צבעה את השיער בהשראת "גמביט המלכה". ג'יג'י חדיד בתצוגה של ורסאצ'ה

ג'יג'י חדיד חוזרת לדגמן לאחר הלידה: "כבר לא במידה אפס ולא צריכה לחזור לזה"

חצי שנה לאחר שהפכה לאם בלידה טבעית ללא אפידורל, דוגמנית העל שמככבת על גיליון מרץ של מגזין ווג הפתיעה גם בתצוגה של ורסאצ'ה עם שיער אדמוני בהשראת "גמביט המלכה"

פורסם:
צפו בתצוגה של ורסאצ'ה
( (Thomson Reuters))
חצי שנה לאחר שילדה את בתה הבכורה קאי, הדוגמנית ג'יג'י חדיד חוזרת למסלול. אחרי מספר תמונות פפראצי שלה משבוע האופנה במילאנו בשבוע שעבר – ביום שישי פתחה וסגרה חדיד את תצוגת האופנה של בית היוקרה האיטלקי ורסאצ'ה. לבושה בטוטאל לוק שחור וחסר מעוף הכולל חצאית מיני, חזייה תואמת, ז'קט באורך מידי ונעלי פלטפורמה עם עקבים רחבים, הפתיעה חדיד את הצופים בסרטון של המותג בזכות צבע שיער אדמוני חדש שאימצה, לדבריה, לאחר צפייה בסדרה "גמביט המלכה".

את התצוגה של ורסאצ'ה, שהציגה הדפס מונוגרמה חדש בהשראת מוטיב הגרקה הנודע (שיש כבר מי שהשוו אותו לאלה של המותגים הוותיקים גויאר ופנדי), חתמה חדיד לבושה שמלת ערב שחורה וזוהרת, אשר הצליחה, במעט, להחזיר את הזוהר לעגמומיות של השנה החולפת.

ה"קאמבק" של חדיד למסלול לווה בלא מעט ביקורת שנשמעה נגדה רק יום קודם לכן. הדוגמנית הוותיקה ג'ניס דיקינסון, 66, שנחשבת ל"דוגמנית העל הראשונה" ושופטת בתוכנית "הטופ מודל הבאה של אמריקה", התראיינה ביום חמישי ל-Behind The Velvet Rope של דיוויד יונטף והעבירה ביקורת נגד האחיות חדיד וחברתן הטובה קנדל ג'נר.

כשנשאלה האם לדעתה הן דוגמניות טובות, השיבה דיקינסון: "לא, הן לא. יש להן מבט אחד. אין להן תנועות מגוונות. הן פשוט עומדות שם ומקבלות תשלום של מיליוני דולרים". בהמשך הוסיפה: "אי אפשר להשוות את דוגמניות האינסטגרם האלה לדוגמניות של שנות ה-70 וה-80. יש להן מיליוני עוקבים, אבל הן לא ברמה שלנו. אנחנו היינו fabulous". מי שככל הנראה יצאה להגנתן ביום למחרת, היא המעצבת דונטלה ורסאצ'ה, שליהקה את האחיות חדיד. "דוגמניות הן כמו שחקניות, הן מביאות את העיצוב שלי לחיים, כמו ששחקן מעצב דמות", אמרה לטלגרף הבריטי.
2 צפייה בגלריה
ג'יג'י חדיד על שער מגזין ווג, מרץ 2021
ג'יג'י חדיד על שער מגזין ווג, מרץ 2021
"הרגשתי שמותר לי ללמוד על כל דת כשהייתי ילדה, וכך נעשה גם אנחנו". חדיד על שער מגזין ווג, מרץ 2021
(שער מגזין)

הביקורת של דיקינסון הגיעה בעקבות הופעתה של חדיד, 25, על שער מגזין ווג אמריקה לחודש מרץ 2021. לדבריה, הבחירה של מגזין כמו ווג בכוכבת כמו חדיד, נעוצה בכמות העוקבים שלה (64 מיליון) בהשוואה למנויים של המגזין (בסביבות 800 אלף). על השער החדש ניצבת חדיד בשיער מוחלק, לבושה שמלה לבנה עם דוגמת פרחים של פראדה. בראיון למגזין סיפרה על חייה החדשים בחווה בפנסילבניה, שם ילדה את קאי בלידה טבעית ללא אפידורל לאחר 14 שעות של צירים, ושם היא מגדלת אותה עם בעלה, הזמר זאין מאליק.
"ניסיתי להרגיש כאילו זה דבר טבעי שאנחנו אמורות לעשות. ידעתי שזה יהיה הכאב הכי מטורף בחיי, שצריך להיכנע אליו ולהבין שככה זה, ואהבתי את זה", סיפרה לווג. "אני יודעת שאמא שלי, זאין ובלה היו גאים בי, אבל יכולתי לראות את האימה על פניהם. אחר כך אמרתי לזאין שכנראה ייקח קצת זמן עד שנעשה את זה שוב".

"אני חושבת שהיא בהחלט תגדל כאן. הצמחייה ואורח החיים של החווה דומים לחוויה שלי כילדה", הוסיפה על הרצון להישאר צמודה למשפחה, הרחק מהעיר הגדולה. "ואני חושבת שלתת לילד שלך את האפשרות לחקור תחומי עניין שונים זה דבר כל כך יפה, זה החינוך הרוחני של התינוק. אבא שלי מוסלמי, ואמי חגגה את חג המולד. הרגשתי שמותר לי ללמוד על כל דת כשהייתי ילדה, וכך נעשה גם אנחנו".
בנוסף דיברה חדיד על מידות גופה כאם לתינוקת. "אני יודעת שאני לא באותו משקל כפי שהייתי ושמחתי לצלם את השער, אבל אני כבר לא במידה אפס ואני לא מרגישה שאני צריכה לחזור לזה", אמרה לסיכום, "זאת הברכה היום באופנה, ולא אכפת לי אם מישהו חושב שאני צריכה לחזור לזה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button