הסוד לאיפור בפורים: דרמטיות בלי מעצורים

בלי להשקיע בתלבושות ובלי הוצאות מיותרות: איך לחגוג את פורים רק בעזרת איפור

איפה מציעים מוצרי איפור זולים במיוחד, איך לשמור על עור הפנים וממי כדאי לקחת השראה? טיפים קטנים שיהפכו את החג למסיבה צבעונית, גם אם רק בשביל תמונה באינסטגרם

פורסם:
פורים השנה לא יהיה ככל שנה – לא יהיו מסיבות המוניות (וטוב שכך), עדלאידע ותהלוכות ברחובות. אבל זה לא אומר שצריך לוותר לגמרי על תחפושות. אפשר להתחפש בקטנה, בלי להשקיע בתלבושות מורכבות, דרך איפור בלבד.
אחד היתרונות של איפורי הפורים היצירתיים הוא שאפשר לוותר על מיומנות עילאית וגם לא צריך לקנות כלום. רק לחטט היטב במגירות האיפור בבית ולהתפרע בקווים מוגזמים וצבעים נועזים כאוות נפשכם. העיקר שזה ייראה כמו איפור שבימים רגילים לא היינו מעזים לצאת איתו החוצה. כך יהיה ברור לכל, שהתחפשנו ועלצנו בפורים. על הדרך גם תהיה לנו תמונה מוצלחת להעלות באינסטגרם, כהוכחה ניצחת שחגגנו את פורים 2021 ויהי מה.
4 צפייה בגלריה
איפור לפורים
איפור לפורים
גם כשהפנים מכוסות במסכה, האיפור יכול ליצור תחפושת שלמה
(צילום: עדי סגל)

חמש המלצות קטנות לאיפור פורימי במאמץ מינימלי

1. לפני שמעמיסים כמויות צבע גדולות על הפנים, כדאי להכין אותן עם מעט קרם לחות ושכבת בסיס מייק-אפ. כל איפור תמיד עמיד יותר ונראה טוב יותר מעל שכבת בסיס.
2. אם רוצים ללכת על צבעים נועזים במיוחד, שאין לכם במגירת האיפור, אפשר לקנות איפור נועז ממותגי ה-low cost, שלמרות מחירם הזול, איכותם גבוהה והם בטוחים לחלוטין לשימוש. ברשימת ההמלצות שלי: Catrice, מותג גרמני המצטיין בטווח מחירים זול להפליא (29-10 שקל לפריט, ברשת הפארם BE), רבלון (100-49 שקל), אסנס (19-12 שקל, בסופר פארם), מילוקה (28-15 שקל, בסופר פארם), וברשת סקארה שמציעה איפור לפורים בטווח מחירים שפוי לצד פודרות צבע לשיער, למקרה שתרצו גם לאפר את השיער שלכם בצבעים נועזים (40-5 שקל). צבעי שיער נועזים, הניתנים להסרה בחפיפה, יש גם בסדרת קולוריסטה של לוריאל.
4 צפייה בגלריה
איפור לפורים
איפור לפורים
אפשר לקנות איפור נועז ממותגי ה-low cost, שלמרות מחירם הזול, איכותם גבוהה
(צילום: עדי סגל)

3. אייליינר שחור מוגזם, דרמטי ומודגש מעל ומעבר לכל דמיון – תמיד עושה את העבודה ויכול לסדר מראה פורימי ואפילו מחמיא בכמה דקות.
4. גם נצנצים בנדיבות על העיניים, הלחיים ואפילו השפתיים, יזהרו למרחקים ולא יותירו ספק שמדובר באיפור לפורים. את הנצנצים אפשר לפזר מעל שפתון ואפילו מעל ליפגלוס. נסו את המותג הניו יורקי החדש בארץ גלוסי פופס, שמגיע במגוון ניחוחות וצבעים, מעוצב כמו סוכרייה על מקל ואפילו נראה כמו רעשן לפורים (50 שקל, בסופר פארם).
5. להסרה מהירה של איפור כבד מהפנים, המאפרת זיוות הרשקו ממליצה להשתמש במסיר איפור מיוחד, כמו Take It Away של אסתי לאודר (75 שקל, ברשתות הפארם) או ג'ל הניקוי עם תמצית ענבים של גרנייה (26 שקל, ברשתות הפארם). "אפילו שמן קוקוס יסיר את האיפור בקלות", היא אומרת. ניתן גם להשתמש במגבונים להסרת איפור מסדרת נטורל קר של ד"ר פישר (26 שקל), המכילים תמציות סחלב, שיבולת שועל ופרו ויטמין B5, ומגיעים בגרסאות מיוחדות לעור שמן ולעור רגיש. תמיד כדאי להשלים את הניקוי בשטיפת הפנים עם סבון מיוחד ולמרוח קרם לחות, להרגעת העור ולמניעת התייבשות.

רוצים להשקיע ויש לכם ידי זהב? סרטוני הדרכה להשראה

(הדרכת איפור איילה יפהפייה)

(הדרכת איפור חד קרן בגווני פסטל)

(הדרכת איפור מכשפה עם עיניים מעושנות)

(הדרכת איפור בת ים נוצצת)

(הדרכת איפור פיית השלג)

(הדרכת איפור פיית הלילה)

איפור עיניים בסגנון פרפר

הפקת איפור: צילום: עדי סגל | סטיילינג: אנה לבדב | איפור: ענבל שומר | דוגמנית: ליאן חריף | ריטוש: שני סקרלט קגן | בגדים: שחר אבנט, לרה דרור, לוני וינטג׳
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button