בניגוד למפורסמות אחרות שנוהגות להסתיר ו"לטשטש" את ההיריון בשמלות רחבות, או בוחרות בפריטי היריון ייעודיים, ריהאנה משדרת עסקים כרגיל

בלי לשמור בבטן: מה חשבתם על בגדי ההיריון הנועזים של ריהאנה

עם פריטי לבוש חשופים וסקסיים – הכוכבת בת ה-34 הפכה את הריונה הראשון למופע מתמשך של סטייל אקסטרווגנטי. לא פלא שבעולם זוכים הבגדים כבר לפרשנויות פמיניסטיות ופוליטיות

פורסם:
מאז חשפה את בטנה ההריונית בסוף חודש ינואר בתמונת פפראצי מבוימת עם מכנסי ג'ינס קרועים ומעיל וינטג' ורוד של שאנל, הפך ההיריון של ריהאנה להצהרה אופנתית מתמשכת. בין אם אלו צילומי פפראצי בלוס אנג'לס או הופעותיה בשורה הראשונה בשבועות האופנה במילאנו ובפריז – כל יציאה למרחב הציבורי של הזמרת בת ה-34 מגנטה אליה את הפלאשים ועוררה גם לא מעט פרשנויות פמיניסטיות ופוליטיות. כפי שאמרה בריאיון ל"ניו יורק טיימס" הפרופ' לתקשורת ותרבות פופולרית ליזה צליקי מאוניברסיטת אתונה ביוון, שגרסה כי הופעותיה בתקשורת הן "הצהרה חריגה לחלוטין ופוליטית מאוד".
ריהאנה, כך נראה בעשרות התמונות שפורסמו בשלושת החודשים האחרונים, חושפת את גופה לראווה. גם כשבחוץ המעלות צונחות, הבטן נותרת חשופה, מכוסה במעיל ארוך ומחמם. בתצוגת האופנה של דיור בפריז, היא הסתפקה בשמלת בייבי-דול מתחרה שחורה מעל חזייה ותחתונים זעירים, כשבחוץ מספר מעלות חד-ספרתי. עם כל הכבוד לקים קרדשיאן שביקרה בעיר באותם ימים, עיני כולם היו נשואות לילדה הרעה רירי.
ובכל זאת, חשוב להתעכב על הבחירות האופנתיות שהיא עושה. בהמשכיות שהיא מייצרת דרך סגנונה האישי וגבולות החשיפה שבהם היא מעוניינת, ריהאנה בוחרת כיצד התדמית התקשורתית שלה תעוצב. יתרה מזאת, בזמן שמדינות שמרניות בארצות הברית, כמו טקסס ואוקלהומה, מחוקקות חוקים חדשים נגד הפלות ובכך מנטרלות את השליטה האישית של נשים על גופן – ההחלטות של ריהאנה מדגמנות מציאות מנוגדת.
למעשה, בניגוד למפורסמות אחרות שנוהגות להסתיר ו"לטשטש" את ההיריון בשמלות רחבות, או בוחרות בפריטי היריון ייעודיים, ריהאנה משדרת עסקים כרגיל. סגנון הלבוש שלה לא השתנה כהוא זה. להפך, הוא רק נהיה אקסטרווגנטי ובולט יותר, נועז וסקסי. לא פלא שבאתרי האופנה הבינלאומיים כבר הכתירו אותה להריונית הלוהטת ביותר. הנה כמה מהמראות הבלתי נשכחים שלה. מה חשבתם עליהם?
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button