רוצה להיפטר מהבושה. לינדה אוונג'ליסטה בשנת 2004

לינדה אוונג'ליסטה מגלה למה נעלמה: "טיפול קוסמטי השאיר אותי מעוותת לצמיתות"

בשנות ה-90 היא הייתה אחת מהסופר מודלס הידועות בעולם, אך בעשור האחרון התרחקה מהמצלמות. כעת היא חושפת באינסטגרם כי הפכה ל"בלתי ניתנת לזיהוי"

פורסם:
בשנות ה-90 הייתה לינדה אוונג'ליסטה אחת מהסופר מודלס הגדולות בעולם, עם פנים מפורסמות, תספורות מדוברות ואותה אמירה בלתי נשכחת שלא תצא מהמיטה בשביל פחות מעשרת אלפים דולר. בעשור האחרון, לעומת זאת, בעוד דוגמניות-על ותיקות אחרות כמו סינדי קרופורד ופאולינה פוריצקובה רושמות קאמבקים מרשימים, היא נעלמה מאור הזרקורים. כעת היא חושפת את הסיבה.

בפוסט שפרסמה אוונג'ליסטה בת ה-56 הבוקר באינסטגרם, היא כותבת ל-906 אלף עוקביה: "למי שתהה מדוע לא עבדתי במשך זמן מה, בעוד הקריירות של הקולגות שלי פורחות, הסיבה היא שהמראה שלי עוות באכזריות על ידי טיפול CoolSculpting של זלטיק, שעשה את ההפך ממה שהבטיח".
3 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
הייתה אחת מהסופר מודלס הגדולות בעולם. 2003
(צילום: Evan Agostini/GettyimagesIL)

לטענת הדוגמנית, במקום להפחית את תאי השומן, הטיפול גרם לעלייה שלהם בעקבות סיבוך בשם היפרפלזיה שומנית פרדוקסלית (PAH), שנחשב לנדיר ואשר לטענתה לא קיבלה עליו מידע לפני הטיפול, והשאיר אותה "מעוותת לצמיתות, גם אחרי שני ניתוחים כואבים לתיקון הנזק". אוונג'ליסטה אף בחרה להתייחס לתיאורים שלה בתקשורת מהשנים האחרונות: "נשארתי, כפי שתיארו במדיה, 'בלתי ניתנת לזיהוי'".

אוונג'ליסטה, שממעטת מאוד בצילומים בשנים האחרונות, לא צירפה תמונה לפוסט, אך כתבה שהיא מפרסמת אותו כ"צעד גדול כדי לתקן עוול שממנו סבלתי ושהסתרתי במשך יותר מחמש שנים". את הפוסט סיכמה במילים: " PAHלא רק הרס את פרנסתי, אלא גם שלח אותי לרצף של דיכאון עמוק, עצב גדול, והמקומות הנמוכים ביותר של תיעוב עצמי. בתהליך, הפכתי למתבודדת". הדוגמנית ציינה כי היא מתכננת תביעה בנושא, שמטרתה "להיפטר מהבושה שאני סוחבת ולהפוך את הסיפור שלי לפומבי. אני רוצה לצאת מהבית כשראשי מורם, למרות העובדה שכבר איני נראית כמו עצמי".

הפוסט זכה תוך שעות ספורות ליותר מ-20 אלף לייקים, ולתגובות תומכות מחבריה של אוונג'ליסטה בתחום האופנה, ביניהם המעצבים מארק ג'ייקובס, ג'רמי סקוט וברנדון מקסוול, הדוגמנית קארן אולסן, הסטייליסטית קרלה וולץ' והשחקנית גווינת' פאלטרו. הדוגמנית סינדי קרופורד כתבה בתגובה לפוסט: "לינדה - החוזק והאמת שלך הם לנצח מזוהים ואייקוניים! בראבו!"
3 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
אוונג'ליסטה בתצוגה של כריסטיאן לקרואה, 1996
(צילום: AP)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button