בלה חדיד מדגמנת את ג'ינס החוטיני של מוגלר

גם ג'ינס, גם חוטיני: האם הפריט השנוי במחלוקת יהפוך לטרנד לוהט?

עם תג מחיר שקרוב לאלפיים שקל ודוגמניות כמו בלה חדיד ואירינה שייק, בית האופנה מוגלר מציג גרסה מחודשת לגזרת החוטיני הפרובוקטיבית, שיוצאת מגבולות ההלבשה התחתונה

פורסם:
בית האופנה מוגלר השיק בימים האחרונים את חלקה השני של קולקציית אביב-קיץ 2021 בעיצובו של המנהל האמנותי קייסי קדוואלדר, שנכנס לתפקידו בשנת 2018. כתב היד ההיפר-סקסי של קדוואלדר, שמותאם היטב לערכים האסתטיים של בית האופנה הוותיק, הוליד את אחד הפריטים השנויים במחלוקת של הרגע: מכנסי חוטיני מג'ינס, שנלבשו על המסלול הדיגיטלי על ידי הטופ מודלס בלה חדיד ואירינה שייק. אלה כבר נמכרים באתר בית האופנה במחיר של 490 יורו (1,916 שקל) בגרסה של ג'ינס ולייקרה שחורה, או במראה של ג'ינס על ג'ינס במחיר של 450 יורו (1,760 שקל).
הצעת ההגשה של קדוואלדר לטרנד החוטיני של העונה לוקחת אותו ממחוזות הלנז'רי אל אופנת הרחוב, מהפנים אל החוץ, בדומה לחזיית המשולשים ההיא של ז'אן פול גוטייה בשנות ה-90, שהוציאה את ההלבשה התחתונה החוצה ממקומה מתחת לבגדים. אם עד היום זכינו לראות את החוטיני מבצבץ כמגמה מרומזת, במוגלר לוקחים את זה צעד אחד קדימה ומציפים שאלה על גבולות מיטשטשים בין טעם טוב לרע. יש שיאמרו, וולגרי.
2 צפייה בגלריה
הקולקציה של מוגלר
הקולקציה של מוגלר
החוטיני יוצא לרחוב. מוגלר
(קמפיין)

יום הפצת הווידאו, 31 במרץ, אינו מקרי. זהו יום הנראות הטרנסג'נדרית הבינלאומי, ובמוגלר ליהקו לסרטון שתיים מהטרנסג'נדריות המפורסמות של התקופה: השחקנית ודוגמנית האנטר שייפר מסדרת הטלוויזיה "אופוריה", ודומיניק ג'קסון מ"פוזה". שני הסרטונים המציגים את הקולקציה מזכירים בעריכתם משחק מחשב. אם בסרטון הראשון, שיצא באוקטובר אשתקד וצולם, בין היתר, על רקע בניינים פוטוריסטיים של ריקרדו בופיל בפרברי פריז, הדוגמנית בלה חדיד מעופפת באוויר; הפעם בחרו במוגלר ליצור סרטון בן שבע דקות על רקע שחור בלבד, שבו נראות הדוגמניות הולכות קדימה ואחורה בעריכה מהירה, "נזרקות" אל המסלול במהירות כאילו נפלטו מכדור הארץ, עושות סלטות מרהיבות שספק אם היו מסוגלות לעשות במציאות, כשהן לבושות בבגדים צמודים עם חיתוכים בלתי אפשריים.
(החלק הראשון בקולקציה של מוגלר)

(החלק השני בקולקציה של מוגלר)

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button