"נינה זה להגיד - אני מסוגלת". אגם רודברג בביתה

אגם רודברג מול המראה: "יותר מכל דבר בעולם, הייתי רוצה שהחטופות והחטופים יחזרו"

זה כנראה לא יפתיע אף אחד, אבל אגם רודברג שלמה עם המראה שלה: "זה מה יש ועם זה ננצח". בשיחה מול המראה היא הסבירה מה בכל זאת היא עושה כדי לשמור על הטיפוח, וגם דיברה על הזעם שעורר בה סמוטריץ' והשינוי שהביאה איתה המלחמה: "לפני שבעה באוקטובר הייתי מאוד תמימה"

פורסם:
אגם רודברג (38), שחקנית ופרזנטורית של רשת Be פארם מבית שופרסל. אמא של הלני (3.5) ומילה (1.5).

אגם רודברג, איך הכול התחיל? "וואו, מאז שאני זוכרת את עצמי, הייתי הולכת לגן עם תחפושות. בגיל עשר השתתפתי בפרסומת הראשונה לסוכנות דוגמניות שהייתי בה. בגיל 15 השתתפתי בסרט הטלוויזיה 'אבא שחור לבן' ומשם הכול התגלגל: אחרי שנה התקבלתי לסדרה 'אהבה מעבר לפינה' ועברתי מרמת צבי בצפון לבית של הדודים שלי בתל אביב, למרות שהבית ספר שלי עדיין היה בעפולה וחזרתי הרבה הביתה. גם בצבא הייתי בתיאטרון צה"ל. הייתי מין כולבויניק של תקשורת, הייתה לי הצגה שרצתי איתה וגם הייתי מנחה אירועים לתורמים לצה"ל שהגיעו מחו"ל".
מה קרה אחרי הצבא? "עברתי לגור בניו יורק ולמדתי משחק אצל לי שטרסברג. הופעתי בשתי הצגות באוף ברודווי. אחר כך חזרתי לארץ והמשכתי ללמוד משחק אצל יורם לוינשטיין. עכשיו בא לי שוב ללמוד ואני עוד לא יודעת מה".
מתי הרגשת שעשית את זה? "כשנכנסתי לתיאטרון בית ליסין, ב-2013. מבחינתי זה היה ציון דרך משמעותי. השתתפתי בהצגה 'שבטים', שעסקה בבחור שמאבד את השמיעה והיו לנו סצנות שלמות בשפת הסימנים".
5 צפייה בגלריה
אגם רודברג מול מראה
אגם רודברג מול מראה
"נינה זה להגיד - אני מסוגלת". אגם רודברג בביתה
(צילום: טל שחר)
המראה הצעיר שלך שירת אותך לאורך הקריירה, או מנע ממך הרבה תפקידים? "אני לא מסתכלת על החיים ככה. אני אומרת תמיד, גם לפני הלידות וגם אחרי הלידות: זה מה יש ועם זה ננצח. זו הגישה שלי בחיים".
גם היית הראשונה בארץ שקראו לה אגם, נכון? "האמת שאני נקראת על שם יעקב אגם. כל הבנות שחושבות שהן קרואות על שמי, הן למעשה נקראות על שם יעקב אגם. ההורים שלי נהגו לבלות הרבה בסחנה, אז כל הילדים עם שמות שקשורים למים. יש לנו גם מעין, פלג ואדווה".
איזו דמות ששיחקת הכי דומה לאגם שבחיים האמיתיים? "אין רק דמות אחת שדומה לי, כל דמות מבחינתי היא ציון דרך. גם תפקידים שעשיתי ביורם לוינשטיין, גם כישלונות וגם הצלחות. כל דמות מקרבת אותי יותר לעצמי. כמו שלם אחד גדול, שכל פעם יוצאת ממנו צלע לדמות אחרת. אני שחקנית שאוהבת לשחק מבחוץ לבפנים. כששיחקתי ב'מתים לרגע', שעסקה ברופאים מצטיינים, שיחקתי רופאה. גם ככה להיות רופאה זה קשה אז להיות רופאה מצטיינת זה עוד יותר קשה. כדי להיכנס לדמות, ביקשתי מהמלבישה שתביא לי נעליים שקטנות עליי בחצי מידה, כדי שארגיש את הלחצים שיש עליה גם פיזית. כששיחקתי את ענת אלימלך זיכרונה לברכה, פניתי לאחים של ענת, ניר והדר, בבקשה לענוד את העגילים שלה וללבוש חצאית וחולצה שלה. הם הסכימו וכמובן שהתייחסתי לפריטים המקוריים שלה בחרדת קודש. גם ביקשתי לדעת באיזה בושם התבשמה, קניתי אותו והשתמשתי בו בצילומים. זה לא קשור לטוטאליות, זה פשוט משרת אותי. נותן לי זיקה לדמות. אני משתדלת למצוא בכל דמות שאני משחקת משהו כזה".
"חזרות" שבה שיחקת הייתה הצלחה ענקית. היא תחזור? "אני מאמינה שכן. צריך לשאול את היוצרים – נועה קולר, ארז דריגס ואסף אמיר. לדעתי תהיה עונה שנייה".
5 צפייה בגלריה
אגם רודברג ב'חזרות'
אגם רודברג ב'חזרות'
מתוך "חזרות"
(צילום: כאן 11)
תהיי פעם נינה? "נינה זה דימוי. להגיד שאני רוצה להיות נינה זה להגיד שאני רוצה, שאני מסוגלת. זו הסיבה שהמשפט הזה מהסדרה תפס ככה. את יכולה להיות רופאה וטרינרית, או כל דבר אחר, ולהיות נינה".
על מה את עובדת עכשיו? "אני משתתפת בהצגה 'סיפור אהבה' בבית ליסין על שתי נשים שמתאהבות. יש לי סדרה שנקראת 'אנדל', שצריכה לצאת ב-HOT, על הגזענות של המשטרה נגד אתיופים. אני מצטלמת עכשיו לסדרה ברשת שנקראת 'פטריק', ובשבילה גם צבעתי את השיער לחום. בתפקיד הראשי משחק שלום אסייג, הוא נסיך שאין דברים כאלה. אני גם פרזנטורית של Be כבר ארבע שנים. הם מסמלים את כל הערכים שאני מאמינה בהם וזה גם ארגון שרוב רובו נשים ומנוהל על ידי אישה מנכ"לית, עינת פלד שפירא".
מה היו עד כה רגעי השיא שלך, לטוב ולרע? "הלידות של שתי הבנות שלי. הרגע הכי רע היה כשאבא שלי נפטר, כשהייתי בת עשר".
אחרי שפרצה המלחמה, אמרת שיש את החיים שלפני 7 באוקטובר והחיים של אחרי. למה התכוונת? "אני מרגישה שאנחנו עדיין בתוך הדבר. אנחנו עדיין בלב הטראומה, אפילו לא בפוסט טראומה. לפני ה-7/10 הייתי מאוד תמימה. האמנתי בלב שלם שאם אנשים מתפרנסים טוב, הם לא רוצים להרע לאף אחד. כשאמרתי לסמוטריץ' שיתחלף עם החטופים אם הוא רוצה, זה היה כי באותו יום יצא הסרטון שצילמתי למען החטופה אגם ברגר, והוא בדיוק אמר שהחטופים לא במקום הראשון אצלו".
5 צפייה בגלריה
אגם רודברג
אגם רודברג
רודברג בקמפיין ל-Be
(צילום: גיא כושי ויריב פיין )
מה החלום הכי גדול שלך עכשיו? "שכל החטופות והחטופים יחזרו עכשיו. מכל דבר בעולם – זה מה שהכי הייתי רוצה. זו גם המשאלה שביקשתי ביום ההולדת שלי, לפני חודש".
הייתה לך חוויה שעיצבה אותך? "מכל שיברון לב קיבלתי שיעור והתבוננות על מה שאני רוצה ומה שאני לא רוצה. גם האימהות מאוד מעצבת אותך".
איזו אמא את? "בדיוק אמרתי השבוע לבעלי שאני מרגישה שאני צריכה ייעוץ הורי. אני יכולה להגיד בלב שלם שאני אוהבת את הבנות שלי יותר מהחיים. אין דבר יותר חשוב לי מהן ומהאושר שלהן".
את שלמה עם המראה שלך? "כן. תמיד יש דברים לתקן. ברור שיש ימים שאני קמה ויותר אוהבת את עצמי וימים שאני אוהבת את עצמי פחות. זה טבעי. אבל אני לא בן אדם שמתעכב על דברים כאלה. יותר מעניין אותי אם קיבלתי עבודה ולא אם יש לי שפם. זה לא מה שמניע אותי".
מה דעתך על הזרקות וניתוחים? "אני בעד שכל אחד יעשה מה שטוב לו. העיקר, שכל אחד יהיה שמח ומאושר בחלקו".
עשו לך פעם פשלת טיפוח? "האמת שלא".
יש לך טיפ טיפוח מנצח? "למרוח תמיד קרם הגנה. תמיד. לא להתקמצן בקרם הגנה. גם אם יש רק שעה שמש. תמיד הקפדתי על זה, גם לפני הלידות וגם אחרי. וגם תמיד להוריד את האיפור בלילה, לא משנה כמה את עייפה. אם יש משהו שאני לא סובלת זו מסקרה עמידה במים, וגם דבק ריסים מזיק מאוד".
ספרי על שגרת הטיפוח שלך. "אני מאוד אוהבת ללכת לטיפולים אצל פולה בליק, וגם יש לי חברה קוסמטיקאית בצפון, הדר קרוננברג, שאני הולכת אליה כשאני נוסעת לבקר את אמא שלי. אני רק צריכה ללכת יותר, כי כרגע אני לא זוכרת מתי הייתי בטיפול פנים בפעם האחרונה. בבוקר, כאמא לשתי בנות קטנות, יש לי שגרה מאוד קצרה ומהירה. עכשיו התמכרתי לקרם העיניים של אוריג'ינס עם ויטמין C, שמוריד נפיחויות ומטפל בכהויות ומצליח לטשטש לי את העייפות גם בימים שאני סופר עייפה. גם התחליב שלהם לפנים מהסדרה הירוקה מרגיע מיד כל אדמומיות שיש לי בפנים. זה מותג עם ערכים של חיבור לטבע ושמירה על כדור הארץ ואני מאוד מתחברת לזה. כאמור, אני לא יוצאת מהבית בלי קרם הגנה. כרגע משתמשת בקרם הגנה של קליניק והוא מעולה. ביום יום אני כמעט ולא מתאפרת. מקסימום מורחת קרם BB, שהוא כמו דמי מייק אפ, ומאמי קר לשפתיים, שנותן המון לחות וברק. אני גם מאוד אוהבת את המייק אפ של קרליין ומאוד אוהבת מסקרה לריסים. כשאני ממהרת אני משתמשת בליפסטיק של אסתי לאודר גם כסומק. ללילה אני גם מאוד אוהבת את הקרמים של אסתי לאודר. אסף באבו הוא המאפר הקבוע שלי ואני לומדת ממנו הרבה טיפים".
מה לגבי הגוף? "אני משתמשת בסרום לגוף ובקרם גוף של Ziaja. מכורה לבושם מולקולה, שמשמש לי כבסיס לבשמים אחרים ומחזק אותם. אני אוהבת עכשיו את הבשמים של קלואה וורסצ'ה פרפל דילן. כל פעם משהו אחר. זה משתנה גם לפי עונות השנה. יש לי בושם לקיץ, ובושם לחורף".
5 צפייה בגלריה
אגם רודברג מול מראה
אגם רודברג מול מראה
"יותר מעניין אותי אם קיבלתי עבודה מאשר אם יש לי שפם"
(צילום: טל שחר)
מי מטפל לך בשיער? "הרבה פעמים אני מספרת את עצמי לבד. מחלקת את השיער לשתי קבוצות, ומספרת אותו מלפנים. ואז בצילומים אומרים לי: וואוו, מה עשית! ומתקנים לי. לירז אגם הוא מעצב השיער הקבוע שלי בצילומים, שגם מתקן את התספורות העצמיות שלי. מי שעושה לי גוונים זה אסף שלום. הוא מקסים ומאוד מוכשר. עכשיו צבעתי את השיער לחום, לכבוד תפקיד חדש. אני מבינה למה זה נכון לתפקיד. אני מניחה שאחזור לטבעי שלי כשהצילומים יסתיימו. גיליתי עכשיו סדרת מוצרי שיקום לשיער P20 מבית פפטיד. זו סדרה מאוד מקצועית, כמו במספרות, שנמכרת רק ב-Be. אני משתמשת בשמפו, במסכה ללא שטיפה שמעבה לי את השיער ובאמפולות לחיזוק, שעושים לי שיער משי".
יש לך שגרת כושר ותזונה? "אני מאוד אוהבת הליכות, כמו של הזקנות. אני מאוד מאמינה בזה. ההליכות גם עוזרות לי לגוף וגם לנפש. אני מתאמנת אצל ליקי פעם בשבוע ופעם בשבוע הולכת לשיעור פילאטיס מכשירים. לגבי תזונה, אם יום אחד אני מגזימה, יום אחרי אני מאזנת. אני צמחונית ומשתדלת לאכול הרבה ירקות, פירות ודגים, ולא לטרוף מלא אחרי הצגות. אני מאוד אוהבת שוקולדים וגלידות. הלוואי והייתי אוהבת פחות".
איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה, לאגם שבתחילת הדרך? "תירגעי! הכול יהיה בסדר".
5 צפייה בגלריה
אגם רודברג מול מראה
אגם רודברג מול מראה
(צילום: טל שחר)

צילום: טל שחר
איפור לתמונות סטילס: אסף באבו
עיצוב שיער: לירז אגם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button