לא חייבים לאבד את הראש (ואת הארנק) כשבוחרים שמלת כלה. ba&sh

עד 2,500 שקל: שמלות כלה יפות שלא ירוקנו את חשבון הבנק

במראה בוהמייני-רומנטי או קלאסי-אלגנטי, בגזרת גלבייה או עם שסע עמוק, ממעצבת ישראלית או מותג בינלאומי – ליקטנו שמלות כלה מסוגננות למי שלא רוצה לשלם מחירים מופקעים

פורסם:
לא חייבים לאבד את הראש (ואת הארנק) כשבוחרים שמלת כלה. בצוק העיתים והמיתון הכלכלי הנוכחי, רצוי ומותר גם לחזור לפרופורציות של פעם, הרחק מהימים שבהם כלה ממוצעת לא זזה בלי לפחות שתי שמלות לערב החשוב בחייה. השאפתניות כבר מחליפות שלוש שמלות ואף יותר, תולדה של תרבות צריכה מוגזמת (כולל הטרנד המתיש של Trash The Dress), שופוני ורצון ליישר קו עם מגמה שהגיעה מכוכבות הוליוודיות ואושיות ברשתות החברתיות שלא מספיקה עבורן רק שמלה אחת. וזה עוד לפני תג המחיר לשמלות כלה, שמתחיל בכמה אלפים להשכרה לערב ומזנק גם לעשרות אלפים לשמלה או שתיים.
האם המגמה צפויה להשתנות בקרוב? העונה השיק מותג האופנה הפריזאי ba&sh (חלק מתאגיד היוקרה LVMH) קולקציית קפסולה של שמלות כלה עבור אלו שלא מעוניינות להידחס לתוך מחוך או להשקיע בשמלות עם תג מחיר גבוה מאוד – כלות שמעדיפות שמלות קלילות במראה רומנטי-בוהמייני, כזה שמתכתב עם השפה העיצובית של בית האופנה. המחיר: עד 2,500 שקל לשמלה, שבשינויי סטיילינג קלים גם תשמש אתכן לאחר החתונה. אלו לא יתאימו לכל אחת, אך הן מעניקות אפשרות נוספת עבור מי שמסרבות לקחת חלק בשוק שמלות הכלה במחירים מופקעים. אפשר לשדרג את המראה בהשקעה נוספת עם נעליים מעוצבות ותכשיטים דרמטיים, במחיר שלא יחצה את ה-1,500 שקל.
שמלות לבנות שיכולות להתאים גם לכלות, בין אם לחתונת ערב מושקעת, למסיבה לא מחייבת או לחתונה בצהרי שישי, אפשר למצוא כיום אצל מעצבות מקומיות ואצל מותגים בינלאומיים. דוגמאות יש למכביר: משמלת משי לבנה קלאסית עם כתפיות דקות של המותג הבריטי אוליביה וון הלה במחיר של 1,690 שקל ברשת פקטורי 54, ועד כפתן בוהמייני של המותג הישראלי גלביה במחיר של כ-1,500 שקל. אלו ייראו לא פחות טוב מכל שמלה אחרת שנמכרת בשוק, ועם סטיילינג נכון – אף יותר. עם פרוץ עונת החתונות, ליקטנו שמלות כלה מסוגננות במחיר של עד 2,500 שקל. את הכסף שתחסכו, תוכלו להשקיע בירח הדבש.

1. הרומנטית

שמלת מקסי עם כתפיות וגלימת קרפ בצבע שמנת, 2,341 שקל, ba&sh (שבזי 40, נווה צדק, תל אביב) אהבנו: את המראה הרומנטי-דרמטי של השמלה מהמותג הצרפתי המוערך ba&sh. קולקציית שמלות הכלה החדשה היא שילוב של איכות, סטייל ומחיר מעולה.
8 צפייה בגלריה
שמלת כלה של BA&SH
שמלת כלה של BA&SH
2,341 שקל, ba&sh
(צילום: יחצ)

2. הנינוחה

שמלת מעטפת לבנה עם רצועות דקות, 792 שקל במקום 990 שקל, אלה לוי אהבנו: את הגזרה הנינוחה, שתתאים למי שרוצות להשקיע בשמלה לבנה בלי לקחת את עצמן יותר מדי ברצינות. שמלה שתלווה אתכן גם לאחר החופה.
8 צפייה בגלריה
שמלת כלה של אלה לוי
שמלת כלה של אלה לוי
792 שקל במקום 990 שקל, אלה לוי
(צילום: מתוך https://ellalevy.com)

3. הבוהמיינית

שמלת כפתן לבנה ורקומה באורך מקסי, 1,521 שקל במקום 1,790 שקל, גלביה אהבנו: את המראה הרומנטי והכל-כך מקומי של השמלה, שהזכירה לנו את החתונה המתוקשרת של אילנה ברקוביץ' ואביב גפן אי אז בשנות ה-90.
8 צפייה בגלריה
שמלת כלה של גלביה
שמלת כלה של גלביה
1,521 שקל במקום 1,790 שקל, גלביה
(צילום: עדי הלמן)

4. האורבנית

שמלת מקסי לבנה מסאטן עם שני שסעים צידיים, 600 שקל, אולסיינטס בחנויות סטורי אהבנו: את הגזרה הרוקנרולית של השמלה. עם סטיילינג נכון של כובע ונעליים מתאימות, בפחות מאלף שקל תוכלי להרכיב מראה סופר-מגניב לחתונה.
8 צפייה בגלריה
שמלת כלה של אול סיינטס בסטורי
שמלת כלה של אול סיינטס בסטורי
600 שקל, אולסיינטס בסטורי
(צילום: יחצ)

5. הריזורטית

שמלת מעטפת לבנה עם שסע עמוק, 850 שקל, עינב נסירי אהבנו: את הגזרה הסקסית של השמלה, שתתאים למי שמתכננת להתחתן ביום שישי בצהריים על חוף הים. גם כאן, אביזרים נכונים יקפיצו את הסגנון, כמו חגורה וסנדלים מתוכשטים.
8 צפייה בגלריה
שמלת כלה של עינב נסירי
שמלת כלה של עינב נסירי
850 שקל, עינב נסירי
(צילום: עמרי לוי)

6. הנוסטלגית

שמלת כלה באורך מיני עם דוגמת תחרה וקימונו מעל, 2,500 שקל (להשכרה), Sister M (ידידיה פרנקל 12, תל אביב, בתיאום מראש) אהבנו: את הדוגמה המושקעת של הבד, שזרק אותנו לזיכרונות נוסטלגיים מהעבר.
8 צפייה בגלריה
שמלת כלה של סיסטר M
שמלת כלה של סיסטר M
2,500 שקל (להשכרה), Sister M
(צילום: עירד נצר)

7. המינימליסטית

שמלת משי אלגנטית עם כתפיות דקות, 1,690 שקל, אוליביה וון הלה בפקטורי 54 אהבנו: את הסטיילינג המדויק של הצעת ההגשה. שמלה אלגנטית העשויה מאה אחוז משי, בגזרה שאף פעם לא תצא מהאופנה.
8 צפייה בגלריה
שמלת כלה של אוליביה וון הלה בפקטורי 54
שמלת כלה של אוליביה וון הלה בפקטורי 54
1,690 שקל, אוליביה וון הלה בפקטורי 54
(צילום: יחצ)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button