"אני אוהבת גם מראה עשוי וגם מראה טבעי. אני אוהבת הכול, ואוהבת מאוד לשנות". ניבר מדר

ניבר מדר מדגימה: איך להתאפר כמו כוכבת הוליוודית זוהרת

הדוגמנית הבינלאומית התייצבה לצילומים וזגזגה בין סגנונות שונים שיגנבו את ההצגה בכל שטיח אדום. המאפר אדם משאלי, מעצב השיער בנג'מין רוימי והסטייליסטית קורין סוויד מגלים את הסודות מאחורי המראות

פורסם:
טקס האוסקר הוא תמיד סיבה למסיבה – אסקפיזם מהסוג המהנה ביותר, המפדר את עולמנו הפרוזאי בשכבות נדיבות של אבק כוכבים זוהר. לקראת הטקס הנוצץ, התכנסו בסטודיו התל אביבי של צלם האופנה אלכסנדר ליפקין כמה מבכירי תעשיית היופי והאופנה בישראל, במטרה להעניק לנו את גרסת האוסקר שלהם.
את הפקת האיפור והשיער יזם מאפר הכוכבות אדם משאלי, כשלצידו צלם האופנה אלכסנדר ליפקין, מעצב השיער בנג'מין רוימי והסטייליסטית קורין סוויד. כדי להדגים את המראות הנוצצים נבחרה הדוגמנית הבינלאומית ניבר מדר, שהשיר הנודע "הנערה היפה ביותר" של צ'רלי ריץ' משנות ה-70 כמו נכתב עליה.
למרות שהיא כבר טופפה בעקבים דקיקים על כמה וכמה שטיחים אדומים ברחבי העולם, קשה לניבר מדר לבחור במראה אחד האהוב עליה במיוחד. "אני אוהבת גם מראה עשוי וגם מראה טבעי. אני אוהבת הכול, ואוהבת מאוד לשנות. לפעמים אני אוהבת שהדגש הוא על השפתיים ולפעמים על העיניים. לפעמים אני אוהבת שיער אסוף ולפעמים פזור".
לפי משאלי – המאפר באופן קבוע כוכבות כמו שירה האס, אניה בוקשטיין, רונה לי שמעון, מגי אזרזר, אגם בוחבוט ושיר אלמליח – סוד המראה לשטיח האדום הוא בהכנת העור במוצרי הטיפוח הנכונים. "כשהעור נראה זוהר, רענן וקורן", הוא מסביר, "זה מעצים את היופי הטבעי ומאפשר לי להשתמש בכמות מינימלית של מייק-אפ. זה חשוב במיוחד באיפור לשטיח האדום, כדי שהמייק-אפ ייראה כמו עור שני ולא כמו מסכה. תמיד אעדיף גם גימור זוהר או סאטן, על פני גימור מט. אני מאוד מתחבר לאיפור באווירת השטיח האדום, כי המראה הטבעי לא משתנה, פשוט בגרסה נשית, סקסית וזוהרת יותר. בדרך כלל, מבליטים רק אלמנט אחד: או שפתיים או עיניים. חשוב שתהיה גם הרמוניה בין כל האלמנטים בפנים".
ההכנה שלו כוללת ניקוי, סרום לזוהר, קרם לחות ופריימר. המייק-אפ האהוב עליו ביותר, לכל גיל, הוא הסובלימאז' סרום של שאנל, המעניק כיסוי דק שאותו אפשר לבנות בשכבות לפי הצורך, מתקבע על העור ולא מתחמצן. התכונות האלו, לדבריו, נדירות מאוד במייק-אפ. הקונסילר האהוב עליו שייך לבובי בראון והפודרה של ז'יבנשי. עוד ברשימת המלצות האיפור שלו: קרם הברונזר של שאנל, ברונזר הטרקוטה של גרלן וטוש הגבות של מאק. אלה היו הבסיס לכל מראות האיפור המשתנים של ניבר מדר בהפקה.

השפתיים מדברות באדום

8 צפייה בגלריה
ניבר מדר בהפקת איפור
ניבר מדר בהפקת איפור
"מראה דרמטי ובו-זמנית נשי, חזק ואוונגרדי"
(צילום: אלכסנדר ליפקין)

משאלי: "פה בחרתי באיפור שטיח אדום קלאסי – ליפסטיק אדום של שאנל, שמושך את כל הפוקוס. זה מראה מאוד הוליוודי, שתמיד מנצח".
רוימי: "השיער האסוף הזה הוא עכשיו המראה הכי טרנדי. את ההשראה קיבלתי מקיילי ג'נר, שהתייצבה ככה לחתונה של אחותה קורטני. זה שיער שעכשיו 'לובשים' לכל אירוע".
8 צפייה בגלריה
ניבר מדר בהפקת איפור
ניבר מדר בהפקת איפור
"השיער האסוף הוא עכשיו המראה הכי טרנדי"
(צילום: אלכסנדר ליפקין)

סוויד: "זה מראה דרמטי ובו-זמנית נשי, חזק ואוונגרדי. ההשראה באה מעולם הבלט ומהסרט 'ברבור שחור'. זה אוסקר אוונגרדי".
הבגד: שמלת נוצות לבנה של אפרת קליג.

עיניים שאי אפשר להתעלם מהן

8 צפייה בגלריה
ניבר מדר בהפקת איפור
ניבר מדר בהפקת איפור
"איפרתי את ניבר בהשראת בריז'יט בארדו"
(צילום: אלכסנדר ליפקין)

משאלי: "איפרתי את ניבר בהשראת בריז'יט בארדו. יש פה תיחום יותר מודגש של השפתיים, ועיניים במראה שטיח אדום קלאסי. השתמשתי בצללית אחת בודדת של בובי בראון, באייליינר חום של מאק, בברונזר טרקוטה של גרלן ובליפסטיק של שאנל".
רוימי: "את ההשראה לשיער הפזור הזה עם ההגבהה מאחור קיבלתי ממראה שטיח אדום של ג'יג'י חדיד".
סוויד: "מצד אחד, זו שמלה מאוד קלאסית. מצד שני, למרות הנצנוץ, היא מוציאה מניבר גם את הנשיות והעדינות, וגם בו-זמנית מדגישה את הכוח והחוזק שלה".
הבגד: שמלה מנצנצת מאבני סברובסקי של שירן מרגוט ואלה קליסקי.

מראה זוהר בגוונים טבעיים

8 צפייה בגלריה
ניבר מדר בהפקת איפור
ניבר מדר בהפקת איפור
"האווירה הקלאסית והנצחית של הדוגמניות משנות ה-90"
(צילום: אלכסנדר ליפקין)

קורין סוויד: "ההשראה הייתה האווירה הקלאסית והנצחית של הדוגמניות משנות ה-90".
אדם משאלי: "האיפור פה הוא במראה טבעי, מונוכרומטי, בלי פוקוס אחד. זו ניבר במראה היפה שלה: רעננה, טבעית וזוהרת. השתמשתי בליפסטיק בגוון ניוד ובעיפרון בצבע ניוד של בובי בראון, צלליות של שאנל ומסקרה של גרלן".
8 צפייה בגלריה
ניבר מדר בהפקת איפור
ניבר מדר בהפקת איפור
"זו ניבר במראה היפה שלה: רעננה, טבעית וזוהרת"
(צילום: אלכסנדר ליפקין)

בנג'מין רוימי: "השיער מעוצב במראה קלאסי לאוסקר. שרליז ת'רון הופיעה כך, גם ג'ניפר לופז. כל הכוכבות אוהבות שיער מוברש אחורה עם נפח מקדימה. זה מראה על-זמני, כמו אייליינר שחור – זה אף פעם לא משתנה ותמיד עובד".
הבגד: שמלה שחורה עם אבני סברובסקי של דנית חזן.

דרמה עד הסוף

8 צפייה בגלריה
ניבר מדר בהפקת איפור
ניבר מדר בהפקת איפור
"באווירת מרילין מונרו"
(צילום: אלכסנדר ליפקין)

סוויד: "זה מראה שמביא לשטיח האדום את כל הדרמה של שנות ה-50, באווירת מרילין מונרו. זה מראה של אישה שבטוחה בנשיות שלה".
משאלי: "פה הפוקוס הוא על העיניים, במראה מעושן טבעי בגוונים חומים. עיניים סקסיות בצבעים רכים, בלי זוויות. הכוונה הייתה לעטוף את העיניים ברכות, בלי גרפיות, בחומים מבריקים וזוהרים. השתמשתי בצלליות של שאנל. את השפתיים הדגשתי עם שפתון בגוון טבעי של שאנל".
8 צפייה בגלריה
ניבר מדר בהפקת איפור
ניבר מדר בהפקת איפור
"הכוונה הייתה לעטוף את העיניים ברכות, בלי גרפיות"
(צילום: אלכסנדר ליפקין)

רוימי: "זה מראה חלק, שבו הכול מסורק לאחור עם אשליה של שיער במראה רטוב. זה שיער שמתאים גם לשמלות סגורות וגם לשמלות פתוחות, ויכול לעבוד רק עם פנים מושלמות. הוא מחמיא רק ליפות מאוד, כי החשיפה של הפנים היא מקסימלית. מצד שני, הוא מאפשר לאיפור ולשמלה להתבטא ולהתבלט".
הבגד: שמלה זהובה ושכמיית פרווה לבנה של רותם כהן-חן.

צילום: אלכסנדר ליפקין | איפור: אדם משאלי לשאנל ביוטי | עיצוב שיער: בנג'מין רוימי | סטיילינג: קורין סוויד | דוגמנית: ניבר מדר | עוזרת הלבשה: אורין מלכה
בגדים: שמלה שחורה עם אבני סברובסקי, דנית חזן | שמלה מנצנצת מאבני סברובסקי, שירן מרגוט ואלה קליסקי | שמלה זהובה ושכמיית פרווה לבנה – רותם כהן-חן | שמלת נוצות לבנה, אפרת קליג | תכשיטים: פדני
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button