"אני רוצה שכולם ימצאו בקולקציה משהו שמתאים להם". הקמפיין הקבוצתי לשיתוף הפעולה של טראוויס קלסי ואמריקן איגל

לא רק אירוסים לטיילור סוויפט: טראוויס קלסי משיק קולקציה לאמריקן איגל

מותג האופנה שבילה את החודש האחרון בסערה עם סידני סוויני וכוכב הפוטבול שהתארס לזמרת הפופ הגדולה בעולם חוברים לשיתוף פעולה. ומי מככב הפעם בתמונות הקמפיין? 

פורסם:
בחודש החולף כולם דיברו על דבר אחד בתעשיית האופנה: שערוריית הגנים של סידני סוויני בצילומים למותג אמריקן איגל. המותג המנומנם שבשנים האחרונות השתרך מאחור, החזיר לעצמו מעט מההילה האבודה באמצעות קמפיין שיווקי מוצלח.
הלילה (שלישי) הם שלפו קלף יחצני נוסף: קולקציית קפסולה לגברים במהדורה מוגבלת של שחקן הפוטבול האמריקני טראוויס קלסי, בן זוגה של המוזיקאית טיילור סוויפט. הקמפיין נחשף במקביל להודעתם של בני הזוג על אירוסיהם אמש.
7 צפייה בגלריה
הקולקציה של טראוויס קלסי ואמריקן איגל, 2025
הקולקציה של טראוויס קלסי ואמריקן איגל, 2025
הקולקציה של טראוויס קלסי ואמריקן איגל
(צילום: American Eagle)

סוויפט וקלסי שיתפו בחשבון האינסטגרם תמונות מרגע ההצעה לצד הכיתוב "המורה לאנגלית והמורה לחינוך גופני מתחתנים". סוויפט גם חשפה את טבעת האירוסים המלבנית, שעוצבה בסגנון וינטג' על ידי קינדרד לובק מחברת Artifex Fine Jewelry.
הודעת האירוסים של טיילור סוויפט וטראוויס קלסי

קלסי (35), הטייט אנד של קבוצת הפוטבול קנזס סיטי צ'יפס, חובר לאמריקן איגל באמצעות מותג הספורט והלייף סטייל שלו, Tru Kolors. "נאלצתי להסתיר את ההתרגשות שלי מהקולקציה הזו כמעט שנה שלמה", הצהיר קלסי בהודעה לעיתונות.
"זו הייתה הזדמנות מדהימה לשתף פעולה עם מותג מוכר, שבו שני הצדדים היו נרגשים לעבוד יחד על כל החלטה בתהליך העיצוב והיצירה", הוסיף. "אני רוצה שכולם ימצאו בקולקציה משהו שמתאים להם, משהו שירגיש להם טוב, ויהפוך לשלהם".
7 צפייה בגלריה
טראוויס קלסי בדרך למשחק פוטבול, 2025
טראוויס קלסי בדרך למשחק פוטבול, 2025
טראוויס קלסי בדרך למשחק פוטבול
(צילום: AP Photo/Gerald Herbert)

קולקציית AE x Tru Kolors של קלסי כוללת מעל 90 פריטי לבוש כמו חולצות טי בסגנון וינטג', סריגים מעולמות הקריקט, חולצות פולו בסגנון ראגבי ועוד. האוסף יושק בשני שלבים: דרופ ראשון שייחשף היום ודרופ שני ב-24 בספטמבר, כאשר טווח המחירים נע בין 14.95 דולר ל-179.95 דולר. הקולקציה מתוכננת לנחות בישראל בהיקף מצומצם יותר של כ-30 דגמים בכמות מוגבלת, אשר יגיעו לחנות המותג בקניון ביג גלילות בלבד באמצע ספטמבר.
7 צפייה בגלריה
הקולקציה של טראוויס קלסי ואמריקן איגל, 2025
הקולקציה של טראוויס קלסי ואמריקן איגל, 2025
הקולקציה של טראוויס קלסי ואמריקן איגל
(צילום: American Eagle)

הבחירה בטראוויס קלסי מעידה על מהלך אסטרטגי של אמריקן איגל, שמטרתו להתרחק מתדמית "מותג הקולג'" ולהתבגר. שיתוף הפעולה עם ספורטאי בוגר שמייצג יציבות והצלחה, לצד השיוך לסיפור התרבותי הגדול של הזוג סוויפט-קלסי, הוא צעד מחושב להרחבת קהל הלקוחות. הקמפיין משדר ערכים קלאסיים כמו ספורט כדרך חיים, החלום האמריקני והרומנטיקה של "המורה לאנגלית והמורה לחינוך גופני".
7 צפייה בגלריה
טראוויס קלסי על השטיח האדום, 2025
טראוויס קלסי על השטיח האדום, 2025
טראוויס קלסי על השטיח האדום
(צילום: AP Photo/Charlie Riedel)

בתמונות הקמפיין תחת הסלוגן Live to Play, נראה כי באמריקן איגל משנים גישה או לפחות מרחיבים אותה. לאחר הביקורת – המוצדקת, יש לציין – על הקמפיין "הלבן" בכיכובה של סוויני, הפעם לצדו של קלסי מופיעים חברים וספורטאים נוספים, לבנים, אסייתיים ואפרו-אמריקנים, ביניהם הטניסאית אנה פריי, שחקני הכדורסל אצי פאד וקיאן אנטוני, הקוורטרבק דרו אלאר, הרסיבר ג'רמיה סמית' והמדליסטית האולימפית סוני לי.
עם זאת, למרות הוספת פרזנטורים מגוונים לקמפיין הנוכחי, במרכז הקולקציה נותר גבר לבן וסטרייט, מה שמעורר שאלות על האותנטיות של השינוי: האם המותג באמת מבין שהבעיה אינה רק בחוסר ייצוג אלא בכך שהוא ממשיך לבחור דמויות לבנות כמובילות הקמפיין?
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button