינו בי. ככה יצא: אפשר למצוא הרבה צירופי מקרים. אבל לכבוד הוא לי שחושבים על זה, אני חושבת שזה דווקא משהו טוב".

"לוקחים אותי לקמפיינים בגלל מה שאני מייצגת"

קריירת המשחק של נאמן מגיעה לאחר שבגיל שמונה כבר נכנסה לעולם הדוגמנות והצטלמה לקמפיינים ("חוויה שזכורה לי כחיובית מאוד"). היא פעלה כדוגמנית בילדותה עד גיל 13, ובגיל 16 חזרה לתחום לזמן קצר. כעת היא מדגמנת לקרליין זו העונה השנייה, לאחר שבשנה שעברה התפוצץ החוזה שלה עם קסטרו באופן מתוקשר. יחד עם הפרזנטור מרגי, הגישו השניים תביעה נגד מותג האופנה בגין הפרת חוזה והתחמקות מתשלום. קסטרו, בתגובה, בחרו במתקפה אישית. "חבל שבזמן שכל העולם עסוק במלחמה בקורונה, הגברת ריף עסוקה בעצמה", מסרו אז מהמותג.
"לא אשקר, מאוד התבאסתי שזה קרה", אומרת השבוע נאמן, קצת יותר משנה מאז המקרה. "אבל יש דברים שאינם באחריותי. אתה יודע, מפיקים, חוזים. אני פחות מתעסקת בדברים האלה".
אולי הגיע הזמן להתחיל להתעניין בזה?
"נכון, אבל אני לא מתחרטת על מה שהיה, כי כל דבר קורה לטובה. קסטרו ואני בקשר טוב. זה נשמע כאילו היה פיצוץ, אבל בתכלס לא היה פיצוץ. נשארנו בקשרים טובים, חיבוקים ונשיקות. הם אנשים טובים וגם אנחנו אנשים טובים. הייתה אי-הבנה".
7 צפייה בגלריה
ריף נאמן על סט הצילומים של קרליין
ריף נאמן על סט הצילומים של קרליין
ריף נאמן מאחורי הקלעים על סט הצילומים של קרליין
(צילום: גיל חיון)

את משחקת בסדרות דרמה מצליחות כמו "שטיסל" ו"פאודה". למה חשוב לך עדיין לעשות קמפיינים למותגי אופנה וקוסמטיקה?
"אני פחות דוגמנית, אני שחקנית ולוקחים אותי בגלל מה שאני מייצגת ובגלל האישיות שלי. אני לא חושבת שזה נוגד אחד את השני: אפשר לשחק תפקידים מדהימים ולעשות קמפיינים יפים".
אולי זה הגיל, חוסר הניסיון או טון הדיבור המהוסס, אך נראה כי נאמן הפנימה את הקלישאות של כוכבות צעירות ומתקשה לסטות מהן. כך גם הביקורת שלה כלפי תעשיית הדוגמנות ככזו שמבוססת על מראה חיצוני, בעוד הכסף מהקמפיינים הגדולים שבהם היא מככבת ממשיך לזרום לחשבון הבנק שלה.
"עולם הדוגמנות יכול להיות קשוח", היא אומרת. "כשדגמנתי במילאנו, הדרישה לרזון ולגובה (גובהה של נאמן הוא 170 ס"מ, נמוך במונחים של דוגמנות, א"י) הייתה גבוהה. זה קצת פחות התאים לי והייתי במגמת תיאטרון בבית הספר, ותחום המשחק קרץ לי יותר".
תגדירי קשוח.
"בגיל 16 את בגיל ההתבגרות, בשלבים של התפתחות הנשיות, פצעים על הפנים, ודימוי עצמי זה משהו שאת לומדת באותו הזמן. בחנו אותי על פי המראה שלי. זאת חוויה לא כיפית".
7 צפייה בגלריה
בלייזר 2019
בלייזר 2019
"הקורונה הוכיחה לנו שאפשר לעשות את הדברים גם מישראל". בצילומים למגזין "בלייזר", 2019
(צילום: עדי סגל)

מראה זה חלק מדרישות המקצוע.
"נכון, אבל הייתי מאוד מודעת ובחרתי לקחת צעד אחורה. בדיעבד, אני גאה בילדה שניסתה ובחרה לקחת צעד אחורה כשקיבלה הערות לרדת במשקל. החלטתי שאני לא רוצה את זה והיום אני מבינה שעשיתי את ההחלטה הנכונה. עלינו לדאוג לטפל בנפש שלנו. נפש בריאה חשובה לפני הכול".
כיום את ממשיכה לדגמן. האם בישראל, בהשוואה למילאנו או בניגוד למילאנו, יש ממך דרישות להיות במידות מסוימות?
"היום אני מגיעה לסט כריף, וזה קצת אחר מנערה בת 16 אנונימית במילאנו. אם אעלה שניים-שלושה קילוגרמים זה בסדר. אף אחד לא יזרוק אותי מהסט".
7 צפייה בגלריה
יום הולדת נועה קירל
יום הולדת נועה קירל
"אני גאה בילדה שניסתה ובחרה לקחת צעד אחורה כשקיבלה הערות לרדת במשקל"
(צילום: ענת מוסברג)

"לא מרגישה את פער הגילים"

נאמן, ילידת כפר תבור, למדה במגמת תיאטרון בבית הספר החקלאי כדורי. לאחר שהתגלתה על ידי הסוכן רוברט בן שושן בשנת 2014, בגיל 18 כבר עברה לעיר הגדולה. לצד משחק בסדרות נוער כמו "ראש גדול", "PPS" לצד יונתן מרגי ו"כפולה" לצד נועה קירל, היא משחקת גם במגרש של הגדולים עם השתתפות בסדרות טלוויזיה מדוברות. על בית ספר למשחק דילגה, למרות שלאורך השנים עשתה קורסים שונים למשחק.
"כרגע לימודים של שלוש שנים בבית ספר למשחק זה משהו שאני לא יכולה לעשות, כי יש לי התחייבויות עתידיות. זה תמיד על הפרק. אבל בשנתיים האחרונות הייתי על הרבה סטים של סדרות, ולמדתי המון על עצמי כשחקנית".
7 צפייה בגלריה
ריף נאמן לקרליין
ריף נאמן לקרליין
"אין לי בעיה לנסוע למספר חודשים ולחזור, אבל אני אוהבת את הארץ"
(צילום: דניאל קמינסקי)

הגישושים מעבר לים עוד רק בתחילת הדרך, אבל לנאמן, לפחות השבוע, אין כוונות לעזוב את הארץ כפי שעשו לפניה שחקניות כמו איילת זורר, אלונה טל וגדות. "הקורונה הוכיחה לנו שאפשר לעשות את הדברים גם מישראל. אין לי בעיה לנסוע למספר חודשים ולחזור, אבל אני אוהבת את הארץ", היא אומרת. "אם אתבקש לעזוב לתקופה ארוכה, זה יהיה תלוי בתמורה שאפיק מכך, כמו תפקיד שהייתי רוצה או שחלמתי עליו. יש לי סביבה תומכת ובן זוג מאוד תומך".
בן זוגך מבוגר ממך ב-11 שנים. פער הגילים ביניכם תמיד עולה בשיחות איתך?
"בכל פעם ששואלים אותי את השאלה הזאת, אני נזכרת בפער הגילים, כי במהלך היום זה לא נוכח. אני לא מרגישה את הפער. נכון, הוא גדול ממני וחווה יותר ממני, וזה דבר חיובי. זה נותן לי ביטחון".
7 צפייה בגלריה
אמבוש
אמבוש
"אם היה מופיע גבר צעיר, לא הייתה לי בעיה, אבל כרגע אני מאוהבת במישהו אחר"
(צילום: אמיר מאירי)

פערי גילים מתחדדים כשיש רצונות שונים – קריירה בינלאומית, לדוגמה, מול הקמת משפחה וילדים.
"אני מאמינה שבאהבה אמיתית מוצאים את עמק השווה. אנחנו חיים יחד כשנתיים, ואני מאמינה שכאשר יצופו השאלות נדע להתמודד איתן. אני לא מפחדת מהאתגרים האלה. לפני הכול, אנחנו חברים טובים".
אם היית בגילו של כפיר, בן זוגך, היית יוצאת עם בחור שצעיר ממך ב-11 שנה?
"אף פעם לא הייתי בת 34, אז קשה לי לענות על זה. אבל אני מאמינה באהבה. אם היה מופיע גבר צעיר, לא הייתה לי בעיה, אבל כרגע אני מאוהבת במישהו אחר".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button