"לפני הקעקועים בפנים הייתי אדם אחר". טדי קורסיקה בתצוגה של ולנטינו

הדוגמן עם הפנים המקועקעות: טדי קורסיקה הוא הפתעת עולם האופנה

בשנת 2017 הוא ניסה את מזלו כדוגמן, אך לא הצליח לפתח קריירה. מאז הוא קעקע את כל פניו – מה שהפך אותו מיד למוזה החדשה של המותג היוקרתי ולנטינו

פורסם:
לפעמים כדי להצליח בעולם, צריך רק מישהו אחד שיאמין בך. זה מה שקרה לדוגמן הבריטי הצעיר טדי קורסיקה, שהפך בן רגע למוזה של מעצב האופנה פייר פאולו פיקולי, המנהל האמנותי של בית האופנה היוקרתי ולנטינו. לפני פחות משנה החליט קורסיקה לנסות את מזלו בדוגמנות בפעם השנייה, לאחר שב-2017 נרשם לסוכנות ועשה צעדים ראשונים כ"פנים חדשות" במספר הפקות אופנה. זה לא צלח. המראה הכחוש של הנער הבריטי, המתנשא לגובה 190 סנטימטרים, ככל הנראה היה גנרי מדי לתעשיית האופנה שמחפשת אחר פנים מעניינות. זה לקח עוד ארבע שנים עד שקורסיקה המציא את עצמו מחדש. הפעם הוא נקרא בפי כל, "הדוגמן עם הפנים המקועקעות".

בחזרה לאוגוסט אשתקד. קורסיקה, שלא מוסר את גילו אך נראה בתחילת שנות ה-20 לחייו, התגלה על ידי מלהק תצוגות אופנה ברחוב בלונדון, שמצא את המראה שלו מעניין ושלח אותו לאודישן לתצוגה של ולנטינו. קורסיקה הגיע לאודישנים סקפטי, עד כדי כך שבזמן ההמתנה הארוכה לתורו – כך סיפר בשבוע שעבר בריאיון ראשון ליומון האופנה WWD – הלך לעשות קעקוע נוסף בפניו. הגישה הזאת ודאי תרמה לבחירה ללהק אותו. גברים יפים בסוכנויות יש מספיק, אישיות יש רק לבודדים.
2 צפייה בגלריה
טדי קורסיקה בקמפיין של ולנטינו
טדי קורסיקה בקמפיין של ולנטינו
המעצב תיאר אותו כ"הגדרה מחדש של זהות למותג". טדי קורסיקה בקמפיין של ולנטינו
(צילום: דיוויד סימס, קמפיין)

כמה ימים לאחר מכן כבר היה על המטוס בדרך למילאנו, שם צעד לראשונה בתצוגת האופנה לעונת אביב-קיץ 2021 של ולנטינו. קורסיקה עלה למסלול לבוש בחליפה שחורה בגזרה משוחררת, חולצה לבנה ארוכה שהגיעה עד מתחת לירכיו ותיק שחור שנתלה על חזהו בהצלב. מהר מאוד הוא הפך לסנסציה. עם שובו הביתה ללונדון, חתם בסוכנות IMG היוקרתית והפך לדוגמן בלעדי של ולנטינו, המככב בתצוגות האופנה ובקמפיין החדש שצילם דיוויד סימס.

להצלחה הזו, כאמור, אחראי פיקולי, שהגדיר את קורסיקה כ"שילוב של מראה רומנטי, חתרני, פאנק, ג'נטלמן, חופשי". עוד הוסיף כי במראה שלו יש "הגדרה מחדש של זהות למותג". גם קורסיקה מרגיש עכשיו אדם חדש. "למרות שהתחלתי לדגמן ב-2017, רק עכשיו אני מרגיש שהתחלתי באמת. לפני הקעקועים בפנים הייתי אדם אחר".

לדבריו, הבחירה לכסות את פניו וגופו בקעקועים, זאת בחירה באמנות. "זאת הדרך שלי לבוא לידי ביטוי", הוא אומר, "וזה גם נראה מאוד מגניב". בפעם הקודמת שדוגמן מקועקע בכל פניו לוהק לקמפיין של בית יוקרה, היה זה הדוגמן "זומבי בוי" (שם הבמה של ריק ג'נסט) לקמפיין של בית האופנה מוגלר ב-2011, שבע שנים לפני שקפץ אל מותו.

קעקועים אומנם הפכו לאחת המגמות הפופולריות בתרבות ובאופנה בשנים האחרונות – אך הבחירה ללהק דוגמן מקועקע אינה נפוצה. בטח כשהקעקועים על הפנים. קורסיקה סיפר שבעבר סרבו רבים לקחת אותו לעבודות בגלל הקעקועים, אך בוולנטינו הוא מצא משפחה. "אני יודע שהרבה אומרים את זה, אבל ולנטינו זאת באמת משפחה אחת גדולה", הוא אומר, "פייר פאולו יודע את שמו של כל אדם שעובד לידו, והוא כל כך מודע לכך שהאנשים האלה חיוניים ליצירת החזון שלו. כולנו כאן כדי להתאחד וליצור משהו כל כך יפה ומלא חזון. אני זוכר שצפיתי בתצוגה הראשונה שלו למותג, ונדהמתי מכמה שהוא מוכשר ומרחיק לכת".

קורסיקה נולד בבסינגסטוק, ליד לונדון, וגדל בניו יורק ובקונטיקט. הוא נשר מבית הספר בגיל 17 ועבר ללונדון. מלבד דוגמנות, הוא גם מוזיקאי, ומאז שהחל לעבוד עם ולנטינו, פנו אליו מספר חברות תקליטים, אך בשלב זה הוא מרגיש הכי בנוח ליצור מוזיקה מחדר השינה שלו עם חבריו כך ש"אין לי מגבלות על מה שאני יוצר".

בינואר האחרון גם הוציא EP ראשון, שנשמע כמו שילוב בין היפ הופ, אלקטרו ונגיעות רוק פסיכדלי. שיר חדש שלו צפוי לצאת בחודש הבא בליווי קליפ שצילם עם חבריו. "אנשים כנראה היו קוראים למוזיקה שלי היפר פופ", הוא אומר, "אבל כשאתה שומע את המוזיקה שלי, אתה יכול להגיד שהקול שלי לא מקושר לז'אנר מסוים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button