תנועה לא נכונה אחת, וכל החזה בחוץ. קנדל ג'נר בתצוגה של ג'קומוס

בלי תנועות מהירות: איך הפך המחשוף התחתון והפרובוקטיבי לחביב הכוכבות

ללא חולצה או חזייה, קרדיגן קטנטן שמציג את חלקו התחתון של החזה מסתמן כפריט חובה אצל מפורסמות, וגם כאחד המבוקשים ביותר ברשת. "זו התעוררות מינית מחודשת של תעשיית האופנה"

פורסם:
בתצוגה האחרונה של בית האופנה הצרפתי ג'קומוס, החביב במיוחד על מפורסמות, עלתה למסלול הדוגמנית קנדל ג'נר באחד הפריטים המסוכנים של הרגע: קרדיגן קטנטן וצמרירי עם שרוולים קצרים, שרק לוחית זהב קטנה עם שם המותג מחברת בין שני חלקיו. תנועה לא נכונה אחת, וכל החזה בחוץ.

הפריט הפך מיד לסמל סטטוס בקרב ידועניות כמו בלה חדיד, היילי ביבר ומייגן פוקס. באתר של המעצב, ניתן לרכוש את הקרדיגן בסכום של 270 דולר (873 שקל) במבחר צבעים, או לבחור בדגם מבד ריב עם שרוולים ארוכים ב-300 דולר (969 שקל). ברשתות האופנה כבר יש פרשנויות זולות יותר למותג הלוהט של הרגע, ובעיקר למחשוף המציג את חלקו האמצעי והתחתון של החזה.

אפשר כמובן לפתור את המגמה בהינף יד כבגדים הנלבשים בתצוגות אופנה ועל ידי מפורסמות שבשל חוזים או בגלל חברות קרובה עם המעצבים בוחרות ללבוש את הבגדים. אבל מחקר חדש של פלטפורמת החיפוש Lyst מגלה כי מכירות של פריטים בסגנון זה צמחו ב-78 אחוז תוך שבועיים.
מותג האופנה Pretty Little Thing אף דיווח כי מאז שהחל הטרנד בקיץ האחרון, הוא ראה עלייה של 841 אחוז בחיפוש אחר פריטי לבוש עם המחשוף הזה, שמורכב, כאמור, משני חלקים המחוברים על ידי סיכת ביטחון, וו או שרשרת מתכת דקיקה בלבד.

בריאיון ל"גרדיאן" הבריטי הסבירה עורכת האופנה האנה בנקס-ווקר ממגזין הנשים "גרציה", כי המחשוף החדש הוא חלק מתופעה רחבה, תגובת-נגד למתחולל בתעשיית האופנה בשנים האחרונות. "אופנה התרחקה מכל דבר שניתן לראות בו סקסיות", הסבירה, "ועכשיו אנחנו בהחלט רואים התעוררות מינית מחודשת. ובלי להתנצל".

לעומת זאת, סטייליסטית הכוכבים רושל ווייט מאמינה כי מדובר בטרנד חולף, שמקושר בכלל לעולמות של בגדי חוף. "אני חושבת שזה יכול להיות תוספת מעל בגד ים, כשיוצאים אל החוף או לבריכה בריזורט, המעניקה לבגד הים מראה דרמטי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button