זנדאיה לובשת בלמן בפסטיבל ונציה, 2021

זנדאיה היא כוכבת האופנה של 2021: מה חשבתם על הבגדים שלה?

השמלה ה"רטובה", הבטן החשופה, המחשופים העמוקים או הפריטים המפוסלים – השחקנית כבשה את השטיחים האדומים בשלל מערכות לבוש. האם היא מצדיקה את פרס אייקון הסטייל של השנה?

פורסם:
בשנתיים האחרונות קשה להוריד את העיניים מזנדאיה. השחקנית והזמרת האמריקנית שמככבת בימים אלו בסרט הקולנוע "חולית" לצד טימותי שאלאמה (במצטבר היא מופיעה על המסך במשך שבע דקות בלבד, אך מהפנטת בדרכה), אינה רק שחקנית מצוינת – אלא גם אחת המתלבשות הטובות בדור הכוכבות הצעירות של הוליווד. השבוע יוענק לה פרס אייקון הסטייל לשנת 2021 מידי מועצת האופנה האמריקנית (CFDA) – אות כבוד שאותו קיבלו בשנים האחרונות כוכבות כמו ביונסה, ריהאנה, נעמי קמפבל וג'ניפר לופז. זנדאיה בת ה-25 היא האדם הצעיר ביותר בתולדות הפרס ו"זה קרה במהירות על-קולית", כפי שציינו במועצה האמריקנית לאופנה.
אל המעמד הזה הגיעה זנדאיה בזכות לא מעט מערכות לבוש בלתי נשכחות, שיוצר עבורה הסטייליסט הצמוד לואו רואץ'. השניים לא חוששים לקחת סיכונים כמו, לדוגמה, מערכת הלבוש המטאלית בעיצוב טום פורד שלבשה לטקס פרסי המבקרים בפברואר 2020 וכללה מחוך פיסולי, או "השמלה הרטובה" בעיצוב בית האופנה בלמן שלבשה לפרמיירה של הסרט "חולית" בפסטיבל ונציה שהתקיים בחודש ספטמבר האחרון. ליקטנו עבורכם את התלבושות הבלתי נשכחות של זנדאיה מהשנתיים האחרונות, שמוכיחות מדוע היא זוכה, ובצדק, בפרס אייקון הסטייל של 2021. אילו מביניהן אהבתם ואילו פחות?
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button