תלתלים אחרי טיפול יפני לשיער של רואי דניאל

ניקוי ראש: חמש המלצות שיכינו את השיער לעונה החמה

אביזרי העיסוי לקרקפת, השמפו שיעשה דיטוקס לשיער בבית, טיפול יפני מסורתי לחיזוק השורשים, המכשיר שיסדר כל תסרוקת והאביזר לראש ששיגע את טיקטוק – טיפים לאביב

פורסם:
עם תחילת העונה החמה, אין כמו התחושה של רעמת שיער מבריקה ויפה הנוצצת בקרני השמש. לא פלא שנוצר עולם שלם של מוצרים, גאדג'טים, טיפולים מתקדמים ואביזרים מתוחכמים לעיצוב השיער, העומדים כיום כולם לרשותנו במטרה אחת: להעניק שיער חלומי, זוהר ומסנוור למרחקים.
האופציות נעות כמובן בין מחירים נגישים לאסטרונומיים, ובין טיפולים ביתיים קלים ליישום לכאלה שדורשים תור אצל גורם מקצועי. עם זאת, כל הסוד הוא "לטפל בשיער באותה תשומת לב מוקפדת שבה מטפלים בעור הפנים", כפי שיעצה פעם מעצבת השיער הנודעת ג'ן אטקין, בעלת המותג המצליח OUAI מלוס אנג'לס המכהנת גם כשגרירה העולמית של דייסון לשיער, ובין לקוחותיה נמנות כוכבות כמו קנדל ג'נר, היילי ביבר, כריסי טייגן ועוד. איך עושים זאת? כמה אפשרויות.

1. הקרקפת לפני הכול

אחת המגמות הבולטות ביותר בשנים האחרונות היא תשומת הלב המיוחדת שלה זוכה הקרקפת. זה התחיל עם מוצרי פילינג לקרקפת כדי לנקות אותה מהצטברויות של חומרי עיצוב (שמפו יבש, ג'ל, ספריי לקיבוע וכו'), נמשך עם סרומים ייעודיים לקרקפת, ועכשיו הגיע גם תורם של אביזרי העיסוי לקרקפת בלבד. לא מדובר רק במברשות עיסוי מיוחדות, אלא גם באביזרי עיסוי המקבילים לאביזרי העיסוי לפנים. יש רולר מחטים לקרקפת (168 שקל, בהזמנה מחו"ל) ויש גם מסרק גוואשה מאבן ג'ייד אמיתית להמרצת הדם בקרקפת. מלבד האפקט המרגיע מאוד (הרי מי לא אוהב עיסוי קרקפת?), העיסוי במסרק הגוואשה גם מזרים את הדם ומעודד את צמיחת השיער (190 שקל, בהזמנה מחו"ל).
6 צפייה בגלריה
רולר מחטים לקרקפת (מימין) וגוואשה לקרקפת
רולר מחטים לקרקפת (מימין) וגוואשה לקרקפת
רולר מחטים לקרקפת (מימין) וגוואשה לקרקפת
(צילום: מתוך https://www.revolve.com, https://www.cultbeauty.co.uk)

2. הטיפולים המיוחדים

מעצב השיער רואי דניאל מנווה צדק בתל אביב, שבין לקוחותיו נמנות עינת ארליך ומעיין אדם, הביא לארץ שיטת טיפול יפנית מסורתית לחיזוק השיער והשורשים. השיטה, לדבריו, מתאימה לכל סוגי השיער ומעולה גם למי שסובלים מנשירת שיער. הטיפול מומלץ גם לשמירה על צבע השיער ומעניק זריקת עידוד לברק וטיפול בקצוות שיער קופצניות (פריז). מדובר בתוסף שמנים לשיער, המכיל שורש ג'ינג'ר, שורש ג'ינקו בילובה ושורש רוזמרין. הטיפול נעשה בשלב החפיפה במספרה ומותאם אישית על ידי דניאל, עם תוספת של מסכה או אמפולה לחיזוק השיער. בשלב הראשון מתבצעת חפיפה יפנית מסורתית, בשלב השני נעשה אידוי של השמנים אל תוך השיער והשורשים. מומלץ לחזור על הטיפול אחת לחודש, במשך כשלושה חודשים. מאידך, לדברי דניאל הברק המסנוור ניכר כבר אחרי טיפול אחד (235 שקל).
6 צפייה בגלריה
טיפול יפני לשיער של רואי דניאל
טיפול יפני לשיער של רואי דניאל
טיפול יפני לשיער של רואי דניאל
(צילום: זוהר שיטרית)

טיפול מוכר יותר לשיקום השיער הוא "טיפול ערפד" – PRP – שבו לוקחים דם מהגוף, מבודדים מתוכו את המרכיבים הטובים ומעודדי הצמיחה, ומזריקים בחזרה לקרקפת כדי להעניק לשיער חיים חדשים ומראה בריא יותר. ברשת מרפאות האסתטיקה ביוטי קליניק מבית סופר-פארם מציעים לראשונה טיפולי PRP מתקדמים, הכוללים מבחנות מיוחדות המאושרות לטיפול המורכב (הוצאת דם מהגוף והחזרתו לגוף בזריקות לקרקפת) על ידי משרד הבריאות וה-FDA. בנוסף, הטיפולים נעשים שם בטכנולוגיה חדישה של ג'ל מרוכז, העוזר להגיע לריכוז גבוה של טסיות בדם במבחנה אחת בודדת. הטיפול נעשה על ידי אקדח מיוחד, שלדברי נציגי ביוטי קליניק מפחית את הכאב משמעותית ומאפשר טיפול עמוק ומדויק יותר (3,500 שקל לסדרה של שלושה טיפולים, במרפאות ביוטי קליניק של סופר-פארם).

3. החפיפה בבית

מאחר ששיער בריא מתחיל עם קרקפת מצוחצחת לעילא, כדאי לחפוף פעם בשבוע עם שמפו דיטוקס מיוחד לניקוי הקרקפת. כמו השמפו של K18, הכולל פחם פעיל לספיחת רעלים ושומנים, חומצה סליצילית לאיזון הקרקפת ועוד (199 שקל ל-250 מ"ל, במספרות ובאתר המותג).
ניקוי עמוק מעניק גם שמפו הג'לי-פילינג לקרקפת של אמיקה, המכיל מלח ים, חומצה סליצילית, חמר ורוד, פחם עץ ותמצית צמח כובע הנזיר (109 שקל ל-140 מ"ל, ברשת אפריל, ברשת BE, ובטרמינל X). גם קרליין השיקו שמפו ומרכך מחמר לניקוי עמוק של הקרקפת ולטיפוח השיער בטכנולוגיית פרוטאין משי לשיער רך ומלא ברק (14 שקל ל-700 מ"ל, ברשתות הפארם והשיווק).
6 צפייה בגלריה
מוצרים לשיער של אמיקה, קרסטס, ג'ון פרידה, K18, לוריאל פרופסיונל, פאו-פאו, קרליין וגליס
מוצרים לשיער של אמיקה, קרסטס, ג'ון פרידה, K18, לוריאל פרופסיונל, פאו-פאו, קרליין וגליס
מוצרים לשיער של אמיקה, קרסטס, ג'ון פרידה, K18, לוריאל פרופסיונל, פאו-פאו, קרליין וגליס
(צילום: יחצ, טל אזולאי, הנקל חול)

לשיער צבוע יש את הסדרה החדשה של קרסטס כרומה אבסולו, המשקמת את השיער מבפנים כלפי חוץ למראה בוהק וצבע מרהיב ועמיד יותר. מוצרי הסדרה כוללים אמבט חפיפה, קונדישנר מחזק לשיקום סיבי שיער נקבוביים, מסכת הזנה, סרום וכרומה גלוס – טיפול מיוחד לאורכי השיער למראה מלא ברק (314-159 שקל, בסלוני שיער מורשים). לנטרול גוונים נחושתיים בלתי רצויים בשיער שעבר הבהרה וגוונים, יש את השמפו החדש של לוריאל פרופסיונל כרומה קרם (150 שקל ל-500 מ"ל, במספרות ובאתרים מקוונים). טיפול אקספרס משקם בשבע שניות בלבד יש למוצר גליס 7Sec אויל נוטריטיב עם שמן מרולה, המשקם שיער יבש וחסר חיוניות (40 שקל ל-200 מ"ל, ברשת סופר-פארם).
למראה שיער מבריק במיוחד, יש את סדרת המוצרים החדשה של המותג האנגלי ג'ון פרידה, הכוללת שמפו, מרכך ותרסיס לברק, התרת קשרים והגנה מפני חום (40-35 שקל, ברשת סופר-פארם). גם למותג הבאלמים האהוב דוקטור פאו-פאו יש תרסיס חדש ומיוחד לשיער, המעניק לו רכות, מסייע בעיצוב, מוסיף ברק, מפחית פריז, מתיר קשרים ומגן מפני ייבוש בחום (60 שקל, ברשת סופר-פארם).

4. מעצב השיער הצמוד

מעצב השיער החדש של דייסון אייראפ מולטי סטיילר, כשמו כן הוא – כמו ספר צמוד אצלך בבית, המאפשר לעצב את השיער כאוות נפשך בלי צורך במיומנות ידיים מיוחדת. הוא מצויד באביזרי עיצוב שונים למראות שונים, ועושה עבורך את כל העבודה. כמו האייראפ הקודם, רק הרבה יותר מהיר בזכות הכפלה של אפקט קואנדה, המחליק את הקצוות ומנטרל חשמל סטטי. כך הוא מעניק לשיער מראה מעוצב, ללא שימוש בחום קיצוני המזיק לשיער ותוך שמירה על הברק הטבעי. בנוסף, מסלסלי העיצוב שלו עכשיו ארוכים יותר ומתאימים גם לשיער ארוך יותר, ודו כיווניים – כך שלא צריך להחליף אותם מצד לצד. הערכה כוללת גם אביזר חדש, המונע שוונצים ומעניק גימור גלי בקצוות. בקיצור, מדובר באחת מהמצאות היופי הכי מוצלחות אי פעם (2,590 שקל, בחנויות נבחרות ובאתר דייסון).
6 צפייה בגלריה
דייסון אייראפ מולטי סטיילר (מימין) ואביזר לשיער של נועה קירל
דייסון אייראפ מולטי סטיילר (מימין) ואביזר לשיער של נועה קירל
דייסון אייראפ מולטי סטיילר (מימין) ואביזר לשיער של נועה קירל
(צילום: יחצ, קית גלסמן)

5. האביזר הכי חם בטיקטוק

מדובר בסך הכול בסט של שתי גומיות, קליפס ואביזר מוארך שסביבו מלפפים את השיער למראה גלי ללא שימוש בחום – אבל הפריט הפשוט הזה הצליח לשגע את טיקטוק. בעקבות ההצלחה, גם נועה קירל השיקה אחד כזה במותג הטיפוח שלה שואוטיים (25 שקל, ברשת סופר-פארם) והשמחה רבה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button