"זה כל מה שאנחנו מכירות מגיל אפס, עולם האופנה ועולם הטיפוח". שירה ואמה גוטמן-קורן בביתן

שירה ואמה גוטמן-קורן מול המראה: "נולדנו לאימא הנכונה ולאבא הנכון"

התלתלים שהוחלקו, החשיפה לציבור מרגע שנולדו לגלית גוטמן וזיו קורן, והיחס למראה שלהן – האחיות היפות שהפכו לדוגמניות בפני עצמן מכניסות אותנו לאמבטיה ופותחות שנה חדשה

פורסם:
צפו: שירה ואמה גוטמן-קורן מול המראה באמבטיה
( צילום: טל שחר)
שירה גוטמן-קורן (22), דוגמנית, מעצבת תכשיטים ובעלת המותג Studio Sea, ויוצרת תוכן לאינסטגרם; אמה גוטמן-קורן (17), דוגמנית ושחקנית. פרזנטוריות של L. Raphael Geneve

שירה ואמה, איך הכול התחיל?

שירה: "היינו צריכות להיוולד לאימא הנכונה ולאבא הנכון. זה כל מה שאנחנו מכירות מגיל אפס, עולם האופנה ועולם הטיפוח. זה כל הזמן היה שם. ככל שאנחנו גדלות, אנחנו מגלות יותר מה הכיוון שלנו, כל אחת בתחומה. גם החיבור עם רונית רפאל הוא מאוד טבעי, מאוד משפחתי".
אמה: "כמו ששירה אמרה, נולדנו לזרועות הנכונות. התחלתי לדגמן כבר בגיל 10 לגלי ולסולוג. לאימא היה מאוד חשוב לשמור עלינו כשהיינו קטנות, ופחות הייתה לנו אמירה. כשגדלנו והייתה לנו יותר אמירה, התחלנו לקבל החלטות ביחד לגבי קמפיינים".

שתיכן בחרתן גם לשמור על שם המשפחה גוטמן של אימא.

"ככה נולדנו", הן עונות יחד, "את זה אימא בחרה בשבילנו".
10 צפייה בגלריה
שירה ואמה גוטמן-קורן בביתן
שירה ואמה גוטמן-קורן בביתן
"זה גם עולם מאוד מורכב לכל מי שרואה אותו מקרוב". שירה ואמה גוטמן-קורן בביתן
(צילום: טל שחר)

תמיד נמשכתן לעולם הזה?

שירה: "אפשר להגיד שכן. נכון שנולדנו לתוך הדבר הזה ונכון שאם היו לנו הורים אחרים, אז כל אחת מאיתנו הייתה אולי הולכת לכיוון אחר שמושך אותה. ונכון גם שזה נפתח לנו מגיל אפס. אבל כל אחת מאיתנו מרגישה מאוד שם".
אמה: "אני חושבת שהרבה זו הדוגמה מהבית. גדלתי עם אימא שיש לה מחלקה שלמה של קרמים ושמנים לכל אזור בגוף, והכול נורא מסודר. גם אני מאוד אוהבת להרגיש מטופחת. גדלנו עם זה. עד גיל מאוחר לא הבנתי שהעבודה של אימא שונה. חשבתי שאצל כל הילדים עוצרים את אימא ברחוב ומבקשים להצטלם איתה, ושצלמי פפראצי רודפים אחרי כל האימהות. אבל זה גם עולם מאוד מורכב לכל מי שרואה אותו מקרוב. זה ימים מאוד ארוכים של עבודה, זה הביקורות וזה שיש לאנשים תמיד מה להגיד. זה לא ללכת למשרד. זה כל יום עם אנשים שונים. זה לא תמיד פשוט כמו שזה נראה".

קיבלתן מאימא טיפים ועצות?

אמה: "לא קיבלנו משהו ספציפי, אבל לימי הצילום הראשונים אימא באה להשגיח ולראות שהכול תקין".
שירה: "אם יש משהו שאני כל פעם מופתעת ממנו כשאני עם אימא על הסט – זו הרצינות שלה. אני עוצרת ושואלת: מי את? יש לה משמעת עבודה מטורפת. היא סופר חדורת מטרה. לא רואה שום דבר מסביב. אם זה משהו שהיא צריכה לעשות – היא עושה. זה משהו שאני מאוד מתפעלת ממנו כל פעם שאני איתה על סט. למדתי ממנה שזו הדרך להתנהג בימי צילום. זה מצחיק, כי כשהייתי יותר קטנה לא הבנתי את השינוי שחל בה על הסט. הייתי שואלת אותה כל הזמן: אימא, הכול טוב? הכול בסדר? מרוב שהיא הייתה רצינית. אנחנו משתדלות ללמוד את זה ממנה וליישם".
10 צפייה בגלריה
גלית גוטמן עם בנותיה שירה ואמה גוטמן-קורן
גלית גוטמן עם בנותיה שירה ואמה גוטמן-קורן
"יש לאימא משמעת עבודה מטורפת". גלית גוטמן עם בנותיה שירה ואמה גוטמן-קורן
(צילום: טל שחר)

גם אתן רואות באופנה קריירה ארוכת שנים, כמו אימא?

שירה: "עד לפני שנתיים, לא ידעתי מה אני רוצה לעשות ובמה אני רוצה להתעסק. כמו רבים אחרים, הקורונה גלגלה אותי למה שאני עושה היום. אני מעצבת ומייצרת תכשיטים. יש לי סטודיו בבית, שאפשר למצוא בו את כל האקססוריז לחופשת קיץ מושלמת. חוץ מהתכשיטים שלי, יש גם תיקים, כובעים ועוד פריטים שאני מייבאת. זה נולד בסגרים בקורונה, כשיכולנו רק לחלום על חופשות. כשהשתחררתי מהצבא, הוצאתי את הרעיון לפועל. אני עושה הכול בסטודיו – מהעיצוב עד הייצור, צילומים, פוגשת לקוחות, אינסטגרם, הכול. אני גם עושה שיתופי פעולה עם חברות בארץ ובחו"ל. כמובן שלצילומים קיבלתי הרבה טיפים מאבא שלי, הצלם זיו קורן. כשפתחתי את הסטודיו, הרגשתי שלקחתי קצת מפה וקצת מפה למקום שרציתי. אני שואבת השראה כל הזמן ומכל דבר. זה לא שיש לי תכנון מטורף לעתיד. אני זורמת עם מה שאני אוהבת ועם מה שאני רואה. יש לי קו מאוד נקי, שזה מאוד אני. אני שומרת על מי שאני. לקחתי בקורונה קורס בשנקר בזום, ששילב סטיילינג ורשתות חברתיות. זה גם נתן לי כיוון. את השאר לימדתי את עצמי לבד. היה לנו כל כך הרבה זמן פנוי בסגרים".
אמה: "לשירה יש באופן טבעי את האסתטיקה שלה. היא לא הייתה צריכה לא את אימא ולא את אבא, וזה הוביל אותה לאיפה שהיא היום. לגביי, אני חושבת שאני צעירה מדי להחליט מה אעשה כל החיים. אני עוד תלמידת תיכון. כרגע, אני מאוד נהנית. זה לא שאני בונה על קריירה שלמה. אני בעד לעשות מה שיעשה לי טוב. אני מקווה שאצליח במה שארצה לעשות".
10 צפייה בגלריה
שירה גוטמן-קורן
שירה גוטמן-קורן
"היום אני יכולה להגיד שאני שלמה עם המראה שלי ויודעת גם לשחרר ולאהוב את מה שיש". שירה גוטמן-קורן
(צילום: טל שחר)

מה אתן עושות עכשיו?

אמה: "בדיוק בימים אלה, אני מצטלמת לסדרת הנוער 'זיגי'. התחלנו לצלם לא מזמן ואלה צילומים של כמה חודשים. אני מאוד נהנית. זו עבודה לא פשוטה. אני שמחה שקיבלתי את ההזדמנות להתחיל בעולם המשחק. לאחרונה הצטלמתי לקמפיין העולמי של רונית רפאל. מעבר לזה שאני מאוד אוהבת את המוצרים, היה לי את הכבוד להצטלם לצד אימא שלי בקמפיין משותף. זה היה הכי כיף בעולם להיות איתה על הסט וזה יום שאני לא אשכח אף פעם. יש לי גם עוד עבודה. בזכות שבוע האופנה, הכרתי את המאפר גילי אלגבי, שהוא החיים שלי. הכרנו בשנה שעברה, כשהוא איפר מאחורי הקלעים. מאז אני עובדת איתו צמוד בניהול היומן שלו בסטודיו. אני עם שני טלפונים ניידים כל הזמן. מצליחה לתמרן בין העבודה הזו ללימודים ולצילומים. למזלי, הם מאוד מתחשבים והכי קשובים אליי בעולם ורוצים בהצלחתי".
שירה: "חוץ מהעבודה בסטודיו שלי, העבודה באינסטגרם היא גם חלק בלתי נפרד מהיום-יום שלי. הקמפיין שלי לפיקס להלבשה תחתונה, שיצא דקה לפני הקורונה, פתח לי את הדלת לעבודה באינסטגרם. גם בקורונה עשיתי כמה צילומי סלפי והתחלתי לקבל הצעות לשיתופי פעולה באינסטגרם".
10 צפייה בגלריה
אמה גוטמן-קורן
אמה גוטמן-קורן
"חשבתי שצלמי פפראצי רודפים אחרי כל האימהות". אמה גוטמן-קורן
(צילום: טל שחר)

מה היה הרגע הכי טוב שלכן עד כה?

שירה: "כשפתחתי את הסטודיו. הרגשתי שאני עושה משהו שאני מאוד מסופקת ממנו ומאוד גאה בו. אני עושה משהו שאני מאוד אוהבת. בכל פעם שבאה לקוחה ועושה הזמנה, אני עדיין מתרגשת כאילו זו ההזמנה הראשונה. יש לי קשר מאוד טוב עם הלקוחות שלי. יש לי משהו בידיים שאני מאוד גאה בו ומצליחה להביא את עצמי ונהנית מהעשייה".
אמה: "כשצעדנו שלושתנו על המסלול בשבוע האופנה האחרון. מאוד התרגשתי והלב דפק לי. הייתי בלחץ וכמעט התעלפתי. בסוף עמדתי בזה בגבורה וזה היה כל כך מרגש שהיינו ביחד כולנו ברגע כזה. אני עובדת בשבוע האופנה בהפקה עם מוטי רייף כבר מ-2015. אבל כשהגיע הרגע שלי לעלות לבמה עם שירה ואימא, התרגשתי מזה מאוד".
שירה: "אמה מזניקה אותנו בתצוגות מאחורי הקלעים כבר כמה שנים".

אתן שלמות עם המראה שלכן?

שירה: "היום אני יכולה להגיד שאני שלמה עם המראה שלי ואני יודעת גם לשחרר ולאהוב את מה שיש ולהיות שלמה עם עצמי. אין לי גם שום בעיה לעשות את מה שיידרש כדי להרגיש יותר טוב עם עצמי, כמו ספורט וטיפולים אצל רונית רפאל כדי לשמור על העור שלי. אני חושבת יותר לטווח הארוך".
אמה: "אני חושבת שאין בן אדם שקם בבוקר ומתפעל מעצמו. אני משתדלת לחבק את מה שיש. אין מישהו שהוא מושלם, ואני מקבלת את עצמי כמו שאני. ברור שיש ימים שאני לא מרוצה. אני עדיין ילדה. שתינו עושות ספורט וטיפולים כדי להרגיש זוהרות וטוב עם עצמנו".
10 צפייה בגלריה
שירה ואמה גוטמן-קורן בביתן
שירה ואמה גוטמן-קורן בביתן
שירה ואמה גוטמן-קורן בביתן
(צילום: טל שחר)

עשו לכן פעם פשלת טיפוח?

שירה: "טפו, חמסה, לא!"
אמה: "חוץ מזה שפעם כשבאתי לעשות גבות טפטפו לי שעווה על המכנסיים שהרסה לי אותם, אז טפו, חמסה, לא! ושיישאר ככה".

יש לכן טיפ טיפוח מנצח?

"להסיר את האיפור לפני השינה", הן עונות יחד.
אמה: "להקפיד גם על שגרת טיפוח ולמרוח תמיד קרם הגנה".
שירה: "ולשתות הרבה מים. יש לי עוד טיפ מצוין: להשתמש במגבות חד-פעמיות של לייף. הן אקולוגיות, מתכלות ושומרות על היגיינה מקסימלית של עור הפנים. אמה ואני משתמשות רק בהן".

מה דעתכן על הזרקות וניתוחים פלסטיים, בעד או נגד?

שירה: "כל אחת צריכה לעשות מה שטוב לה ומה שגורם לה להרגיש בנוח. כל אחת ומה שהיא אוהבת. אישה צריכה לעמוד מול המראה ולהגיד: אני אוהבת את מה שאני רואה".
אמה: "בין אם זה טבעי ובין אם לא, בין אם את אוהבת את מה שטבעי ובין אם צריך להשקיע – אני בעד שכל אחת תרגיש בנוח עם עצמה".
10 צפייה בגלריה
שירה ואמה גוטמן-קורן בביתן
שירה ואמה גוטמן-קורן בביתן
"שתינו עושות החלקה אצל מיקי בוגנים מגיל 13-12, כי שתינו ממש מתולתלות"
(צילום: טל שחר)

ספרו על שגרת הטיפוח שלכן.

שירה: "אני שוטפת את הפנים בבוקר ובערב עם הסבון של רונית רפאל מסדרת מינרל, שמתאימה לעור צעיר. אני מנגבת עם המגבות החד-פעמיות של לייף. מורחת סרום מסדרת מינרל וקרם לחות מאותה סדרה. מעל אני מורחת תמיד קרם הגנה עם SPF50. אני אוהבת איפור מינימלי. מתחילה תמיד בהברשה של הגבות עם המברשת של מיקי בוגנים. מורחת קצת קונסילר של מאק מתחת לעיניים, מפדרת עם הפודרה המושלמת של סן לורן בעיקר באזור המצח, כי היא מנטרלת הברקות. מעליה אני מפזרת גם את הפודרה סטודיו פיקס של מאק, שנותנת מראה מאוד חלק ואחיד לעור בלי נקבוביות, מעל את הסומק הקרמי של אנסטסיה בוורלי הילס, שאני מניחה על עצמות הלחיים ועל קצה האף למראה שזוף. יש לו בצד השני גם מברשת לטשטוש וזה מאוד נוח. אני משתמשת במסקרה של סן לורן. על השפתיים אני מורחת רק ליפ באלם – שפתון לחות של וולדה למראה טבעי. אני מכורה ללחות המטורפת שלו. לאיפור הערב שלי, אני מתנסה עכשיו במוצרים של קיילי ג'נר, שהגיעו לסופר פארם. יש לה ליפסטיק עמיד עם תוחם, שנותן לי מראה לערב. ואם אני מתפרעת – אז אודם אדום של מאק. בשגרת הלילה שלי, למדתי מאימא למרוח תמיד סרום מיוחד מתחת לעיניים. פעם בשבוע אני עושה מסכה מסדרת מינרל ל-20 דקות ופעם בחודש אני מתייצבת לטיפול פנים לניקוי העור אצל רונית רפאל. פעם בשנה אני עושה שם טיפול שנקרא SRC – לוקחים ממני דם ומכניסים לצנטריפוגה ואת הפלזמה שעולה שם, עם החומרים הכי חיוניים – מזריקים לי לפנים. זה ממריץ את הדם, וממשיכים לראות את האפקט חודשים אחר כך".
אמה: "אחת לחודש, אני עושה טיפול פנים לניקוי אצל רונית רפאל. אחת לשבועיים אני עושה בבית מסכת פנים של רונית רפאל. אני שוטפת את הפנים פעמיים ביום עם סבון פנים. מורחת בבוקר סרום ומקפידה להחדיר אותו עם המכשיר החדש של L. Raphael Geneve. זה מכשיר לשימוש ביתי עם טכנולוגיות מתקדמות של RF, אור לד וגירוי חשמלי. יש בו כמה סוגי אור לד לטיפול כדי לעזור להחדיר את הסרום לשכבות העמוקות של העור. הוא גם מאוד נעים לשימוש וזה לוקח בדיוק כמה שניות. מעל הסרום אני מורחת קרם פנים מסדרת מינרל. קרם הגנה הוא פריט חובה. אני משתמשת בקליניק עם SPF50. הוא מושלם והולך איתי לכל מקום. האיפור שלי מאוד מינימלי. אני מתחילה תמיד עם הריסים, כדי שאם אתלכלך אוכל לנקות בלי להרוס את האיפור. אני משתמשת קודם במעגל הריסים של מאק ואחר כך במסקרה האדומה של פופה. היא מושלמת ויש לי סטוקים ממנה. לאחר מכן, אני מורחת קונסילר ומייק-אפ של רבולושן. יש להם גוון בהיר, שמתאים בול לעור שלי. אני מטשטשת עם המברשת הצפופה של מאק, למריחה אחידה. לאחר מכן, פודרה סטודיו פיקס של מאק, ברונזר של מיקי בוגנים שאני מפזרת עם מברשת רכה וגדולה, גם היא של מיקי. על הגבות אני מורחת גלוס גבות שקוף של מאק. על השפתיים אני מורחת תמיד את שפתון המקסימום של מיקי בוגנים, שנותן לי נפח מדהים. אם אני ממש משקיעה, אני שמה גם את התוחם של קיילי ג'נר בגוון 300, שמתאים בול לבהירות כמוני".
10 צפייה בגלריה
גלית גוטמן ואמה גוטמן-קורן בקמפיין לרונית רפאל
גלית גוטמן ואמה גוטמן-קורן בקמפיין לרונית רפאל
"היה לי את הכבוד להצטלם לצד אימא שלי בקמפיין משותף". גלית גוטמן ואמה גוטמן-קורן לרונית רפאל
(צילום: עידו לביא)

מה לגבי הגוף?

שירה: "הבושם שלי הוא ההרמס הכתום 'או דה מרווי'. אני אוהבת את הדיאודורנט של דאב בסטיק בריח מלפפון. קרם גוף אני לא מורחת. ואני עושה טיפולי לייזר אצל רונית רפאל".
אמה: "אני אוהבת עכשיו את הבושם של פורלה ואת הדיאודורנט של לנקום בורג', שיש לו ריח מחרפן. קרמים ושמנים לגוף אני לא סובלת".

איך אתן מטפלות בשיער?

שירה: "אני חופפת עם השמפו של מיקי בוגנים ומורחת מסכה לשיער של קרסטס, שמיקי התאים לי. מיקי הוא היחיד שאי פעם נגע לי בשיער וסיפר אותי. אני מסתפרת ועושה פן והחלקות אצלו".
אמה: "שתינו עושות החלקה אצל מיקי מגיל 13-12, כי שתינו ממש מתולתלות. אנחנו יצאנו הבנות של ביונסה וג'יי זי. זה מהצד של אבא, כי לאימא יש שיער חלק. גם אני משתמשת במוצרים של מיקי בוגנים, בשמפו ובמסכה. הם מעולים".

יש לכן שגרת תזונה וכושר?

שירה: "אני מאוד אוהבת את כל מה שלא מומלץ לאכילה. מאוד אוהבת ג'אנק פוד. לא מונעת מעצמי כלום, אבל בכמויות מדודות. אבל גם מאוד אוהבת ספורט מגיל מאוד צעיר. זה לגוף ולנפש. עכשיו אני בקטע של פילאטיס. אחרי שניסיתי כל מיני פעילויות, הבנתי שזה הכי נכון לגוף שלי. אני שותה המון מים. כשמקפידים לשתות, מיד רואים את השינוי על העור. אני מכינה לי בקבוק וחותכת מלפפון בפנים כדי שיהיה לזה טעם, ואז ממלאת אותו שוב ושוב. אני מתה על זה. זה ממש טעים".
אמה: "אני מקפידה לאכול כמה שיותר ירקות, למרות שאני גם אוהבת ג'אנק פוד. מבחינת כושר, אני עושה גם אימונים אישיים וגם פילאטיס מכשירים פעמיים-שלוש בשבוע עם אותה מאמנת. אני משתדלת להקשיב לגוף שלי ולמה שהוא זקוק".

עצה שהייתן נותנות לעצמכן?

שירה: "לעצמי הצעירה יותר, הייתי מייעצת לא להיחשף לשמש בשום שלב. קרם הגנה וכובע כל הזמן ולא להיחשף לשמש בכלל".
אמה: "לעצמי לעתיד הייתי מייעצת לטפח את העור תמיד ולדאוג גם לשיער".

מה תאחלו לאימא, שחגגה עכשיו 50?

שירה: "אני מאחלת לאימא שתישאר בדיוק כמו שהיא, הדוגמה המושלמת לאישה שהיא חזקה, עצמאית, דעתנית ומוצלחת. שתמשיך בדרך שלה ושתיהנה מסיפוק ומהגשמה עצמית כל יום מחדש".
אמה: "אני מאחלת לאימא שתישאר מודל לחיקוי עבורנו ועבור נשים רבות במדינה. שתמשיך להיות צנועה, חרוצה וסוחפת כמו שהיא. שתמיד תהיה בריאה, מאושרת ומוקפת באנשים שעושים לה טוב".

ומה תאחלו לעצמכן לשנה החדשה, הבאה עלינו לטובה?

אמה: "שנהיה מאושרות, שנמשיך בעשייה ושנמשיך לפרוח, ורק בריאות, אושר וכושר".
שירה: "שנגשים את עצמנו, נהיה מסופקות ונמשיך להיות ביחד".
איפור לתמונות סטילס: שלומית שמואל | עיצוב שיער: אבישי מסטי | תכשיטי פנינים: שירה גוטמן-קורן ל-Studio Sea
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button