"בשבוע האופנה ניגשה אליי אישה ואמרה לי משפט מטורף. היא אמרה שאם היא היתה גדלה עליי – כל החיים שלה היו נראים אחרת". נועה קירל בביתה

נועה קירל מול המראה: "פעם מודל היופי היה של רזון נורא קיצוני"

היא זוכה בפרס בשבוע האופנה על שינוי אידיאל היופי, מאמינה שבזכות ההצלחה בגיל צעיר נשארה ילדה טובה, ושהכי חשוב לשמור על השיער – מה גילינו עליה בלי איפור בביתה?

פורסם:
צפו בסודות הטיפוח של נועה קירל מול המראה
( צילום: טל שחר)

נועה קירל, איך הכל התחיל? מתי היתה הפריצה הגדולה שלך?

"אני חושבת שהפריצה הגדולה-גדולה היתה כשהוצאתי את השיר השלישי שלי 'יש בי אהבה', ונכנסתי לפלייליסט של גלגל"צ. זו היתה סוג של גושפנקה שמתפתחת זמרת חדשה. גם הייתי הזמרת הכי צעירה שנכנסה אי פעם לפלייליסט. הייתי רק בת 15. אני חושבת שהבאתי איתי משהו אחר ושונה, שלא היה פה לפניי. זה נתן לי את היכולת להתבלט יותר. עד אז, לא היה כל כך פופ בארץ, לא היו זמרות פופ בכלל, ובמיוחד לא זמרת פופ צעירה. הבאתי פשוט משהו חדש".

בחמש שנים הספקת יותר ממה שהרבה אנשים מספיקים בחיים שלמים. מה נותן לך מוטיבציה ולאן עוד את שואפת להגיע?

"כל ההספק הזה מגיע עם המון עבודה קשה, המון מוטיבציה והמון אהבה למקצוע ולמה שאני עושה. מי שלא אוהב את מה שהוא עושה, לא יכול להתמיד. זה בלתי אפשרי. הדרייב מגיע מהרצון להשמיע את הקול שלי לעולם. כל יום אני קמה עם חלום חדש ומשהו חדש שאני רוצה לעשות – ומגשימה, שזה מדהים. אני פשוט מלאת דרייב. ככל שאני מתפתחת, הדרייב גדל והרעב להמשיך גדל. יש המון דברים שעוד לא הבאתי".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל בביתה
נועה קירל בביתה
"אני חושבת שהבאתי איתי משהו אחר ושונה, שלא היה פה לפניי". נועה קירל בביתה
(צילום: טל שחר)

איך זה להתבגר מול המצלמות, עם כל השינויים שעוברים בגיל ההתבגרות?

"לי זה מאוד עזר, כי גיל 15 זה גיל של מסיבות, אלכוהול ומתחילים לחקור הכל. לא הגעתי לשלב הזה, כי היו דברים הרבה יותר גדולים שעניינו אותי. גם מבחינת היחסים עם ההורים. בגיל 15-16 כולם פחות מדברים עם ההורים ואצלי זה היה בדיוק ההפך, כי הם עברו איתי את כל הדבר הזה, את כל הפרסום והחשיפה. ככה קרה שיותר התקרבתי אליהם ויותר שיתפתי אותם. בזכות זה, אמא שלי היום היא גם החברה הכי טובה שלי. כל דבר שיקרה, הדבר הראשון שאעשה זה לשתף אותה. בסך הכל, זה דבר טוב שקרה לי".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל בביתה
נועה קירל בביתה
"15 זה גיל של מסיבות, אלכוהול. לא הגעתי לשלב הזה, כי היו דברים הרבה יותר גדולים שעניינו אותי"
(צילום: טל שחר)

עכשיו את גם מקבלת את פרס שינוי אידיאל היופי לשנת 2021 בשבוע האופנה קורנית.

"פעם מודל היופי היה של רזון נורא קיצוני. אני חושבת שכל אחת יפה איך שהיא. לא עשיתי יותר מדי, פשוט הייתי אני. זה הרבה מעבר לנראות, זה המסר שאני מעבירה. כמו בשיר: 'איך אני נראית? מיליון דולר', שכל אחת שרה ומרגישה ככה. זה לא משהו ספציפי שעשיתי, אני פשוט מעבירה מסר של העצמה נשית. אני חושבת שאני מייצגת מישהי שהולכת אחרי החלומות שלה ומגשימה אותם. שינוי מודל היופי הוא לגבי כל מה שאני מייצגת, שזה באמת מדהים.
"בשבוע האופנה מישהי ניגשה אליי ואמרה לי משפט מטורף. זו לא היתה נערה, זו היתה אישה, שאמרה לי שאם היא היתה גדלה עליי – כל החיים שלה היו נראים אחרת. אני חושבת שהמסר שאני מעבירה הוא מעבר לנראות. זה כל מה שאני משדרת. כשהתחלתי, היו הרבה ביקורות. הלכתי עם מה שאני אוהבת ועם הרבה התמדה, הגעתי לאן שרציתי להגיע. אני שמחה לתת השראה לאחרים".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל מקבלת את פרס "שינוי אידיאל היופי" לשנת 2021 בשבוע האופנה
נועה קירל מקבלת את פרס "שינוי אידיאל היופי" לשנת 2021 בשבוע האופנה
נועה קירל מקבלת את פרס "שינוי אידיאל היופי" לשנת 2021 בשבוע האופנה
(צילום: רפי דלויה)

יש לך מותג שיער משלך. את מתכוונת להרחיב אותו בעתיד למוצרים נוספים מתחום הלייף סטייל?

"אני קודם כל זמרת, כמובן, אבל הסגנון שלי הוא פופ וכולל מאוד את הנראות והשואו מסביב – את הלוקים, את הריגוש מהאיפור והשיער. תמיד חלמתי על ליין אופנה וכבר יש לי עם טרמינל X. יש לי גם קולקציית משקפי שמש ותכשיטים עם רויאלטי. עכשיו יש לי גם את ליין השיער שלי. בגלל שאני כל הזמן מתעסקת עם השיער, אני משתדלת מאוד שהוא לא ייהרס. היה לי חשוב שהמוצרים במותג שלי יהיו באיכות הכי גבוהה שיש, כדי שהילדות והנערות שישתמשו בהם, יוכלו לשמור על השיער שלהן. גם היה לי חשוב שכל המוצרים ייראו הכי וואו. יש לי גם מכשירים, גם מברשות, סיכות וקשתות. אני מאוד ידועה בלוקים שלי, אז היה לי חשוב שיהיו בליין אביזרים מיוחדים ונוצצים. אני מאוד גאה בזה, ובעתיד יהיו עוד הרבה דברים נוספים. עובדים על זה".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל בשיתוף הפעולה עם רויאלטי
נועה קירל בשיתוף הפעולה עם רויאלטי
"המסר שאני מעבירה הוא מעבר לנראות. זה כל מה שאני משדרת". קירל בשיתוף הפעולה עם רויאלטי
(צילום: שי פרנקו)

מה שגרת הטיפוח שלך?

"אני הולכת לפולה בליק כבר כמה שנים, היא הקוסמטיקאית שלי. הטיפול שלה מאוד מאזן ושומר על העור שלי, כי בצילומים ובהופעות אני כל הזמן עם איפור כבד. אני גם משתמשת רק במוצרים שלה, בכל מה שהיא מתאימה לי. כמעט בכל יום מאפרים אותי או שיש לי הופעה, אז כשאני לא חייבת להתאפר – אני לא מתאפרת".

מה לגבי הגוף?

"אני מתבשמת רק בבושם שלי – נועה קירל".

מי מטפל לך בשיער?

"ביום-יום אני מסדרת לעצמי את השיער עם המחליק או המסלסל שלי. עינת סברלו היא מעצבת השיער הצמודה שלי בצילומים והיא גם מספרת אותי. היא מדהימה וזה מוי כיף".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל בביתה
נועה קירל בביתה
"כשהתחלתי, היו הרבה ביקורות. הלכתי עם מה שאני אוהבת ועם הרבה התמדה, הגעתי לאן שרציתי"
(צילום: טל שחר)

מה שגרת הספורט והתזונה שלך?

"אני מתאמנת מינימום ארבע פעמים בשבוע. גם עם ליקי, שהיא מאמנת הכושר שלי, גם עם הילה פילאטיס וגם עם יוסי קדם, שמאמן אותי באגרוף. לפעמים זה אפילו יותר מארבע פעמים בשבוע. לגבי תזונה, אני לא יותר מדי מקפידה. אבל מטבעי אני רגילה לאכול באופן מסודר, כי ככה אני אוהבת".

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה עוד יותר, ולעצמך המבוגרת יותר?

"לא משנה מה יגידו לך – תמיד תאמיני בדרך שלך ובעצמך. הייתי אומרת את זה גם לעצמי מפעם וגם היום".

סטיילינג: איתי בצלאלי | איפור לתמונות סטילס: נטע סקלי | שיער: עינת סברלו ל"נועה קירל ביוטי" | בגדים: סט בז' וסט אפור בבית - דנה סידי; סט לבן בבית, נועה קירל לטרמינל X; חליפה בשבוע האופנה, Asia
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button