תמונת הקמפיין. סופר מודלס בכל הגילים

מזהים? 8 דוגמניות על בתמונה אחת

בית האופנה מנסה לחזור לימי התהילה שלו ומוציא קולקצייה חדשה שמתבססת על ערכי המייסדת - דונה קארן. דוגמניות על בכל הגילים, מלינדה אוונג'ליסטה וסינדי קרופורד ועד קרלי קלוס ואימאן חמאם, הצטלמו לקמפיין

פורסם:
בית האופנה "דונה קארן ניו יורק", שהקימה בשנת 1984 מעצבת האופנה היהודייה דונה קארן, חוזר בהשקה מחודשת, הבנוי על ערכי המייסדת, שפרשה מהמותג לפני תשע שנים. בתמונות הקמפיין החדש שעליו הופקדה הצלמת אנני לייבוביץ', מככבות שמונה סופר-מודלס משנות ה-80 והלאה: לינדה אוונג'ליסטה, סינדי קרופורד, שלום הארלו, אמבר ולטה, ליה קבדה, קרוליין מרפי, אימאן חמאם וקרלי קלוס - דוגמניות שכבר הפכו למפורסמות יותר מהמותגים שאליהן הן מצטלמות, ושמן הפרטי בלבד מעיד על המעמד שלהן בעולם האופנה. השמונה צולמו יחד לבושות את קו ה-Easy 7 הנודע של המותג, פילוסופיית עיצוב לאישה המודרנית המורכבת משבעה חלקים פשוטים במלתחה, שניתן לערבב יחד וללבוש מחדש. האם 40 שנה מאז שהפילוסופיה הזו הגדירה את היחס בין נשים קרייריסטיות לאופנה, היא עדיין רלוונטית?
2 צפייה בגלריה
קמפיין לקולקצייה של דונה קארן
קמפיין לקולקצייה של דונה קארן
תמונת הקמפיין. סופר מודלס בכל הגילים
(צילום: DK ,Annie Leibovitz)
תחת הכותרת In Women We Trust (כותרת קמפיין של קארן מ-1992) מושקת היום (ה') קולקציית אביב-קיץ 2024 של המותג, שעבר מאז פרישתה של קארן ב-2015 טלטלה. שנה לאחר עזיבתה גם נמכר המותג, עד אז בבעלות תאגיד היוקרה LVMH, תמורת 650 מיליון דולר לקבוצת G-III Apparel שמחזיקה בו היום. הקבוצה מקווה להשיב את התהילה, וגם את הלקוחות, לדונה קארן. הבחירה בשמונה דוגמניות בטווח גילים רחב שבין 58 (אוונג'ליסטה) ל-27 (חמאם), נועד כדי לפנות לשורה ארוכה של נשים בטווח גילים זה, לקוחות פוטנציאליות של המותג. טווח המחירים נע בין 159 דולר ל-599 דולר, ונכון להיום הוא צפוי להימכר באתר המותג ובבתי כלבו כמו נורדסטורם, מייסייס ועוד.
קולקציית הביכורים של "דונה קארן ניו יורק" הושקה ב-1985 ומאז סימנה את קארן כאחת ממעצבות האופנה המשפיעות בעולם. בשנת 2004 היא קיבלה פרס מפעל חיים ממועצת מעצבי האופנה של אמריקה (CFDA), ושלוש שנים לאחר מכן פרס דומה ממכללת שנקר ברמת גן, שאליה הגיעה לביקור מיוחד, אחד מיני רבים שלה בישראל. "דונה מייצגת כוח וחושניות. היא מאפשרת לך להיות מי שאת רוצה להיות", אמרה אוונג'ליסטה ליומון האופנה WWD. ״אנחנו צריכות יותר נשים שיובילו אותנו בעתיד, כי נשים חושבות אחרת", הוסיפה ולטה. "קארן הציגה סגנון חדש של לבוש שחגג נשים ואת גופן", אמרה קרופורד.
2 צפייה בגלריה
דונה קארן. המותג מנסה לחזור למקורות
דונה קארן. המותג מנסה לחזור למקורות
דונה קארן. המותג מנסה לחזור למקורות
(צילום: gettyimages)
באתר המותג כבר ניתן להציץ הבוקר בפריטי הקולקציה החדשה (באתר הרשמי אין משלוחים לישראל, אך שווה לבדוק דרך אתרי בתי הכלבו. נורדסטורם, לדוגמה, עושים משלוחים לארץ), שמציגה בעיקר קלאסיקות מודרניות, חלקן פריטים איקונים מארכיב בית האופנה, כמו שמלות שחורות ללא שרוולים, ז'קט בגזרת מעטפת עם חגורה תואמת בעלת אבזם מוזהב, בגד גוף חושף כתף אחת, שניתן ללבוש עם מכנסיים או חצאית מידי, מכנסיים שחורים בגזרה רחבה, וסדרה של תיקי עור בשלל צורות, מהסוג המותאם לחזון של קארן: כזה שיתאים לך למשרד וגם לארוחת ערב במסעדה בסוף היום.
ג'ף גולדברג, סגן נשיא בכיר של G-III, אמר ל-WWD כי הבחירה להשיק מחדש את המותג הגיעה בעקבות הביקוש לפריטי יד-שנייה של המותג בקרב קהל צעיר. "הארכיון של המותג עשיר בדגמים, והמטרה שלנו היא לבנות מותג שנאמן לארכיון ולקודים של דונה קארן כמעצבת, אך בו בזמן להציג קולקציה שמרגישה נכון להיום", אמר. "קארן תמיד עיצבה בגדים עבור נשים אחרות ותמיד הבינה את הגוף הנשי. לכן גם היה לנו חשוב לצאת בקמפיין עם דוגמניות מכל הדורות, שלכולן היה קשר עם דונה קארן לאורך השנים, בין אם דרך קמפיינים או תצוגות. עכשיו הן מתאחדות יחד כדי להראות את היופי ואת הכוח - איך דונה קארן, המותג, מחובר לכל כך הרבה סוגי נשים שונות".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button