ממייק אפ ועד הדגשה לגבות: מדריך לרכישת מוצרי איפור

המייק אפ שיישאר, הקונסילר שיטשטש והשפתון שיגרום לך לבלוט - בחרנו את המוצרים הכי טובים מכל סוג, אלה שכדאי להחזיק בארון. והם לא חייבים להיות יקרים

פורסם:
נכון, לכל אישה יש את נבחרת המועדפים הפרטית שלה. אבל כשאת צוברת קילומטראז׳ מכובד בחיים וגם כותבת שנים על יופי טיפוח וכל מה שביניהם - את לומדת דבר או שניים. אז אלו פריטי האיפור הטובים ביותר לעניות דעתה של כתבת ביוטי, אלה שישיגו לך מראה חלק למשעי, ללא רבב.

פריימר

לגימור מט - הפריימר הנודע של קלרינס Instant Smooth Perfecting Touch (199 שקל ברשתות הפארם). הוא כבר הפך למוצר קאלט בקרב מאפרים כמו פרנצ׳סקה טולוט, המאפרת הפרטית של ביונסה, ג׳ניפר לופז ושרליז ת׳רון. למראה עור זוהר - הפריימר עשיר הוויטמינים המעולה של בובי בראון Vitamin Enriched Face Base (295 שקל בחנויות בובי בראון ובאתר). מדובר, למעשה, בקרם לחות עם פריימר, המזין את העור ומכין אותו לאיפור. לימים חפוזים, שבהם אין זמן לשלבים מפרכים - הפריימר המצוין של נארס Radiance Primer (150 שקל בחנויות נארס ובאתר), המעניק עור זוהר ומכיל גם הגנה גבוהה (SPF35) מפני קרני השמש.
7 צפייה בגלריה
פריימר של בובי בראון ונארס
פריימר של בובי בראון ונארס
(צילום: יח"צ חו"ל)

מייק אפ

למראה טבעי, המייק אפ סרום של שאנל מסדרת סובלימאג׳ האלוהית Sublimage L'essence De Teint, המאובזר גם במברשת מייק אפ מעולה, הוא הכי טוב שיש (695 שקל ברשתות הפארם ובחנויות שאנל ביוטי). מייק אפ במרקם משי מעולה, החביב על מאפרים בעולם, יש גם לארמני - Luminous Silk (230 שקל בארמני ביוטי בקניון רמת אביב ובסופר פארם גלרי בראשל״צ). להתאמת גוון אפשר להשתמש באלגוריתם של איל מקיאג׳, הבוחר עבורך את הגוון המדויק ביותר מבין 50 גוונים, גם בלי לבקר בחנות. התוצאה היא כשם המייק אפ: Woke Up Like This (289 שקל או 189 שקל דרך שאלון הקוויז, בחנויות איל מקיאג׳ או באתר).

7 צפייה בגלריה
מייק אפ של איל מקיאג' וארמאני
מייק אפ של איל מקיאג' וארמאני
(צילום: יח"צ חו"ל, אור צפתי)

קונסילר

מתחת לעיניים, לקונסילר של שאנל מסדרת סובלימאג׳ אין מתחרים, כי הוא מכיל גם מרכיבי טיפוח. המחיר בהתאם (470 שקל, ברשתות הפארם ובחנויות שאנל ביוטי). הנחמה: הקונסילר מגיע עם מברשת מריחה הנשארת לתמיד. הטוש אקלה של איב סן לורן הוא מוצר קאלט ופריט חובה בכל תיק איפור, לריענון, לכיסוי ולהארות גם במשך היום. יש אותו בגרסת לייט ובגרסה לכיסוי גבוה יותר (170 שקל ברשת אפריל ובחנויות מובחרות). לטשטוש פגמי עור מומלץ הקונסילר החלומי של נארס Soft Matte Complete Concealer (135 שקל בחנויות נארס ובאתר).
7 צפייה בגלריה
קונסילר של איב סאן לורן ונארס
קונסילר של איב סאן לורן ונארס
(צילום: יח"צ חו"ל)

פודרה

לקיבוע האיפור, הפודרה השקופה של נארס Light Reflecting Setting Powder Pressed מצטיינת בנוכחות דיסקרטית ובלתי נראית לעין. ההמלצה היא להצמיד אותה לעור עם מברשת הקבוקי הרב-תכליתית של נארס. פודרה מופלאה במרקמה יש גם לג'יבנשי - Prisme Libre Mini (145 שקל, ברשתות הפארם).

ברונזר

למראה עור שזוף טבעי מומלץ הברונזר הקרמי של שאנל מסדרת Les Beiges, שמתאים למריחה על כל הפנים (225 שקל ברשתות הפארם ובחנויות שאנל ביוטי). הברונזרים של גרלן מסדרת טרקוטה גם כן טובים ביותר (258 שקל ברשתות הפארם). לאיל מקיאג' יש פלטת ברונזרים והארות בשם Mineral Baked Palette (465 שקל ברשת איל מקיאג׳ ובאתר), המפסלת את הפנים.
7 צפייה בגלריה
ברונזר של איל מקיאג' ושל גארלן
ברונזר של איל מקיאג' ושל גארלן
(צילום: מור אורן, גרלן)

סומק

הסומק של מאק Mineralize Blush מעניק הסמקה קלילה כך שניתן לבנות אותו שכבה אחר שכבה (160 שקל בחנויות מאק). לנארס יש את הסומק אורגזמה, שנחשב לרב מכר עולמי (145 שקל בחנויות נארס), וסומק לעור קורן יש למותג הספרדי החדש Masqmai של הדוגמנית והמשפיענית אליס קמפלו (169 שקל ברשת אפריל).

שימר

שימרים מעולים יש לשאנל, מאק, בובי בראון ועוד. אבקת השימר של מאפרת הכוכבות חן אלקבץ היא מהטובות ביותר. גם הכמות חסכונית להפליא ומספיקה לנצח נצחים. עכשיו היא נמכרת יחד עם מברשת האיפור הרב-תכליתית של חן משיער טבעי (600 שקל לשימר ולמברשת באתר של חן אלקבץ). לקרליין יש פלטת שימרים מהקולקציה של מאיה קיי, המעניקה זוהר (99.90 שקל ברשת סופר פארם ובאתר קרליין).

צלליות

בקטגוריה הזו היריעה רחבה מאוד. את הצלליות הטובות ביותר מספקות שאנל, גרלן, ארמני, מאק, לנקום, איל מקיאג׳ ופופה. תלוי כמה רוצים להשקיע.

הדגשה לגבות

פלטת הגבות של שאנל היא אולי הטובה ביותר וכוללת אפילו פינצטה מעולה (250 שקל ברשתות הפארם ובחנויות שאנל ביוטי). גם לאנסטסיה, מעצבת הגבות של כוכבות הוליווד, יש עיפרון גבות מוצלח (99 שקל בסופר פארם). המסקרה ועיפרון הגבות של סיסלי לא רק מעניקים מראה טבעי לגבות, הם גם עשירים במרכיבי טיפוח (249-219 שקל ברשתות הפארם ובבוטיק אינדיבידואל).
7 צפייה בגלריה
מוצרי גבות
מוצרי גבות
(צילום: יח"צ חו"ל)

מסקרה

ה-Lash Clash של איב סן לורן היא הרולס רויס של המסקרות ומעניקה לריסים נפח קיצוני וגוון שחור משחור (160 שקל ברשתות הפארם). מסקרה מופלאה יש גם לארמני, המצטיינת בעיבוי והפרדת ריסים מדויקת (155 שקל בארמני ביוטי בקניון רמת אביב). גם המסקרות של לנקום תמיד מצטיינות (159 שקל, ברשתות הפארם), ולקרליין יש מסקרה מעולה מסדרת Bold, המעניקה נפח מרשים ואף ניתנת להסרה במים חמים, לא עניין של מה בכך (69.90 שקל ברשתות הפארם).
טיפ שרק מעטות מכירות: לסרק את הריסים עם מברשת פאן מיוחדת, מיד לאחר מריחת המסקרה, כדי להפריד את הריסים ולסלק גושים עודפים בקלות. למאק יש אחת מעולה (120 שקל, בחנויות מאק).
7 צפייה בגלריה
מסקרה של ארמאני, של לנקום ושל קרליין
מסקרה של ארמאני, של לנקום ושל קרליין
(צילום: יח"צ חו"ל)

שפתון

האפשרויות רבות ומגוונות כי ליפסטיקים מעולים ניתן למצוא בכל החברות ובכל קטגוריות המחיר. השפתונים של סיסלי מעניקים פיגמנט עשיר ומראה מלא לשפתיים (224 שקל ברשתות הפארם ובבוטיק אינדיבידואל). שפתונים מעשירי נפח יש גם לקיילי ג׳נר (103 שקל בסופר פארם). בקולקציה של המאפרת חן אלקבץ יש גוונים מעולים ומחמיאים, המעניקים לשפתיים מראה תפוח ומלא במיוחד (139 שקל באתר של חן אלקבץ).
7 צפייה בגלריה
שפתון של סיסלי וקיילי ג'נר
שפתון של סיסלי וקיילי ג'נר
(צילום: יח"צ חו"ל)

קיבוע

מי הפיקס של מאק הם פריט חובה בכל שידת איפור (ובגרסת המיני, גם בכל תיק). לא רק שהם מקבעים את האיפור באופן מושלם, הם מחזקים את עמידותו וגם מרעננים את העור במשך היום (140 שקל, בחנויות מאק).
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button