"הצילומים שואלים שאלות על מה זה סקסי ומה זה לנז'רי". להב ונועם ברק, אחיות

איך נראים יחסים קרובים בין נשים בהלבשה תחתונה: "ההתערטלות היא גם אישית"

אם ובת, זוג אחיות, חברות ילדות – מעצבת הלנז'רי הישראלית יפית נקיבלי רוזנברג החליטה להקדיש את צילומי הקולקציה החדשים לקשרים אישיים, בלי ברזלים בחזיות ועם מינימום ריטושים

פורסם:
אם ובת, זוג אחיות, חברות ילדות – צמדי נשים בהלבשה תחתונה מלווים את הקמפיין החדש של מותג הלנז'רי הישראלי The Fluff, שהוקם לפני כשנתיים וחצי על ידי המעצבת יפית נקיבלי רוזנברג, לשעבר מבעלות בוטיק גונדורה בעמק חפר עם שותפתה הדס מור, גם היא כיום בעלת מותג הלבשה תחתונה מקומי. הקמפיין "קרובות" נולד אצל המעצבת מתוך המפגשים הבלתי אמצעיים עם לקוחות, שחלקן מככבות בקמפיין הפיוטי שצילמה תמר קרוון. "השיח עם הלקוחה מאוד חשוף, תרתי משמע", מסבירה נקיבלי רוזנברג. "אני פוגשת אישה זרה שמתפשטת מולי, ולא רק פיזית. ההתערטלות היא גם אישית עם שיחות אינטימיות על גוף, עירום, ילדים".
9 צפייה בגלריה
מיטל רטיג ויפית נקיבלי רוזנברג, אחיות
מיטל רטיג ויפית נקיבלי רוזנברג, אחיות
"זה לא מקרי שאני מתעסקת בחזה הנשי, ודווקא מהמקום החיובי שלו". מיטל רטיג ויפית נקיבלי רוזנברג, אחיות
(צילום: תמר קרוון)

כל הצילומים, אומרת נקיבלי רוזנברג, נעשו עם מינימום התערבות בתוכנות עיבוד כמו פוטושופ. בין המצולמות אפשר לפגוש את המעצבת עצמה, המצולמת יחד עם אחותה הצעירה מיטל רטיג במערכת הלבשה תחתונה שחורה; ואת קרין קידר, מדקרת ומטפלת ברפואת נשים, עם בתה סול, לבושות סט תואם של חזייה ותחתונים בצבעים שונים. הרעיון המקורי, מספרת המעצבת, היה לצלם צמדים של אימהות ובנות בלבד, קשר סימביוטי, בין-דורי, כמעט בלתי ניתן להתרה. אולי כדי למלא את החלל שנפער בה לפני 21 שנים עם מותה של אימהּ.
9 צפייה בגלריה
קרין וסול קידר, אם ובת
קרין וסול קידר, אם ובת
"אולי החזה לא יעמוד למעלה עם חזיית ברזלים – אבל לפחות תנשמי". קרין וסול קידר, אם ובת
(צילום: תמר קרוון)

"אימא שלי נפטרה מסרטן כשהייתי בת 24 והיא הייתה בת 47", נזכרת נקיבלי רוזנברג (45). "למעשה, היא חלתה לראשונה כשהייתי בת 13, ובמשך חמש שנים הייתה מאוד חולה. היום אני מבינה שאת תהליך ההתבגרות שלי מנערה לאישה עברתי בצל סרטן השד שלה. כנראה שזה לא מקרי שאני מתעסקת בחזה הנשי, ודווקא מתוך המקום החיובי שלו. הצילומים שואלים שאלות על מה זה סקסי ומה זה לנז'רי. לאורך השנים, רוב מותגי הלנז'רי לנשים הציגו מראה מאוד מפתה ודגמים של חזיות עם ברזלים. כשנשים מגיעות אלינו, הן משאירות את חזיות הברזלים בפח וזה מאוד משמח אותי. יום אחד נביט אחורה ולא נבין איך שמו לנשים ברזלים בחזיות. בדיוק כפי שקרה עם המחוך".
9 צפייה בגלריה
להב ונועם ברק, אחיות
להב ונועם ברק, אחיות
"אני פוגשת אישה זרה שמתפשטת מולי, ולא רק פיזית". להב ונועם ברק, אחיות
(צילום: תמר קרוון)

עם זאת, ההיסטוריה הוכיחה כי גם המחוך חזר, ובתקופת הקורונה אף זכה לרנסנס בשילובים מוזרים כמו טרנינג ומחוך – כי הרי למה לא לסבול גם בבית, אם אפשר. בתוך כך, האני מאמין של The Fluff הוא חזיות נוחות, ללא ברזלים, עשויות בדים טבעיים, מעוצבות ומיוצרות בישראל. "רוב הנשים מורידות את החזייה כשהן נכנסות הביתה, כי לא נוח להן", היא אומרת. "השחרור הזה הוא לא רק פיזי, אלא מתקשר לאינסוף הלחצים והגדרות התפקיד של נשים בעולם. וזה רק נעשה יותר מורכב עם השנים: להיות האימא המושלמת ולהכיל את הרגשות של כולם. וכל זה בזמן שאת מנהלת בית. אז אולי החזה לא יעמוד למעלה עם חזיית ברזלים – אבל לפחות תנשמי".
9 צפייה בגלריה
שני לוי ואמיר רפפורט, חברות ילדות
שני לוי ואמיר רפפורט, חברות ילדות
"לאורך השנים, רוב מותגי הלנז'רי לנשים הציגו מראה מאוד מפתה". שני לוי ואמיר רפפורט, חברות ילדות
(צילום: תמר קרוון)

סגנון הרטרו של העיצובים מגיע מתוך האהבה של נקיבלי רוזנברג ליד שנייה, וניתן להבחין בכך גם בדגמים המצולמים, שנראים כאילו נשלפו מתוך מגירת תחתונים בשנות ה-50 של המאה ה-20. לצד מספר פריטי לבוש לבית שניתן למצוא באתר המותג, העונה צפויים להיכנס גם שני דגמים של בגדי ים: שלם וביקיני. טווח המחירים של תחתונים (מידות 46-36) נע בין 99-59 שקל, ומחירן של חזיות (קאפים A-DD) הוא 289-150 שקל. מחירים הוגנים עבור מותג המייצר בישראל, יקרים בהשוואה לרשתות בקניונים.
"אני לא תמיד מצליחה להתחרות במחירי רשתות שמייצרות בסין או בטורקיה, אבל משתדלת שהמחירים יהיו נגישים. לכן אני גם לא משווקת לחנויות, אלא מוכרת אונליין ובאירועי מכירה", היא אומרת. "בסופו של דבר, אני סופר גאה בעובדה שהמותג מייצר בישראל, על אף האתגרים הלוגיסטיים כאן".
9 צפייה בגלריה
להב ונועם ברק, אחיות
להב ונועם ברק, אחיות
"השחרור מהחזייה המגבילה הוא לא רק פיזי, אלא מתקשר לאינסוף הלחצים והגדרות התפקיד של נשים בעולם"
(צילום: תמר קרוון)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button