מנצלת את סיבוב ההופעות הנוכחי שלה ברחבי ארצות הברית כדי להציג סגנון אופנתי חדש, נינוח וצעיר. מישל אובמה

מראה צעיר מתמיד בגיל 58: מישל אובמה מציגה עוד מהפך אופנתי

שיער קלוע בצמות, מכנסי ג'ינס שנראים הפוכים וחולצה בהדפס זברה – הגברת הראשונה לשעבר של ארצות הברית כבר לא מנסה לרצות אף אחד עם הבגדים שהיא לובשת

פורסם:
בחודש שעבר התייצבה מישל אובמה, הגברת הראשונה לשעבר של ארצות הברית, למפגש עם הסופרת והעיתונאית מישל מוריס, כחלק מקידום המכירות לספרה החדש, The Light We Carry (הוצאת Crown). בסרטון שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, מופיעה אובמה במכנסי ג'ינס שפורקו ועוצבו מחדש כך שחלקם האחורי פונה קדימה, וחולצה שחורה עם שרוולים ארוכים שעליה הוצמדה מעין חזיית סטרפלס בדוגמת פייזלי שהורכבה מכמה מטפחות אשר השתלשלו מאחורי גבה. היה זה מראה מפתיע נוסף מכיוונה של אובמה (58), שמנצלת את סיבוב ההופעות הנוכחי שלה ברחבי ארצות הברית כדי להציג סגנון אופנתי חדש, נינוח וצעיר, שמבקש, בין היתר, לחזק את הנראות של נשים שחורות במרחב הציבורי.
מכנסי הג'ינס ה"הפוכים" ומראה של חזייה מעל החולצה

בפוסט שפרסמה בסוף דצמבר ניג'רי ראדוויי, מעצבת השיער שהתלוותה לאובמה בחודש החולף ואחראית על קליעת הצמות שלראשה במבחר סגנונות, היא הודתה לה על התמיכה וההזדמנות שנפלה בחלקה במסע שנמשך לאורך חודשיים. "אני אסירת תודה שיכולנו להאיר זרקור על הצמות של מישל", כתבה ראדוויי. "נשים שחורות יודעות עד כמה צמות הן חלק מתרבות השיער ומההיסטוריה שלנו. היה לי מאוד חשוב להראות עד כמה הצמות שלנו יכולות להיות מגוונות ויצירתיות! אני גאה בסגנונות הרבים שיצרתי ושמחה לשמוע שכל כך הרבה מכם אהבו את המראה שלה!"
הצמות של אובמה בפוסט של מעצבת השיער ניג'רי ראדוויי

5 צפייה בגלריה
מישל אובמה, 2022
מישל אובמה, 2022
משוחררת בשמלה לבנה
(צילום: Getty Images)

באחד המפגשים במסע קידום המכירות, סיפרה אובמה בשיחה עם אלן דג'נרס כי במהלך כהונתו של ברק אובמה כנשיא ארצות הברית היא שקלה לקלוע את שיערה בצמות, אבל בחרה לא לעשות זאת כיוון שחשבה כי העם האמריקני עוד לא מוכן לכך. "כגברת ראשונה, לא קלעתי את שיערי בצמות למרות שזה היה קל יותר. הספיק שהם נדרשו להסתגל לנשיא שחור ולמשפחה ראשונה שחורה", אמרה. לכן החליטה, לדבריה, "לשמור על שיער חלק".
(מישל אובמה מדברת על השיער שלה)

המילים האלו מצטרפות לדברים שכתבה לפני חמש שנים בספרה הראשון, האוטוביוגרפיה Becoming: "בתור אישה שחורה, היה חשוב לי להימנע מבגדים ראוותניים ורציתי להיות כמה שיותר קז'ואל, כדי שלא יבקרו אותי", כתבה אובמה, שכל בחירה אופנתית שעשתה נבחנה בעין הציבורית. "רציתי בעיקר ללבוש מעצבים אמריקנים, לתת להם כבוד, ובעיקר צעירים ולא מוכרים. לפעמים זה עצבן את אוסקר דה לה רנטה, שכעס שאני לא לובשת מספיק את העיצובים שלו".


היה זה אוסקר דה לה רנטה, מעצב האופנה האמריקני המנוח, שתקף בשנת 2009 את בגדיה של אובמה בביקור אצל המלכה אליזבת ה-II כשהכריז "לא הולכים לארמון בקינגהאם בסוודר" – עקיצה להופעתה אז, לבושה חצאית טאפט שחורה, גופייה לבנה, ענק פנינים וקרדיגן שחור של רשת האופנה ג'יי קרו. 14 שנה מאז, אובמה מציגה גלגול אופנתי חדש. מה שהחל לפני חמש שנים עם מערכות לבוש מעוצבות שהבליטו שפה משוחררת, צבעונית וממותגת (כמו מגפי הכסף המדוברים של בלנסיאגה שנעלה למפגש עם שרה ג'סיקה פרקר), זוכה בחודשים האחרונים לשלב נוסף באבולוציה האופנתית שלה.
5 צפייה בגלריה
מישל אובמה באטלנטה, דצמבר 2022
מישל אובמה באטלנטה, דצמבר 2022
לובשת חליפת עור באטלנטה
(צילום: Getty Images)

המהפך הנוכחי הוצג לראשונה בניו יורק עם חליפת מכנסיים בצבע צהוב ניאון של פרואנזה סקולר שלבשה לתוכנית הטלוויזיה Today. משם הופעותיה הפכו יותר ויותר נינוחות, כמו חולצה בהדפס זברה של ורסאצ'ה שלבשה למפגש בוושינגטון, חליפת מכנסיים מג'ינס של המותג גאני בפילדלפיה וסווטשירט ספורטיבי משיתוף הפעולה של המעצבת רוקסנדה אילינצ'יץ' ומותג האופנה האיטלקי פילה. יחד עם השיער שנאסף ברישול על הראש, נראתה אובמה כמו מתבגרת קוּלית מהבלוק.
(אובמה והחליפה הצהובה בתוכנית Today)

כתבת הניו יורק טיימס ונסה פרידמן הצביעה על הקשר בין סגנון הלבוש היומיומי והנגיש של אובמה לתכנים המופיעים בספרה החדש. "כמו בספר, המשלב אנקדוטות ביתיות עם עצות כיצד להתמודד עם חרדה, לחץ וספק עצמי, הבגדים נראים אישיים; מלתחה של מישהי שהתנערה מפילטרים והחליטה להתלבש עבור עצמה ולא להתלבש כדי לרצות (או אולי פשוט כדי לא להרגיז) את מחוז הבחירה. תאהבו או לא, אי אפשר להכחיש שנראה כי גברת אובמה נהנית ממה שהיא לובשת ומדגמנת ביטוי עצמי אנרגטי".

מי שמלווה אותה בתהליך השינוי הנוכחי היא הסטייליסטית הצמודה מרדית' קופ, שסיפרה על תהליך העבודה עם אובמה לאתר ווג. אחד הנושאים שעלו הוא היחס של אובמה לגיל המעבר שחוות נשים. היא עצמה פתוחה לנושא וסיפרה שחוותה עלייה במשקל והתאימה את לוח האימונים הממושמע שלה כתוצאה מכך. "אני עוברת את זה, ויודעת שכל החברות שלי עוברות את זה. המידע לגבי זה דליל", אמרה אובמה בריאיון החודש. קופ לא התייחסה לנושא ישירות, אך רמזה כי הדבר בא לידי ביטוי גם בבחירות הלבוש ששוברות את הסטריאוטיפים על הגיל. "לא אכפת לי כמה זה חמוד ללבוש סריג גולף מצמר", אמרה, "זה לא יקרה".
בחליפה של בית האופנה בוטגה ונטה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button