דריס ון נוטן. יישאר מעורב

המעצב דריס ון נוטן הודיע על פרישה

המעצב הבלגי דריס ון נוטן יעזוב ביוני את בית האופנה שייסד בשנות ה-80. "הגיע הזמן להשאיר מקום לדור חדש של כישרונות. אני עצוב אבל גם שמח", אמר

פורסם:
מעצב האופנה הבלגי דריס ון נוטן תולה את המספריים. יומון האופנה WWD פרסם היום (שלישי) כי המעצב הנודע יעזוב בחודש יוני את בית האופנה שייסד לפני כארבעה עשורים. התצוגה האחרונה שלו בתפקידו הנוכחי תהיה תצוגת הגברים לעונת אביב-קיץ 2025 שתתקיים בשבוע האופנה בפריז. קולקציית הנשים שתוצג בספטמבר תיעשה על ידי צוות הסטודיו.
"בבוא העת, נכריז על המעצב שימשיך את הסיפור של בית האופנה", אמר ון נוטן בהצהרה ."התכוננתי לרגע הזה כבר זמן מה, ואני מרגיש שהגיע הזמן להשאיר מקום לדור חדש של כישרונות שיביאו את החזון שלהם למותג. עם זאת, אשאר מעורב בבית האופנה שאני כל כך אוהב".
2 צפייה בגלריה
דריס ון נוטן
דריס ון נוטן
דריס ון נוטן. יישאר מעורב
(צילום: AP)
ון נוטן (65) התפרסם בשנות ה-80 יחד עם חבריו ל"שישיית אנטוורפן" - ששה מעצבים צעירים שהגיעו ב-1986 להציג בשבוע האופנה בלונדון, ביניהם מרטין מרג'יאלה ואן דמולמסטר. בשל הקושי להגות את שמותיהם שוברי השיניים, הם נקראו יחד השישייה מאנווטרפן.
מבין כולם, נחשב ון נוטן כמעצב בעל שפה רומנטית ומתוחכמת, שקנה לו לקוחות רבות ברחבי העולם, כולל בישראל, הודות לשילובי צבעים נהדרים והדפסים מקוריים, שנראים כאילו צוירו ביד אמן. בשנת 2014 אף זכה לרטרוספקטיבה של עיצוביו במוזיאון לאמנויות דקורטיביות בפריז.
2 צפייה בגלריה
תצוגה של דריס ון נוטן
תצוגה של דריס ון נוטן
תצוגה של דריס ון נוטן
(צילום: AP)
"כבחור צעיר מאנטוורפן, החלום שלי היה להשמיע קול באופנה. החלום הזה התגשם במסע שהביא אותי ללונדון, לפריז ומחוצה לה, ובעזרת אינספור אנשים תומכים", הסביר ון נוטן את רצונו לעזוב. "עכשיו אני רוצה להתמקד בכל הדברים שמעולם לא היה לי זמן אליהם. אני עצוב, אבל באותו הזמן שמח".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button