הניגודיות בין הגופייה הנשית לכאורה לבין זרועותיו השריריות יצרה דיסוננס שאי אפשר היה להתעלם ממנו. טימותי שאלאמה בפסטיבל ונציה

כבר יש מנצח על השטיח האדום בפסטיבל ונציה: טימותי שאלאמה חושף גב

עם גופיית קולר אדומה ומכנסי צינור, השחקן הצעיר הציג עור חלק במערכת לבוש שממשיכה למתוח גבולות מגדריים ואופנתיים גם באירוע המעונב. ברשת לא נשארו אדישים

פורסם:
לפסטיבל הסרטים בוונציה, המתקיים בימים אלו, כבר יש מנצח על השטיח האדום: השחקן טימותי שאלאמה בן ה-26, שכבש בסוף השבוע את עיר התעלות במערכת לבוש אדומה וחושפת גב בעיצובו של היידר אקרמן. שאלאמה הגיע לוונציה עם סרטו החדש, Bones and All, דרמת ההתבגרות על צעירים קניבלים של הבמאי לוקה גואדנינו. השניים שיתפו פעולה בעבר בסרט "קרא לי בשמך", שבו שיחק לצידו של שאלאמה השחקן ארמי האמר, אשר התכתבויות אלימות שלו עם נשים נחשפו אשתקד. בין היתר כללו ההתכתבויות תיאורי אונס, שליטה וקניבליזם. "אני 100 אחוז קניבל. אני רוצה לאכול אותך", כתב לאחת מהן. האם הוא היה ההשראה לסרט?
5 צפייה בגלריה
טימותי שאלאמה בפסטיבל ונציה, 2022
טימותי שאלאמה בפסטיבל ונציה, 2022
הזירה של פסטיבל הסרטים בוונציה שמרנית יותר מטקס פרסי MTV
(צילום: Getty Images)

מאז הקרנת הבכורה של הסרט בשישי בערב, עוררה הופעתו של שאלאמה על השטיח האדום עניין רב במדורי האופנה והתרבות. השילוב בין מכנסי צינור אדומים שבסיומם מגפי עור שחורים ומחודדי חרטום לגופיית קולר תואמת שחשפה את גבו השרירי של שאלאמה, הוביל לממים רבים ברשת ולהתעסקות נרחבת באופן שבו שאלאמה ממשיך למתוח גבולות מגדריים ואופנתיים על השטיח האדום. כך, בזמן ששחקנים רבים מצייתים לקוד לבוש שמרני של חליפת טוקסידו, שאלאמה מפגין רוח עצמאית שמבקשת לאתגר את קוד הלבוש של הפסטיבל ואת האופן שבו גברים נדרשים להתלבש על השטיח האדום.
5 צפייה בגלריה
טימותי שאלאמה וטיילור ראסל בפסטיבל ונציה, 2022
טימותי שאלאמה וטיילור ראסל בפסטיבל ונציה, 2022
טימותי שאלאמה וטיילור ראסל בפסטיבל ונציה
(צילום: Getty Images)

בעידן שבו אופנה חסרת מגדר נוסקת וכוכבים כמו הארי סטיילס ומרגי מערבלים בין המלתחה הנשית לגברית בלב המיינסטרים – מדוע המראה של שאלאמה עם גב חשוף מעורר דיון? נראה כי זה לא מה שהוא לבש, אלא האופן שבו הוא לבש זאת. הניגודיות בין הגופייה הנשית לכאורה לבין זרועותיו השריריות יצרה דיסוננס שאי אפשר היה להתעלם ממנו. כמו כן, הזירה של פסטיבל הסרטים בוונציה שמרנית יותר מטקס פרסי MTV, לדוגמה, והנינוחות של שאלאמה גרמה לתלבושת להיראות טבעית מאוד. הוסיפו לזה את הבחירה להגיע לפרמיירה שלך כקניבל לבוש אדום דם, וכל הקלפים מסתדרים יחד.
5 צפייה בגלריה
טימותי שאלאמה בגאלה של המטרופוליטן
טימותי שאלאמה בגאלה של המטרופוליטן
שאלאמה לובש היידר אקרמן בגאלה של המטרופוליטן, 2021
(צילום: Getty Images)

על מערכת הלבוש חתום המעצב הבלגי היידר אקרמן, שהלביש את שאלאמה בעבר לשטיח האדום, לרבות לערב הגאלה של המטרופוליטן ב-2021, שאליו הגיע השחקן בחליפת מכנסיים לבנה, או שנתיים קודם לכן, כשהגיע לפסטיבל הקולנוע בוסאן בקוריאה במערכת לבוש שכללה אוברול וחולצה תואמת בהדפס אבסטרקטי צבעוני. אקרמן נחשב, ובצדק, לאחד המעצבים האוונגרדיים הפועלים בשלושת העשורים האחרונים, ומלביש בקביעות גם את השחקנית טילדה סווינטון. יחד עם שאלאמה מאפשרים השניים לאקרמן להציג את חזונו העיצובי בצורה הטובה ביותר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button