אף הופעה לא שלמה בלי שיער מטופח. לוריאל פרופסיונל

להגדיל ראש: חמש המלצות למראה שיער מטופח בקלות

איך לתת יחס מיוחד דווקא לקרקפת, מה יש לעשות נגד המים הקשים בישראל, איך כדאי לייבש ואיזה אביזרים יעזרו לעיצוב התסרוקת – טיפים שלא דורשים ביקור במספרה

פורסם:
כשהשיער נראה טוב – הכול (כמעט) נראה הרבה יותר טוב. מאידך, שיער מוזנח יכול לחרב גם את ההופעה המטופחת ביותר. אספנו כמה המלצות שישדרגו פלאים את מראה השיער.

הטיפוח

הקרקפת היא עכשיו מוקד תשומת הלב של מותגי השיער, שמעניקים לה יחס מיוחד יותר מתמיד. לסיסלי פריז יש סרום מיוחד לקרקפת, מתוך סדרת הריטואל המעולה שלהם לשיער, שמבטיח להחיות ולחזק את שורשי השיער. ניתן למרוח אותו על קרקפת יבשה או רטובה, בלי שהדבר יפגע בעיצוב השיער (699 שקל ל-60 מ"ל, ברשתות הפארם). לקרסטס יש סרום לילה לקרקפת, שמורחים לפני השינה לשמונה שעות של הזנה עמוקה לשיער (917 שקל ל-90 מ"ל, במספרות מורשות).
בחידושים הנוספים: סדרת Metal Detox של לוריאל פרופסיונל, שרשמה פטנט חדש הודות ליכולתה לנטרל את השפעת המתכות בשיער. מתברר כי המתכות במים מצטברות על השיער מהחפיפות, גורמות לשבירתו ומשפיעות לרעה על הגוון שלו. בין השאר, הן גורמות לגוון הכתמתם בשיער אחרי הבהרות. בסדרה שמפו (85 שקל ל-300 מ"ל) ומסכה (209 שקל ל-500 מ"ל, במספרות מורשות). סדרת דרים לונג של אלביב מלוריאל פריז, שנועדה לשיער ארוך, השיקה את המוצר וונדר ווטר, המוגדר כטיפול פלא לשיער ארוך וחלק יותר תוך שמונה שניות, הודות לטכנולוגיית למלר החדשנית (40 שקל ל-200 מ"ל, ברשת סופר-פארם). לרגל ההשקה אף נעשה סקר של המותג, שלדבריו מצא כי ישראליות מעדיפות שיער ארוך.
6 צפייה בגלריה
מוצרים לשיער של סיסלי, טרזמה, עינת סברלו וקרסטס
מוצרים לשיער של סיסלי, טרזמה, עינת סברלו וקרסטס
מוצרים לשיער של סיסלי, טרזמה, עינת סברלו וקרסטס
(צילום: יחצ, איילת ארד)

מאידך, גם מוצרי השיער של טרזמה מצטיינים בשיקום השיער, הודות לנוסחה הייחודית בתוספת ביוטן ותרכובת פרו-בונד, אשר חודרת לסיב השערה ומסייעת בשיקום שלה. המחירים גם מצוינים (25-15 שקל, ברשתות הפארם והשיווק). מעצבת השיער הצמודה של נועה קירל, עינת סברלו, השיקה אף היא מותג שיער משלה בשיתוף פעולה בלעדי עם טרמינל X. בסדרה סרום, שמפו טיפולי, מסכה טיפולית, מסכה לשיער בלונדיני וקרם גלייז לתלתלים (330-100 שקל, באתר טרמינל X). סדרות משקמות חדשות לשיער יש גם ללה בוטה: סדרת הוט קוטור לריכוך, סדרה זהובה לשיקום, סדרה צהובה לניקוי יסודי וסדרה אדומה לכל סוגי השיער (389-299 למארז מוצרים, באתר לה בוטה). מותג השיער K18 Biomimetic Hairscience, שהגיע לאחרונה לישראל מארצות הברית, טוען לפטנט מיוחד לתיקון הנזקים בשיער תוך ארבע דקות בלבד. הוא מבוסס על טכנולוגיה מיוחדת הפועלת בשרשראות הקרטין בעומק השיער, כדי לתקן את השברים והנזקים המצטברים ולהפוך את השיער לבריא יותר. מדובר בטיפול בשני מוצרים: הראשון במספרה לשיקום השיער ולמראה חלק יותר, השני עם מסכה לשיער בבית (349 שקל ל-50 מ"ל, במספרות בלבד).
6 צפייה בגלריה
מוצרים לשיער של לוריאל פריז, K18 Biomimetic Hairscience, לוריאל פרופסיונל ולה בוטה
מוצרים לשיער של לוריאל פריז, K18 Biomimetic Hairscience, לוריאל פרופסיונל ולה בוטה
מוצרים לשיער של לוריאל פריז, K18 Biomimetic Hairscience, לוריאל פרופסיונל ולה בוטה
(צילום: יחצ)

השטיפה

המים הקשים בישראל משפיעים לרעה גם על השיער. עם זאת, לא כולנו יכולות להיות קים בייסינגר, שסיפרה פעם כי היא שוטפת את ראשה במים המינרליים של אוויאן. עכשיו יש את ראש המקלחת לוטוס של חברת צפטר השוויצרית, המסנן מהמים את כל המתכות הכבדות (פלואוריד, כלור וכימיקלים אחרים) החודרות לשיער (וגם לעור). יש לו מערכת טיהור כפולה המרככת את המים ומטהרת אותם. בנוסף, כוללת המערכת גם פילטר מיוחד עם ויטמין C, המעניק טיפול אנטי-אייג'ינג במקלחת לשיער ולעור הפנים, ומשאיר ניחוח מרענן של הדרים (640 שקל, באתר צפטר).

המגבת לשיער

אחרי החפיפה, מומלץ להשתמש במגבת מיקרופייבר, שעדינה יותר כלפי השיער, מונעת שבירה וקרזול, וסופגת את עודפי הנוזלים במהירות שיא. במיוחד כשהיא מעוצבת כמו טורבן ומעניקה תחושה זוהרת של כוכבת הוליוודית מפעם. מגבת Daily Concept עונה על כל הדרישות (59 שקל, באתר Oh Glow).
6 צפייה בגלריה
מגבת מיקרופייבר של דיילי קונספט
מגבת מיקרופייבר של דיילי קונספט
מגבת מיקרופייבר של דיילי קונספט
(צילום: יחצ)

הפן המעצב

בדייסון מצליחים להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש. כעת הם השיקו מהדורה חדשה של הפן המעצב סופרסוניק, כשבנוסף לאביזרים הרגילים נוסף גם אביזר לייבוש עדין של השיער, שתוכנן להיות ידידותי יותר עבור שיער עדין וקרקפות רגישות. הוא מפזר את האוויר תוך יצירת זרם עדין וקריר יותר, ועדיין מבטיח ייבוש מהיר של השיער. הוא מתאים במיוחד לייבוש החלק העליון של הראש (באזור שביל השיער, למשל) ומצוין לתחזוקה קלה לפני היציאה מהבית. אביזר נוסף המגיע במהדורה החדשה הוא Flyaway – הבשורה הגדולה, לטעמי. מדובר באביזר עיצוב למראה חלק וישר, שלא דורש כמעט שום מיומנויות לייבוש שיער עצמי. הוא עושה את כל העבודה לבד, מנטרל חשמל סטטי בשיער, מעניק גימור חלק ומבריק, ומותיר גל חיצוני או פנימי, לפי בחירה, בקצוות השיער. התוצאה היא מראה מלוטש במיוחד. כמו תמיד, הסופרסוניק כולל את הטכנולוגיה המתקדמת של דייסון עם בקרת חום חכמה, המגנה על השיער מנזקי חום קיצוני ולא עוברת את הטמפרטורה של 150 מעלות צלסיוס (1,750 שקל, ברשתות הפארם, בחנויות נבחרות ובאתר דייסון).
6 צפייה בגלריה
הפן סופרסוניק של דייסון (מימין) וראש המקלחת לוטוס של צפטר
הפן סופרסוניק של דייסון (מימין) וראש המקלחת לוטוס של צפטר
לשטיפה ולעיצוב: הפן סופרסוניק של דייסון (מימין) וראש המקלחת לוטוס של צפטר
(צילום: יחצ)

האביזרים המשלימים

כתבתי לא פעם על השדרוג ששינה על ציפית משי מעניקה למראה השיער (והפנים). במיוחד לשיער שעבר טיפולי צבע, גוונים, החלקות וכל מה שביניהם. עכשיו ניסיתי גם את גומיות הסקרנצ'י ממשי טהור של המותג Slip, שזו כל התמחותו, והן באמת ידידותיות לשיער ולא קורעות אותו (44 ליש"ט לשש גומיות משי, להזמין רק מאתרים בחו"ל).
6 צפייה בגלריה
גומיות משי
גומיות משי
גומיות משי
(צילום: מתוך האתר www.cultbeauty.com)

גם את המברשת הגמישה והמיוחדת של MANTA, שהומלצה לאחרונה על ידי גווינת' פאלטרו, ניתן להזמין אונליין והיא מתגלה כמרשימה בהחלט. היא לא מחרבת את הפן, מעסה את הקרקפת, מגיעה בגודל קטן וקומפקטי הנכנס לתיק, ואפילו מאובזרת בכיסוי בד מיוחד (30 דולר, באמזון).
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button