"פילטרים הם כיף, אבל הם לא אמיתיים. אני נמשך הרבה יותר ליופי אמיתי, להדגשת העור ולתווי הפנים הטבעיים". טום ווקר

מאפר העל טום ווקר: "פגמים הם אלה שמבדלים אותנו והופכים אותנו למיוחדים"

איך להימנע ממייק-אפ מוגזם, במה כדאי להשקיע לפני אירוע חגיגי ולמה הוא לא מתרגש מפילטרים באינסטגרם – ריאיון עם המנהל האמנותי העולמי של חטיבת האיפור של ז'יבנשי

פורסם:
חטיבת האיפור של מותג היוקרה ז'יבנשי התחדשה לאחרונה במאפר-על חדש, טום ווקר, שנבחר להיות המנהל האמנותי העולמי. ווקר נולד בצפון אנגליה, למד איפור בפריז, והספיק לעבוד עם כמה מצלמי האופנה הגדולים בעולם, בהפקות יוקרה למגזינים המובילים, וגם לאפר כוכבות כמו אמה ווטסון, FKA TWIGS ורוסליה. "הידע שלו בסצנת האופנה, סגנונו הייחודי וגישתו החדשנית אך הטבעית מאוד לאיפור, הם ההתאמה המושלמת ביותר לרוח החדשה של ז'יבנשי ביוטי, השואפת לאלגנטיות ולנועזות", הצהירו במותג.
מלבד לעצב לז'יבנשי מראות איפור, ווקר עתיד גם לפתח עבור המותג מוצרי איפור, טקסטורות, מרקמים וצבעים חדשים לקולקציות הבאות. הפריט הראשון שעליו עובד ווקר הוא מייק-אפ בטקסטורה מיוחדת, שיושק בקרוב. לרגל מינויו, שוחחנו איתו בריאיון מיוחד ל-ynet.
טום ווקר, ברכות על המינוי החדש. איזה חזון תביא איתך לבית ז'יבנשי?
"לז'יבנשי יש קשר הדוק מאוד לעולם המותרות והקוטור, ואני מאוד נרגש להצטרף למורשת הזו. השאיפה שלי היא ליצור איפור עם טקסטורות חדשניות, כדי לרגש גם את הלקוחות הקיימים וגם את הלקוחות החדשים של המותג".
בשנים האחרונות הפך ז'יבנשי מבית אופנה קלאסי למותג נועז. האם זה יתבטא גם בקו האיפור?
"כן, בהחלט. אני מאוד אוהב את השילוב בין יוקרה קלאסית לעיצוב נועז. זה נותן לי המון השראה ורצון עז לחקור טקסטורות ופורמולות חדשות".
ז'יבנשי נודעו בעבר בפריטי איפור יוצאי דופן, כמו המסקרה העגולה והפלטות-פודרות הצבעוניות. יהיו עוד הפתעות בקרוב?
"ארכיון קולקציות האיפור של ז'יבנשי הוא מקור בלתי נדלה להשראה בשבילי. כמנהל האמנותי החדש של ז'יבנשי באיפור, אני מקווה להמשיך במורשת האייקונית הזו. אני ממש מחכה ליצור מוצרים חדשים ומרגשים".
3 צפייה בגלריה
מראה איפור של ז'יבנשי
מראה איפור של ז'יבנשי
"אני מאוד אוהב את השילוב בין יוקרה קלאסית לעיצוב נועז". מראה איפור של ז'יבנשי
(צילום: יחצ)

מה מקורות ההשראה שלך?
"אני מקבל השראה מארכיטקטורה, מאופנה, מאמנות, מספרות, ממוזיקה, מאנשים, מטבע. ההשראה נמצאת באמת בכל מקום, וכך גם הרעיונות לאיפור חדש – מעלי השלכת בפארק ועד לקוקטייל התפוזים המעונן, ששתיתי לאחרונה בבר של מלון בפריז. גם הכוח לערבב כמה טקסטורות יחד, מרתק אותי".
עבדת עם כמה מצלמי האופנה הגדולים בעולם וגם עם כוכבות קולנוע ידועות. זה שינה את הדרך שבה אתה רואה את תחום האיפור?
"הדוגמה הכי טובה שעולה לי לראש היא הצילומים ללוח השנה של פירלי משנת 2020 עם הצלם פאולו רוברסי. היה שם קאסט שלם של שחקנים, שכלל גם את מיה גות' וקלייר פוי. הנושא היה: 'מחכים לג'ולייט' והאיפור דיבר כמו תסריט, כמו דיאלוג. זה היה איפור מבוסס אישיות. בעבר נהגתי להשתמש בדימויים ויזואליים כמקורות השראה לאיפור, אך זו הייתה דרך עבודה שונה לגמרי, שאפשרה לי לצלול עמוק יותר לאווירה ולתחושות שהאיפור צריך להעביר ולבטא".
האם יש סגנון איפור המזוהה איתך במיוחד? מראה אייקוני החביב עליך במיוחד?
"אני אוהב לעבוד על העור ושהאיפור לא יסיח את הדעת מהאדם, מהאישיות. האיפור נועד להדגשה וזה סוג האיפור שאני אוהב, שעדיין אפשר לראות את האדם שמתחתיו".
איך אישה יכולה לשמור על האינדיבידואליות שלה כשהיא מתאפרת?
"אני חושב שהאיפור רק מוסיף לייחודיות שלה, כי איפור הוא סוג של ביטוי עצמי".
מה הטיפים הטובים ביותר שלך לאיפור ללא רבב?
"להכין את העור במוצרי טיפוח. לוודא שהעור נקי לגמרי, למרוח קרם לחות על העור עם המוצרים האהובים עלייך. למרוח את קרם הבסיס (המייק-אפ) או עם האצבעות או עם ספוגית או עם מברשת. חשוב למרוח בכל פעם כמות קטנה, כדי להימנע מעודפי מייק-אפ על העור. אני ממליץ לקבע את המייק-אפ עם הפודרה של ז'יבנשי פריזמה ליברה – היא מעניקה לעור הפנים מראה זוהר אבל מט וטבעי מאוד".
3 צפייה בגלריה
המייק-אפ החדש של ז'יבנשי
המייק-אפ החדש של ז'יבנשי
"חשוב לזכור שהפילטרים קיימים רק בעולם הווירטואלי". המייק-אפ החדש של ז'יבנשי
(צילום: יחצ)

האם יש איזשהו מוצר איפור שיכול להעניק מראה חלק כמו בפילטרים באינסטגרם?
"פילטרים הם כיף, אבל הם לא אמיתיים. אני נמשך הרבה יותר ליופי אמיתי, להדגשת העור ולתווי הפנים הטבעיים. לשני המייק-אפים החדשים של ז'יבנשי שיושקו בקרוב יש אפקט מחליק שמתאים גם לצילומי סלפי, אבל עדיין טבעי למראה".
אז אתה מאמין שניתן להיראות טוב בחיים כמו בפילטרים באינסטגרם?
"חשוב לזכור שהפילטרים קיימים רק בעולם הווירטואלי. פגמים ואי שלמות הם אלה שמבדלים אותנו והופכים אותנו למיוחדים. אני מאמין שצריך לחגוג אותם".
מה הסוד שלך ליצור מראה מלא זוהר לפני אירוע גדול וחגיגי?
"הסוד שלי הוא עור חלק ונקי, ריסים שחורים וארוכים במראה נוצות רך, וליפסטיק בגוון אדום על-זמני. זה מראה שתמיד עובד ואין לו תאריך תפוגה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button