סיימה את עונת הטקסים בהופעה מנצחת ופרס. שירה האס בטקס Independent Spirit Awards

עונת הטקסים של שירה האס: גלגולי הסטייל של השחקנית הממגנטת

שילוב בין בתי אופנה יוקרתיים מהעולם למעצבים ישראלים, בין שמלות זוהרות לחליפות מכנסיים – כך מצאה הכוכבת הצעירה את הסגנון שלה לאורך שנה לא שגרתית ועמוסה באירועים

פורסם:
2020 תיזכר כשנת הפריצה הבינלאומית של השחקנית הישראלית שירה האס בזכות תפקידה המרגש כאסתר (אסתי) שפירו במיני-סדרה "המורדת" של נטפליקס, שהקפיצה אותה למעמד של כוכבת עולמית, ותפקיד ראשי בסרט הדרמה "אסיה" של הבמאית רותי פרי-בר, שגרף שלושה פרסים בפסטיבל טרייבקה לקולנוע: פרס על שם נורה אפרון, פרס הצילום הטוב ביותר בסרט בינלאומי, ופרס השחקנית הטובה ביותר בסרט בינלאומי, שקטפה האס. על תפקיד זה קיבלה השנה גם פרס אופיר לשחקנית משנה, מהמוצדקים שניתנו.
לא פלא שכולם רצו בחודשים האחרונים נתח מהשחקנית בת ה-25: הופעות על שערים של מגזיני אופנה בינלאומיים כמו ל'אופיסייל ו-CR Fashion Book הנחשב, לצד ראיונות לווג, וראייטי ואחרים. בימים כתיקונם, האס היתה מדלגת בעצמה מאירוע לאירוע, משטיח אדום אחד לשני, מקדם מסיבה לאפטר פארטי. זה עוד יקרה לה בעתיד, אנחנו בטוחים. אלא שבשנה מאתגרת של מגפה עולמית, היא נאלצה ברוב המקרים להשתתף בטקסים דרך הזום בדירתה בתל אביב, כשרק מאוחר יותר גם ביקרה בלוס אנג'לס.
המפגש עם עונת הטקסים הבינלאומית והשטיח האדום של הוליווד הוא נקודת ציון בקריירה של כל כוכבת, בטח כשהיא מגיעה מהמדרכות העקומות של תל אביב. לוקח זמן עד שמוצאים את השפה הנכונה, הסגנון המדויק, הפריטים המחמיאים. אצל גל גדות, לדוגמה, עברו כמה שנים טובות עד שלמדה לבחור את הבגדים שהכניסו אותה לרשימת המתלבשות הטובות של הוליווד.
בשנה החולפת התמודדה האס בשורה של טקסים על פרס השחקנית הראשית הטובה, ביניהם בטקס האמי ובטקס גלובוס הזהב. לבסוף קטפה את הפסלון הנכסף בטקס האינדיפנדנט ספיריט בסוף אפריל, לבושה שמלת סטרפלס יפהפייה של בית האופנה האיטלקי מיו מיו. השמלה החמיאה למידותיה הקטנות של השחקנית – אתגר בפני עצמו עבור מעצבי אופנה (תשאלו את שירי מימון) – וכוחה היה בשילוב הנוכחות הממגנטת של האס, שמציגה מתח אינהרנטי בין שבריריות לחוזק, לשמלה אביבית וחושנית.
ניכר כי לאורך השנה האחרונה היתה האס בתהליך ממושך של ניסוי וטעייה, עד שמצאה את הגזרות המחמיאות לה. היו לה הופעות מצוינות – שאנל באמי, פאקו רבאן באירוע המקדים של גלובוס הזהב. היו גם הופעות טובות פחות, כמו שאנל בגלובוס הזהב או החליפה הוורודה בטקס פרסי אופיר. אולי זו תוצאה של דילוג בין כמה סטייליסטים, ביניהם שלו לבן, חיה וידר וסיון חימי, שחתומה על המראה הטוב ביותר של האס (בטקס האמי); ייתכן מאוד כי בכל אשמה השנה המטורללת הזאת. כך או כך, את עונת הטקסים היא חתמה כמנצחת – עם פרס ביד ומראה משובח במיוחד.
זוהרת בטקס האמי, לבושה שמלה של שאנל
ללא ספק, המראה המוצלח ביותר של האס בשנה החולפת: שמלת סטרפלס פרחונית ומחמיאה בעיצוב וירג'יני ויאר לשאנל. האס לא זכתה לבסוף בפסלון האמי, אך נצרבה בתודעה כאחת המתלבשות הטובות ביותר בטקס.
9 צפייה בגלריה
שירה האס בטקס האמי
שירה האס בטקס האמי
שירה האס בשמלה של שאנל
(צילום: יניב אדרי)

בחליפה בצבע פודרה של אלון ליבנה, לאירוע ידידי בית החולים שיבא תל השומר
חליפות מכנסיים מחויטות יוצרות צללית מחמיאה למבנה הגוף הקטן של האס. כאן בחרה בחליפה בגוון ורוד פודרה עם ז'קט א-סימטרי בעיצוב אלון ליבנה. המתח בין עגילי הטיפה הדרמטיים לחליפה השקטה, יצר מראה נכון ומדויק.
9 צפייה בגלריה
שירה האס בחליפה של אלון ליבנה
שירה האס בחליפה של אלון ליבנה
שירה האס בחליפה של אלון ליבנה
(צילום: יחצ)

בשמלה של פאקו רבאן, לאירוע מקדים של טקס גלובוס הזהב
על רקע הרצפה המצוירת של דירתה בתל אביב, שירה האס נראתה נפלא בשמלה עם כתפיות של פאקו רבאן מרשת הבוטיקים פקטורי 54.
9 צפייה בגלריה
שירה האס בשמלה של פאקו רבאן
שירה האס בשמלה של פאקו רבאן
שירה האס בשמלה של פאקו רבאן
(צילום: יחצ)

בשמלת סטרפלס שחורה של שאנל, לטקס גלובוס הזהב
שמלה של שאנל, מתברר, היא לא תמיד ערובה להצלחה על השטיח האדום. מראה מאכזב של האס בשמלת סטרפלס של בית האופנה הצרפתי עם שובל שיפון, שנראתה יותר כמו שמלת "פרום" ופחות כמו מערכת לבוש לאחד הטקסים המתוקשרים בעולם.
9 צפייה בגלריה
שירה האס בשמלה של שאנל בטקס גלובוס הזהב
שירה האס בשמלה של שאנל בטקס גלובוס הזהב
שירה האס בשמלה של שאנל
(צילום: באדיבות שאנל)

בשמלה של ארמאני פריווה, לטקס פרסי המבקרים
האס נראתה קלילה במיוחד בשמלת כתפיות דקיקה בעלת שתי שכבות בעיצוב בית האופנה ארמאני פריווה. שיפור גדול לאחר טקס גלובוס הזהב.
9 צפייה בגלריה
שירה האס בטקס פרסי המבקרים
שירה האס בטקס פרסי המבקרים
שירה האס בשמלה של ארמאני פריווה
(צילום: Zack Whitford)

מנחה את טקס ג'נסיס הבינלאומי בירושלים, לבושה בעיצוב של אלון ליבנה
ניכר כי המעצב אלון ליבנה יודע איך להחמיא לפרופורציות הגוף של האס. את טקס חנוכה בירושלים הנחתה בחצאית שחורה עם שסע עמוק וחלק עליון זוהר מסריג מוזהב.
9 צפייה בגלריה
שירה האס בטקס של קרן גניסיס
שירה האס בטקס של קרן גניסיס
שירה האס במערכת לבוש של אלון ליבנה
(צילום: יחצ)

בחליפה של שני צימרמן, לטקס פרסי הטלוויזיה הישראלית
אפשר היה לדייק את אורך השרוולים של החליפה, ועדיין, חליפות מכנסיים התגלו כאחת הבחירות המחמיאות ביותר עבור שירה האס. צבע הוורוד סלמון הפיח במראה חיים.
9 צפייה בגלריה
שירה האס בטקס פרסי הטלוויזיה
שירה האס בטקס פרסי הטלוויזיה
שירה האס בחליפה של שני צימרמן
(צילום: יחצ)

בשמלה של מיו מיו, לטקס פרסי האינדיפנדנט ספיריט
האס מקבלת את הפסלון הנכסף על תפקידה ב"המורדת", לבושה שמלת סטרפלס יפהפייה בצבע לבן עם רקמת פרחים של בית האופנה מיו מיו, בהחלט סיום ראוי ומשובח לשנה העמוסה שלה.
9 צפייה בגלריה
שירה האס בטקס Independent Spirit Awards
שירה האס בטקס Independent Spirit Awards
שירה האס בשמלה של מיו מיו
(צילום: Franck Bohbot)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button